Gå til innhold

Vippeserum - det må da finnes noe billig og bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tidligere hatt veldig god effekt av Stimulash Fusion, men hadde ikke råd til å fortsette og begynte med Castor Oil. Den har, etter et halvt års testing, hatt null effekt på lengde. Kanskje vippene ser litt tykkere eller sunnere ut, men det er lengde jeg er mest opptatt av. Så nå sitter jeg her med de korte vippene mine og vurderer å bestille iGlow.

Men vet dere noe om hvilket virkestoff det er som funker? Stimulash virket jo på meg, det må vel finnes noen billigvarianter som har samme virkestoff? Ser de har ulike merker på blivakker.no, men har ikke hørt noe om dem, så jeg tør ikke å risikere å kaste bort penger.

Så altså: Vet du om noen rimelige serumer som virker? Og hvis ikke - er iGlow bra?

Tusen takk!:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har bare prøvd iGlow og er veldig fornøyd med det i hvertfall :) synes ikke prisen er så ille heller... veit ikke så mye om hva det inneholder, men det står vel en oversikt over ingredienser på nettbutikkene så kan du sammenligne? er sikkert noe enda billigere som funker like bra

Skrevet

Jeg bruker vaselin, og for meg funker det kjempebra! :) Både vippe lengden og bryn har vokst noe enormt, men husk på at det kan være individuelt. Føler at vaselin funker bedre enn castor oil (har prøvd begge)! 

Anonymkode: 1e576...d58

Skrevet

Komorebi er rimelig og fungerer greit. Hvis du er ute etter et raskt og voldsomt resultat så blir du nok skuffet, men etter et par måneder merker du forskjell i lengde ihvertfall. Muligens bittelitt fylde.

Skrevet

Vaselin...? 

Iglow funker sinnsykt bra :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...