AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #21 Del Skrevet 31. oktober 2017 Vet det får i jernbanebanken hvert fall, men far må skrive under på at kun du har kontroll over kontoen. Anonymkode: 85440...409 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 31. oktober 2017 #22 Del Skrevet 31. oktober 2017 Her har jeg og pappaen til vår datter tilgang til kontoen hennes, men vi må begge skrive under om penger skal taes ut, og da må begge innom banken sammen. Han er vimsete med penger, så er glad for denne sikkerheten. Men jeg har i tillegg sparekonto i min bank, i hennes navn. Der jeg setter inn penger til henne som han ikke kan sjekke. Fordi det er inne på min bank..Denne kontoen var der før jeg og barnefar ordnet avtalen om egen bankkonto til vår datter. Men kommer til å beholde den kontoen uansett Hun har ikke bankkort enda da.. Men, vet ikke om det er mulighet for din bank, at dere begge foreldre må innom banken sammen, skrive under for å kunne ta ut penger på barnets konto. Det er jo en fin sikkerhet å ha. At man må ha bekreftelse fra begge parter først.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #23 Del Skrevet 31. oktober 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er nok ikke så enkelt skal du tro. Jeg sier ikke noe om min økonomi osv.. Det er jeg sluttet med. Men det er gutten som blir spurt ut hver gang han snakker med faren over nett, og lider over dette. Og det er gutten som får høre hvor gjerrig mora er, hvor dårlige klær han bruker osv. Altså han har ikke dårligere klær enn vennene, men jeg nekter å kjøpe f.eks. jakke til gutten til 5000-10 000 kr, som faren vil at gutten skal bruke.. Anonymkode: e700c...a6d Herregud, for en fyr? Nekter å betale bidrag, samtidig som han klager over at barnet ikke får dyre nok klær? Hvilke koblinger er det som mangler i hjernen hans hvis han ikke ser sammenhengen her? Anonymkode: b8984...b0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå