Gå til innhold

Er jeg liten nede?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Så jeg er en 16 år gammel gutt som tenker veldig mye på størrelsen sin for tiden.

Så jeg målte i dag, og da var jeg 17 cm lang og 15.6 cm rundt hele penisen. Er det en passe størrelse for å være 16 år?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde drept for å få tykkelsen din for å si det sånn. Bare slapp av, mann. Ingenting å bekymre seg for...

Anonymkode: a6ccb...bff

• Liker 4
Skrevet

Haha :D Jeg er jo en ganske lav person som kom i puberteten for ca 1 år siden, og jeg har lurt veldig mye på penis-størrelser og sånt. Men takk for svar så sent på natten <3

Skrevet

Det er mer enn gjennomsnittet både i lengde og tykkelse og mange menn og kvinner som ville blitt kjempe glad for den! 
Tykkelsen er faktisk på grensen til litt for tykk for meg personlig. Pass på å varm opp jentene du ligger med godt med slikking og fingring lenge , så det ikke gjør vondt for de når du penetrerer :)

Anonymkode: c88ce...08b

• Liker 3
Skrevet

Vet faktisk ikke om jeg får sove nå:nori:Ble så glad av svarene at ååå :D

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Tullingen01 skrev:

Haha :D Jeg er jo en ganske lav person som kom i puberteten for ca 1 år siden, og jeg har lurt veldig mye på penis-størrelser og sånt. Men takk for svar så sent på natten <3

Med ganske lav mener du <170? Uansett, du har en feit kuk, og som vi alle vet elsker damer stor kuk. Seksuelt har du definitivt en fordel, og vil garantert gi en positiv overraskelse til tross for høyden. 

Anonymkode: a6ccb...bff

• Liker 2
Skrevet

ca 1.65 :D

Skrevet

Ikke noe problem. Det er bare å sjekke opp damer med  hevet hodet. 

Anonymkode: d0a36...dc1

Skrevet

Den er stor! Du er heldig. 

Anonymkode: 22585...3da

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, Tullingen01 skrev:

Vet faktisk ikke om jeg får sove nå:nori:Ble så glad av svarene at ååå :D

Herregud! :klo:

Anonymkode: d4603...673

• Liker 4
Skrevet

Oioioi, synes det er veldig stooor:ninuskapus: Drømmestørrelse, jeg jeg truffet en mann med så stor pikk så hadde jeg blitt meget lykkelig! Vil tro at enkelte jenter vil synes den er litt for tykk kanskje i ung alder. Du har trukket vinnerloddet på området der iallefall!!

Anonymkode: 7df3c...952

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oioioi, synes det er veldig stooor:ninuskapus: Drømmestørrelse, jeg jeg truffet en mann med så stor pikk så hadde jeg blitt meget lykkelig! Vil tro at enkelte jenter vil synes den er litt for tykk kanskje i ung alder. Du har trukket vinnerloddet på området der iallefall!!

Kan jeg få nymmeret til faren dum trådstarter?😜 Sikker på at det er genetisk om du skjønner hva jeg mener:fnise:

• Liker 4
Skrevet

Den er IKKE liten. Den er faktisk alt for stor for min del, men det finnes nok en del som synes den er perfekt. 

Anonymkode: 892df...90d

• Liker 4
Skrevet

Wow!!!

Den er feit! :rodmer:

Anonymkode: 79f3c...683

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow!!!

Den er feit! :rodmer:

Ja, den man har ikke bruk for noe lengre penis. Jeg klarer ikke å ta inn en så lang en😉 Men kan leve med tykkelsen altså:fnise:

• Liker 1
Skrevet

Størrelsen har ikke noe å si, om man ikke vet å bruke det man har.. sånn for å ødelegge gleden litt. 
Det er ikke bare å pumpe inn og ut og tro at dama har det supert, bare fordi størrelsen er der. 

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, den man har ikke bruk for noe lengre penis. Jeg klarer ikke å ta inn en så lang en😉 Men kan leve med tykkelsen altså:fnise:

Enig, den trenger ikke bli lengre.

Ikke tykkere heller. ;)

Perfekt penis!! 

• Liker 2
Skrevet

Tusen takk for svar! 

Skrevet
På 29.10.2017 den 8.24, AnonymBruker skrev:

Kan jeg få nymmeret til faren dum trådstarter?😜 Sikker på at det er genetisk om du skjønner hva jeg mener:fnise:

Kanskje vi skulle tatt en prat? ;-)

• Liker 1
Skrevet

Må bare spørre, men hvordan skal man måle tykkelsen på penisen? Jeg gjorde det med et måleband på den tykkeste delen av det hele. Ble litt usikker på om jeg hadde gjort det rett, for jeg syns ikke at den ser ut som at den er så stor som de fleste skal ha det til:ac:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...