AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #1 Skrevet 29. oktober 2017 Hva er sjansen for at man er gravid når man tester negativt på IKM? Testet negativt i går, IKM. Har ingen tegn til TR annet enn tunge bryst. Pleier å ha ordentlige smerter alt fra 2-5 dager før. Denne gangen er det ingen smerter å spore. Sluttet på pillen i mai. Har hatt regelmessig menstruasjon siden juli. Anonymkode: fd67c...d3a
Alvea Skrevet 29. oktober 2017 #2 Skrevet 29. oktober 2017 http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=14 12,7 % på denne nettsiden testet falsk negativt 14 dpo.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #3 Skrevet 29. oktober 2017 Noen som har personlige erfaringer? TS Anonymkode: fd67c...d3a
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #4 Skrevet 29. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Noen som har personlige erfaringer? TS Anonymkode: fd67c...d3a Det kommer an på om mensen din pleier å være regelmessig eller ikke? Om den er regelmessig og IKM er den dagen er ikke sjansen veldig stor. Om du derimot har uregelmessig syklus og eggløsning kan være senere enn du tror så kan også IKM være senere enn du tror, derav forsatt negativ test Anonymkode: 20286...9e2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #5 Skrevet 30. oktober 2017 Vet du sikkert når du hadde EL? Den kan ha vert forsinket. Anonymkode: d4e28...07b
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #6 Skrevet 30. oktober 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har personlige erfaringer? TS Anonymkode: fd67c...d3a Hva skal du med personlige erfaringer, når du har fått statistikken over? Du spør hva sannsynligheten er, da er personlige erfaringer helt meningsløse. Min personlige erfaring er at jeg ikke har vært gravid samtlige ganger jeg har testet på ikm og testen har vært negativ. Men det er jo meningsløs informasjon for deg. På samme måte som at det er like meningsløs informasjon om en annen bruker skriver at hun opplevde å være gravid selv om testene var negative frem til 4 dager over ikm. Skal du ha brukandes informasjon, er det statistikken du allerede har fått link til du må se på... Anonymkode: ba640...f1c 4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #7 Skrevet 30. oktober 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva skal du med personlige erfaringer, når du har fått statistikken over? Du spør hva sannsynligheten er, da er personlige erfaringer helt meningsløse. Min personlige erfaring er at jeg ikke har vært gravid samtlige ganger jeg har testet på ikm og testen har vært negativ. Men det er jo meningsløs informasjon for deg. På samme måte som at det er like meningsløs informasjon om en annen bruker skriver at hun opplevde å være gravid selv om testene var negative frem til 4 dager over ikm. Skal du ha brukandes informasjon, er det statistikken du allerede har fått link til du må se på... Anonymkode: ba640...f1c Herregud, ta deg en lykkepille a. Anonymkode: fd67c...d3a
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #8 Skrevet 30. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud, ta deg en lykkepille a. Anonymkode: fd67c...d3a Beklager så meget at jeg informerte deg om det du faktisk spurte om Anonymkode: ba640...f1c 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #9 Skrevet 30. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Beklager så meget at jeg informerte deg om det du faktisk spurte om Anonymkode: ba640...f1c Brukeren vil ikke ha svar hun må lete etter selv. Hun vil håp, hun vil at noen skal gi henne en virtuell klem og si at det selvsagt er mulig fordi tanta til Jimi Hendrix. Å plage damer som prøver å bli gravide med kalde fakta (selv om de kalde faktaene sier at 12%, mer enn en av ti, opplever å re gravide tross negativ test på IKM) er regelrett ondskapsfullt av deg. Det er jo slett ikke alle som klarer å forstå hverken prosent eller statestikker, så å anta at en vordende mor har sånne spisskompetanser som dette er faktisk å gå for langt. Anonymkode: c17f0...776 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #10 Skrevet 30. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Brukeren vil ikke ha svar hun må lete etter selv. Hun vil håp, hun vil at noen skal gi henne en virtuell klem og si at det selvsagt er mulig fordi tanta til Jimi Hendrix. Å plage damer som prøver å bli gravide med kalde fakta (selv om de kalde faktaene sier at 12%, mer enn en av ti, opplever å re gravide tross negativ test på IKM) er regelrett ondskapsfullt av deg. Det er jo slett ikke alle som klarer å forstå hverken prosent eller statestikker, så å anta at en vordende mor har sånne spisskompetanser som dette er faktisk å gå for langt. Anonymkode: c17f0...776 Takk <3 TS Anonymkode: fd67c...d3a
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #11 Skrevet 30. oktober 2017 Jeg glemte sarkasmeflagget. Anonymkode: c17f0...776 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #12 Skrevet 30. oktober 2017 Whatever. Denne tråden ble bare kjip. Anonymkode: fd67c...d3a
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #13 Skrevet 30. oktober 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva skal du med personlige erfaringer, når du har fått statistikken over? Du spør hva sannsynligheten er, da er personlige erfaringer helt meningsløse. Min personlige erfaring er at jeg ikke har vært gravid samtlige ganger jeg har testet på ikm og testen har vært negativ. Men det er jo meningsløs informasjon for deg. På samme måte som at det er like meningsløs informasjon om en annen bruker skriver at hun opplevde å være gravid selv om testene var negative frem til 4 dager over ikm. Skal du ha brukandes informasjon, er det statistikken du allerede har fått link til du må se på... Anonymkode: ba640...f1c Word! Anonymkode: 9d700...c9f
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #14 Skrevet 31. oktober 2017 Kanskje du er en av de få som tester negativt på ikm? Du får teste om noen dager om ikke tr kommer. Kan være du har hatt senere eggløsning enn normalt, og/eller at egget har festet seg senere? Du får vente på tr eller på en positiv test. Lykke til :-) Anonymkode: fa618...643
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #15 Skrevet 31. oktober 2017 Hjelpes for noen svar du får Jeg har dessverre ingen erfaring, mine tester har slått ut litt sent, men fortsatt svakt positivt før IKM. Men har hørt om de som får positiv test lenge etter IKM. Anonymkode: cf390...bb2
Alvea Skrevet 31. oktober 2017 #16 Skrevet 31. oktober 2017 Det var jeg som svarte harde kalde fakta og det var absolutt ikke ment ondskapsfullt. Absolutt ikke. Krysser jo fingrene for at TS er en av de 12,7 % med andre ord, det er jo absolutt håp selv om man tester negativt 14 dpo.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #17 Skrevet 1. november 2017 10 timer siden, Alvea skrev: Det var jeg som svarte harde kalde fakta og det var absolutt ikke ment ondskapsfullt. Absolutt ikke. Krysser jo fingrene for at TS er en av de 12,7 % med andre ord, det er jo absolutt håp selv om man tester negativt 14 dpo. Jeg opplevde heller ikke svaret ditt som ondskapsfullt! Klart det er bra å få ordentlige svar som er bygget på statistikk og fakta. Det setter jeg pris på 😊 Da jeg i tillegges om personlige historier var det, ganske riktig slik noen påpeker her, fordi jeg trengte litt håp. Jeg vet mange syns slike menneskelige behov er både patetiske og latterlige, men nå har det seg sånn at jeg ønsker så sterkt at det skal gå bra (er ikke så ung lenger) og jeg stresser mye. Men Alvea, ditt svar satte jeg bare pris på! TS Anonymkode: fd67c...d3a
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #18 Skrevet 1. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg opplevde heller ikke svaret ditt som ondskapsfullt! Klart det er bra å få ordentlige svar som er bygget på statistikk og fakta. Det setter jeg pris på 😊 Da jeg i tillegges om personlige historier var det, ganske riktig slik noen påpeker her, fordi jeg trengte litt håp. Jeg vet mange syns slike menneskelige behov er både patetiske og latterlige, men nå har det seg sånn at jeg ønsker så sterkt at det skal gå bra (er ikke så ung lenger) og jeg stresser mye. Men Alvea, ditt svar satte jeg bare pris på! TS Anonymkode: fd67c...d3a *Da jeg i tillegg ba om...* 😉 Anonymkode: fd67c...d3a
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #19 Skrevet 1. november 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hjelpes for noen svar du får Jeg har dessverre ingen erfaring, mine tester har slått ut litt sent, men fortsatt svakt positivt før IKM. Men har hørt om de som får positiv test lenge etter IKM. Anonymkode: cf390...bb2 Takk for svar:) mest sannsynlig er nok bare mensen for sen. Den har ikke kommet enda (4 dager for sen nå), men i går kveld hadde jeg kramper og antydning til rødt på papiret. Så da kommer den vel snart:) Har ikke testet igjen etter IKM. TS Anonymkode: fd67c...d3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå