Gå til innhold

KLær til brudgommen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !!!

Hvordan gjør dere de når det gjelder klær til mannen ?? Er dere med, når han prøver klær, bestemmer dere hva han skal ha på seg, eller ordner han alt dette selv ????

Jeg kunne tenkt meg å ha et ord med i avgjørelsen når han skal velge klær.. er jeg helt teit da eller ?? Han får jo ikke se hva jeg skal ha på meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke noe med kles valge hans å gjøre, han får jo ikke ha noe med mitt valg hvofor skulle jeg ha noe med hans?

Skrevet

Min sambo ordner det selv. Jeg har sagt hva jeg ville valgt, men han drar selv og finner antrekk og tar sikkert ikke mye hensyn til meg når han først er der ;) Jeg spurte jo ikke han hva slags brudekjole jeg skulle velge.

Skrevet

Klart du har med hans kles valg å gjøre :wink:

Jeg ville i allefall det når min mann skulle velge, men mest av alt tror jeg han selv ville at jeg skulle være med. Men hadde en venninne der mannen selv ville velge antrekket selv. Da synes jeg det er helt greit at de velger selv, men mange menn vil jo ha damenes meninger.

Spør hva han mener selv... :)

Skrevet

Han får bestemme selv hva han vil ha, men han trenger å få tips om evt farge. Jeg skal forhåpentligvis ha kjole med mørkrødt liv og da må jo han stå i stil.

Han velger selv om han vil leie el kjøpe og om han vil gå i dress, sjakett, diplomatfrakk eller smoking (håper ikke han velger smoking, synes egentlig ikke det er noe særlig... :ler: )

Kanskje han vil ha meg med og da stiller jeg selvsagt opp :)

Gjest Anonymous
Skrevet

:wink: Vi tenker ganske likt, og uavhengig av hverandre, valgte vi samme antrekk til han.

Vi er ikke så tradisjonell; brudgommen har sett kjolen min... :sjarmor:

Skrevet

jeg var med han da han prøvde klær jeg, han ville det selv da, synes dte var greit at det matchet til kjolen da vettu:) :P

Skrevet

Det er viktig at klærne passer sammen og at man ikke velger helt sprikende antrekk, men jeg synes jo at brudgommen skal bestemme sitt antrekk selv (på lik linje med bruden).

Mannen min besteme helt selv hva han ville ha, men heldigvis var jeg veldig enig i valget hans. Han valgte kjole og hvitt, og jeg var med da han prøvde dette.

Gjest Betty Boop
Skrevet

Jeg skal være med og se når han prøver (han skal leie), sånn at jeg kan dytte han mot noe som står i stil til kjolen min!

Skrevet

Hei

Selfølgelig kan du bestemme brudgommens klær. Og med det samme du er igang kan du skrive talen hans, så den blir riktig. Det er jo bare ditt bryllup, eller??

Bare for å understreke hva jeg mener.

For å være seriøs et lite sekund:

- Ettersom du er av typen som ikke vil at han skal se kjolen din før bryllupet, MEN må ha en finger med i spillet når han skal velge antrekk så synes jeg du bør nøye deg med å si hva som ville matchet fargemessig.

Det er mange brudzillas som krever å ha en finger med i alt som skjer i bryllupet og helt glemmer at man faktisk er 2 om å gifte seg. Jeg er bare sjeleglad for at kona mi ikke var/er av det slaget.

Scorpion, nygift men ikke overkjørt

Skrevet

Vi har blitt enige om hva han skal ha på seg sammen. Jeg hadde på ingen måte følt at det hadde vært riktig at jeg skulle bestemme det, men vi fant noe vi likte begge to, så da gikk det jo bra.

På samme måte har han sett bilder av endel kjoler jeg synes er fine, slik at han kan si hva han liker. Han så til og med et bilde av den kjolen jeg endte opp med å kjøpe, men han har selvsagt ikke sett den på meg.

Skrevet

Det skal jo litt til at det spriker da.. hvis man har enstandar hvit brudekjole.

Skjønner at de med rødt liv o.l. sier fra hva han ikke burde ha men synes han selv må få bestemme.

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Var med da han prøvde klær

Vi har samme smak og tenker likt

Han han bestemte selv hvilke han skulle velge og valget var perfekt til han og min kjole(men det er han ikke klar over) :P

Skrevet

Takk for mange svar. Når jeg skyter meg selv i leggen, ved å skrive ett slikt innlegg, så bør jeg vente meg slike svar som scorpion kommer med. Men likevel blir eg utrolig provosert !!!!!!!

Er det noe eg er opptatt av, så er det at vi er to som skal gifte oss. Eg har ikke planer om å overkjøre i det hele tatt. Grunnen til at eg ikke har problemer med det, er at eg aldri har drømt om bryllup og slikt. Så alt er like nytt for meg, som for han.

Grunnen til innlegget er at jeg vet at ikke min forlovede ikke ønsker å gå alene å prøve klær. Lurte på om det var vanlig at vi bruder er med.

Hadde han ønsket å finne klærne selv, så hadde han funnet dem, uten min innblanding.

Det er ikke meg i mot å vite hva han skal gå med, og det skrev eg jo i det første innlegget, men eg MÅ heller ikke vite det...

Dessuten så tror ( vet) jeg at min kommende ektemann synes det er litt spennende å ikke vite hvordan kjolen min, og alt det der er...

Skrevet

Jeg var med når han prøvde klær...Dette var noe han ville selv. Men han bestemte helt selv hva han ville ha. Vi er ganske enige fra før, så dette var ikke noe problem. Han vil ikke se kjolen min, og det vil ikke jeg heller at han skal, før den store dagen. Det var dette som var riktig for oss... :-)

Skrevet

Jeg håper jeg får være med når han skal prøve. Vi har snakket litt løst om hva han ønsker og jeg ønsker, og vi mener nøyaktig det samme - så uansett blir det ikke til at jeg 'bestemmer' hva han skal ha på :)

Skrevet

Min kjære har involvert meg slik at vi sammen skal finne det perfekte antrekket til han! Når han har prøvd, har jeg har gitt klar beskjed om hva jeg liker og ikke liker, og det setter han pris på. Han ville selvsagt aldri valgt noe han ikke var 110% fornøyd med selv, men han synes det ultimate er at han vet at vi begge er fornøyd.

Jeg har også vist han en del kjoler i blader og magasiner og spurt om hans mening, fordi jeg gjerne vil unngå ting som han ikke liker. Bl.a. kom det frem at han ikke liker lange ermer på brudekjoler, så da droppet jeg det. Men jeg er så gammeldags at han ikke får se kjolen før den store dagen... Selv om det blir før jeg kommer opp kirkegulvet siden vi skal til fotografen først...

Skrevet

Jeg var med når han skulle prøve, men det var mest fordi vi fortsatt tilbringer all den tiden sammen som vi klarer å få til. Dessuten liker jeg å se ham kle av seg ;)

Som nevnt i en tidligere tråd måtte jeg faktisk insistere overfor salgsdamen at jeg IKKE VILLE bestemme noe om hva han skulle ha på seg, hun henvendte seg til meg hele tiden... :roll:

Skrevet

Jeg spurte om det samme her i bryllupsforumet en stund før jul og de fleste som svarte da var med sin kjære for å se på klær.

Jeg var også usikker på hva som var vanlig praksis siden hverken min kjære eller meg har vært gift før så ja - det er lov å spørre om "litt dumme" spørsmål uten å bli beskyldt for både det ene og det andre..... :roll:

Tilbake til spørsmålet så ble jeg altså med min kjære for å kikke på klær og han fikk selv bestemme at han ville ha kjole og hvitt :wink:

Skrevet

Jeg skal absolutt ikke bestemme hva han skal ha til syvende og sist, men vi har vært rundt og tittet litt sammen...og har sett på ulike alternativer!

Dessuten så ønsker vi at hans antrekk skal stå til kjolen, for å si det sånn, og sambo ønsker selv at jeg skal være med i bestemmelsen. Eneste kriteriet han har, er at han skal få lov til å ha flosshatt...og selv om jeg ikke er fan av det, så er det greit for meg! Det er jo hans store dag også!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...