AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #1 Skrevet 29. oktober 2017 Hei! Er det noen som har tips til hva man kan bytte ut 100 gram cottage cheese med som har ca samme næringsinnhold? Anonymkode: de5af...e4a
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #2 Skrevet 29. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Er det noen som har tips til hva man kan bytte ut 100 gram cottage cheese med som har ca samme næringsinnhold? Anonymkode: de5af...e4a Kesam? Anonymkode: e7266...b1e
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #3 Skrevet 29. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kesam? Anonymkode: e7266...b1e Eventuelt blandet med skjørost. Hva skal du lage? Anonymkode: e7266...b1e
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #4 Skrevet 29. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Eventuelt blandet med skjørost. Hva skal du lage? Anonymkode: e7266...b1e Kunne jeg f.eks byttet ut med 100 gram mager kesam med Zero saft eller en skyr? Jeg skal ikke lage noe, begynner på diett på mandag og tenker å endre litt i matplanen Anonymkode: de5af...e4a
Pringle Skrevet 29. oktober 2017 #5 Skrevet 29. oktober 2017 Det spørs hvorfor du skal bytte det ut. Hva slags diett er det snakk om? Hva er hensikten med den dietten? Kommer dietten til å gi deg resultatet du ønsker? Kommer du til å kunne holde deg til dietten så lenge at du oppnår målet ditt? Evt, vil du bare ha lyst til å gjøre det motsatte, etter at du har nådd målet ditt, sånn at vinninga gå opp i spinninga? Du kan spise hva du vil. Det er lurt og sunt å spise mange forskjellige ting. Hva liker du å spise?
anonymLala Skrevet 29. oktober 2017 #7 Skrevet 29. oktober 2017 70 g kylling, 1 propud, 20 g proteinpulver, en halv pakke kjøtt/kyllingpålegg...f eks? 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #8 Skrevet 29. oktober 2017 5 minutes ago, Pringle said: Det spørs hvorfor du skal bytte det ut. Hva slags diett er det snakk om? Hva er hensikten med den dietten? Kommer dietten til å gi deg resultatet du ønsker? Kommer du til å kunne holde deg til dietten så lenge at du oppnår målet ditt? Evt, vil du bare ha lyst til å gjøre det motsatte, etter at du har nådd målet ditt, sånn at vinninga gå opp i spinninga? Du kan spise hva du vil. Det er lurt og sunt å spise mange forskjellige ting. Hva liker du å spise? Herregud. Blir du aldri lei? Anonymkode: 6aa6b...69d 3
Pringle Skrevet 29. oktober 2017 #9 Skrevet 29. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Herregud. Blir du aldri lei? Anonymkode: 6aa6b...69d Takk i like måte. Jeg pørver å hjelpe. Jeg liker å hjelpe. Hva bidrar du med? 6
applestories Skrevet 29. oktober 2017 #10 Skrevet 29. oktober 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kunne jeg f.eks byttet ut med 100 gram mager kesam med Zero saft eller en skyr? Jeg skal ikke lage noe, begynner på diett på mandag og tenker å endre litt i matplanen Anonymkode: de5af...e4a Saft i kesam?? Skjønner at det er vanlig å blande det i cottage cheese, men det er jo fordi det smaker så grusomt. Jeg har i det siste blandet 50/50 cottage cheese og kesam - funker for å gi mer smak, og konsistensen skjules bra. Kesam mager vanilje er god og ligger midt mellom vanlig cottage cheese og mager rent kalorimessig. Selv foretrekker jeg den med lime, den er så god!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå