AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #1 Skrevet 29. oktober 2017 Er snart halvannet år siden vi begynte å prøve. Minste barnet er 6 år gammelt. Vi får det ikke til av oss selv tydeligvis... har hatt to kjemiske i løpet av prøveperioden. Hva vil være det første hjelpemiddelet jeh får? Piller for eggløsning ? Har testet jevnlig med eltester , så vet at jeg har EL hver måned. Anonymkode: 89bfd...289
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #2 Skrevet 29. oktober 2017 Dere må nesten gå og se hva de tenker. De tar nok sædprøve med en gang for å se om det er der problemet ligger. Anonymkode: 82b3e...405
Hattifnatt90 Skrevet 29. oktober 2017 #3 Skrevet 29. oktober 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er snart halvannet år siden vi begynte å prøve. Minste barnet er 6 år gammelt. Vi får det ikke til av oss selv tydeligvis... har hatt to kjemiske i løpet av prøveperioden. Hva vil være det første hjelpemiddelet jeh får? Piller for eggløsning ? Har testet jevnlig med eltester , så vet at jeg har EL hver måned. Anonymkode: 89bfd...289 Jeg skal til gu i des. for å sjekke antall egg o.l.
Rosmerta Skrevet 29. oktober 2017 #4 Skrevet 29. oktober 2017 Hvis du har blitt henvist til spesialist, så vil nok det første de vil gjøre å teste dere begge to (mannens sædkvalitet, dine hormonnivåer, om du har EL etc), for så å se hva de gjør videre. Lykke til med prøvingen! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå