Gå til innhold

Side om side

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg syns det er dumt at Kopperud skal ut, han er så morsom. Syns også serien tapte seg etter Maria stakk, og har ikke helt sansen for den nye samboern til Jonas.. syns Jonas og Maria var så fine sammen, og mener det var helt merkelig at hun plutselig skulle få barn med en annen mann. Kunne ønske de skrev henne ut på en annen måte, for eksempel at hun skulle jobbe i utlandet eller lignende. 

Anonymkode: 4142f...5bb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper Celine får ny mann. En fyr som er verre enn han som stakk til USA.  Forskjellen blir at det er hun som har pengene.  Eller blir hun samboer/kjæreste med Gullestad?  Elsker serien.

De bør ikke bytte ut så mange flere nå, for da er den ødelagt

Anonymkode: b92d9...77c

• Liker 1
Skrevet

Håper Celine får ny mann og barn 😀

Anonymkode: af507...c56

• Liker 3
Skrevet
On 10/30/2017 at 4:48 PM, AnonymBruker said:

Dette. Jeg elsker serien, men Frode kan jeg ikke fordra. Han er bare en krampaktig drittsekk. Han bare kødder til alt Lisbeth har jobbet hardt for å få til. Syns forøvrig Tore Sagen virker helt lik Frode når han skal være seg selv, så jeg syns ikke han spiller spesielt bra. Broren er langt bedre.

Anonymkode: 0dc7b...f97

Steinar har alltid vært min favoritt-Sagen. Fikk skikkelig sansen for han etter han hadde "Befolkningen" med Siri Kristiansen. En bedre karakter i SoS har han også fått ;) 

• Liker 1
Skrevet
On 10/30/2017 at 4:49 PM, AnonymBruker said:

Dette har jeg tenkt også. Det ligger litt i kortene nå.

Anonymkode: 0dc7b...f97

Jeg fikk det innfallet fra begynnelsen av siste episoden, og ble overbevist etter makron på makron og at kjolen var litt trang. Trodde det skulle være "cliffhanger" på slutten. Men episoden var fin da.

Gleder meg skikkelig til å se single-Celine på sjekker'n i neste sesong! Det må jo bli katastrofalt morsomt! Charlotte Frogner er bare fantastisk (så henne i Next To Normal og hun er virkelig en av våre beste skuespillere).

• Liker 2
Skrevet
På 6.11.2017 den 17.32, Scherbatsky skrev:

Steinar har alltid vært min favoritt-Sagen. Fikk skikkelig sansen for han etter han hadde "Befolkningen" med Siri Kristiansen. En bedre karakter i SoS har han også fått ;) 

Liker Steinar, men syns ikke han spiller så bra i Side om side. Merker liksom at han har pugget replikkene, de kommer ikke helt naturlig.

Anonymkode: 4142f...5bb

• Liker 2
Skrevet

Elsker serien! :)

Celine bør få være singel en sesong, å erstatte Kopperud med en tilsvarende fyr blir for rart. Hun har båret mye av den seneste sesongen syns jeg, hun har fått mer dybde og er en interessant og morsom karakter! Kopperud var også morsom syns jeg, men det gikk kanskje litt på tomgang på slutten. 
Gullestad funker bare sånn noenlunde, liker dynamikken mellom ham og Celine, ellers syns jeg ikke han passer så godt inn. Litt FOR irriterende. 
Frode er både kjedelig og usympatisk, og historien hans bidrar ikke med noe som helst underholdende eller interessant. Liker godt Lisbeth, og moren til Frode, men det kan godt bli en ordentlig oppvask - sesong i dette ekteskapet. 
Jonas er min favoritt, og jeg syns han og Tommy er knall sammen. Liker også den nye kjæresten til Jonas, særlig siden hun er fra Sunnmøre og sier kjiempekjiekt, som meg, hehe! Denne sesongen syns jeg de gjorde henne litt for mye til, særlig den episoden med dansingen syns jeg hun bikket over til å bli plagsom og lite troverdig. 

Neste sesong syns jeg Tommy skal få seg type, Lisbeth kan godt bli singel sammen med Celine og Jonas og Silje (?) kan godt bli gravide! :) Gullestad kan flytte til USA sammen med Kopperud...! 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...