KalloRilla Skrevet 24. januar 2005 #1 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg har ullteppe på kjøkkengulvet og mistet så klart et egg. Har fått skrapt opp det meste nå, men hvordan får jeg fjernet alt, med sikkerhet, best mulig. Råttent egg stinker og er lite lysten på å kaste teppe heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. januar 2005 #2 Del Skrevet 24. januar 2005 I min "flekkfjerningsguide for møbler og tepper" står det; - egg: Begynn med kaldt vann, deretter lunkent vann. Biologisk vaskemiddel, som f.eks Biotex e.l oppløst i vann. Avslutt renseprossessen med rent vann til all såpe er borte. Ikke gni, trykk rene kluter mot det fuktige feltet. Grønnsåpe må ikke brukes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. januar 2005 #3 Del Skrevet 24. januar 2005 Salt hjelper på det meste. Ta MYE salt på det rå egget og la det størkne. Så kan du bruke støvsugeren på det etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 24. januar 2005 Nå har jeg gnikka og gnudd "her i fra" til evigheten og strødd salt på toppen. Litt av en jobb dette her, men det er uansett forsøket verdt. Takk skal dere ha jenter : klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå