Gå til innhold

Side om side

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så dere finalen i går? Vet dere om dette var siste episode eller kommer det flere sesonger?

Anonymkode: 7b112...13f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De la i hvert fall opp til det. Men jeg syns det har tapt seg, altså. Stemmer for å gi seg mens leken er moderat god. 

• Liker 4
Skrevet

Haha, elsker serien <3

Anonymkode: ecef1...fad

• Liker 5
Skrevet

Så vidt jeg vet, er det ikke planer om å legge ned serien. Det er imidlertid slik at Jon Almaas er ferdig i serien, siden han nå jobber for TV-Norge. Det er nok noe av grunnen til mye dramatikk i sesong-finalen. Det var en avslutning for Almaas' karakter, men neppe avslutning for serien. 

Anonymkode: 0dc7b...f97

• Liker 3
Skrevet

Synd hvis Almaas skal ut av serien, han er det beste med hele "side om side" synes jeg. 

Men enig med en over her, synes de bør gi seg mens leken er god. Det har tapt seg i det siste.

Anonymkode: 2f91a...077

• Liker 4
Skrevet

Celina er desidert den beste karakteren i den serien. Helt fantastisk! Charlotte Frogner er en helt fantastisk skuespiller👏🏻

Anonymkode: 8b5f6...da5

• Liker 9
Skrevet (endret)

Jeg syns Side om Side tapte seg litt når den tok en helomvending når Maria gikk ut av serien (jeg vet at hun fikk andre tilbud og derfor måtte skrives ut), men jeg syns også denne sesongen har løfta serien tilbake igjen.

Bortsett fra at Jonas er så sykt rar. Herregud, hver gang jeg tror han ikke kan bli rarere, så blir han det. Er det bare meg som syns det begynner å bli slitsomt?

Synd Almås slutter, men jeg er enig i at Celine er bra. Og Gullestad! Ble så glad når han endelig fikk 50-årskalaset sitt :hjerte:

Endret av tuppa
  • Liker 10
Skrevet
9 minutes ago, tuppa said:

Jeg syns Side om Side tapte seg litt når den tok en helomvending når Maria gikk ut av serien (jeg vet at hun fikk andre tilbud og derfor måtte skrives ut), men jeg syns også denne sesongen har løfta serien tilbake igjen.

Bortsett fra at Jonas er så sykt rar. Herregud, hver gang jeg tror han ikke kan bli rarere, så blir han det. Er det bare meg som syns det begynner å bli slitsomt?

Synd Almås slutter, men jeg er enig i at Celine er bra. Og Gullestad! Ble så glad når han endelig fikk 50-årskalaset sitt :hjerte:

Må si jeg synes du har lav terskel for hva du kaller rart

Anonymkode: 7f842...5b3

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes stort sett Side om side har holdt seg temmelig bra, men humoren føltes på et vis litt smartere tidligere. 

Celine er favoritten min, og Silje er en stor opptur, men jeg synes det er leit med Gullestad, som for meg representerer ren Mot i brøstet-humor. 

Anonymkode: 4bec6...ab9

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, tuppa skrev:

ikke bare deg som syntes det 

Anonymkode: e560e...d84

Skrevet

SoS begynner å bli litt trått. Noe må skje i neste sesong og hvor lenge skal Frode Pedersen systematisk behandle samboeren sin som dritt. Han er en rævva far som tror at å være kompis med sønnen sin er å være far. Han lyver, han stikker av, han er uansvarlig og det eneste som betyr noe for han er fotball. 

• Liker 4
Skrevet

Tror Jonas blir pappa i neste sesong iallfall.. hvis det blir fler.

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Antoinette skrev:

SoS begynner å bli litt trått. Noe må skje i neste sesong og hvor lenge skal Frode Pedersen systematisk behandle samboeren sin som dritt. Han er en rævva far som tror at å være kompis med sønnen sin er å være far. Han lyver, han stikker av, han er uansvarlig og det eneste som betyr noe for han er fotball. 

Dette. Jeg elsker serien, men Frode kan jeg ikke fordra. Han er bare en krampaktig drittsekk. Han bare kødder til alt Lisbeth har jobbet hardt for å få til. Syns forøvrig Tore Sagen virker helt lik Frode når han skal være seg selv, så jeg syns ikke han spiller spesielt bra. Broren er langt bedre.

• Liker 4
Skrevet
27 minutter siden, Lady Lovelylocks skrev:

Tror Jonas blir pappa i neste sesong iallfall.. hvis det blir fler.

Dette har jeg tenkt også. Det ligger litt i kortene nå.

• Liker 1
Skrevet

Jeg håper inderlig på ny sesong - det er kanskje den eneste serien samboer og jeg enes om å like.

Men! Jeg er enig med den som skrev over her om Jonas. Det begynner å bli for slitsomt og for dumt. Han må tones ned noe. Jeg syns hun nye kjæresten hans spiller helt fantastisk godt, forresten, så det var ikke en stor krise at hun første ble skrevet ut.

Videre er det kjempesynd om Almaas forsvinner - han er jo helt konge, i tillegg til at han er litt eye candy. Stas, det. Celine-karakteren hentet seg godt inn den siste sesongen.

Gullestad er stort sett et herlig side kick. Og jeg syns Tore Sagen og Pernille Sørensen er gullegode.

Ellers syns jeg at den tredjesiste og nestsiste episoden denne sesongen var kjemperotete, rare og egentlig ganske dårlige. Fremstår som noe slett og forhastet arbeid, så jeg håper manusforfattere og regi stiller med litt friskere giv til neste sesong.

P.s. Beklager at jeg blander litt karakter- og skuespillernavn om en annen her.

Anonymkode: fb8cd...90f

• Liker 3
Skrevet

Elsker serien, synes denne sesongen var bedre enn den før, så håper de kan holde det gående noen runder til. Det blir imidlertid ikke helt det samme uten en drittsekk-karakter av Kopperuds kaliber, håper de får inn en sånn. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette har jeg tenkt også. Det ligger litt i kortene nå.

Det ble vel hintet til det også. Hun spiser makroner hele tiden, og kjolen passet ikke...

• Liker 2
Skrevet

Liker serien jeg. Utrolig bra parodi på bloggere og snobbete vestkantjenter som blir dritt skikkelig ut i serien :)

Anonymkode: 6e6f3...424

• Liker 3
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker serien jeg. Utrolig bra parodi på bloggere og snobbete vestkantjenter som blir dritt skikkelig ut i serien :)

Anonymkode: 6e6f3...424

Pøh, vestkantjenter blir ikke dritt ut noe mer enn harrytasser, fotballfans, kjedelige kommuneansatte og halv-hipstere. Det er bare din egen skadefryd og synsvinkel som forvrenger ting. Det viktigste er uansett at med unntak av Kopperud så skal vi se at de alle er gode på bunn, tross sine svakheter, feigheter og forfengeligheter.

Anonymkode: 4bec6...ab9

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker serien og syns denne sesongen har vært bedre enn forrige, men er litt lei av Frode og det er det samme omigjen der hele tiden. 

Skjønte at Almaas skulle ut men syns det er veldig synd enn hvor irriterende han er.. og ikke minst Celine de to ville gjort meg rimelig gal

Hun nye dama til Jonas er helt knall har løftet serien mye denne perioden. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...