AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #1 Skrevet 29. oktober 2017 Jeg er 22 uker på vei og kjenner mye liv. I natt etter en runde på toalettet så skulle jeg tilbake til sengs. I det jeg bøyer meg for å ta dynen og krype under den så skvetter jeg til for jeg kjenner det jeg trudde var fingeren til mannen min poke meg på magen akkurat der gravidmagen "bretter" seg når jeg bøyer meg. Automatisk trekker jeg meg unna og lager en viftebevegelse med min hånd foran magen men der er det ingen (helt mørkt på rommet så jeg ser ingenting). Spør samboer om det var han men han lå på sin side med ryggen til. Tanken om at det må være babyen slår meg men får nesten følelse av at han må ha ligget sånn til at noe på han kom i klem idet jeg bøyde meg.. Slikt kan vel ikke skade babyen? Ser for meg at om det var en fot så ble tærne brekt.. dum tanke og spørsmål sikkert men det var så tydelig at det var en kroppsdel jeg kjente og ikke bare et typisk spark. Vanskelig å forklare. Anonymkode: 9183b...751
HederaHelix Skrevet 29. oktober 2017 #2 Skrevet 29. oktober 2017 Spurte jordmor om noe av det samme. Jeg må bøye meg ofte. Hun sa at vi får ubehag lenge før barnet, og at hvis det blir trangt for det vil det sparke litt ekstra og si "hei, rett deg opp litt!"
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #3 Skrevet 29. oktober 2017 Omg🙈 Ser for meg jordmor gipse beinet til babyen mens den ligger i magen😂😂 Anonymkode: baea3...12d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå