CeeCee Skrevet 6. februar 2005 #81 Skrevet 6. februar 2005 Etter å ha tenkt nøye gjennom saker og ting har jeg bestemt meg for ikke å gjennomføre operasjonen. Inntil videre i alle fall. Kommer nok til å angre litt når sommeren kommer, men det får jeg bare leve med. Får se om noen år... Hei Engeline! Synes det er flott at du har tatt et valg som var rett for deg! Kirurgene kommer til å være der hvis du en gang i fremtiden skulle ombestemme deg. Husk: Det er lettere å implantere enn å eksplantere, så det er viktig å være 110% sikker før man tar operasjonen! Du har nok tatt et riktig valg Engeline!!! Klemmer, CeeCee!!!
Gjest lilletroll Skrevet 7. februar 2005 #82 Skrevet 7. februar 2005 Jeg har bare et par små spørsmål til dere som vurderer operasjon eller allerede har vært gjennom en. Hvor gamle er dere? Og hvor mange av dere har barn? 25 år, gift, ett barn (skal heller ikke ha flere)
Gjest lilletroll Skrevet 7. februar 2005 #83 Skrevet 7. februar 2005 Til Engeline! Jeg var litt i samme situasjon som deg høsten 2003. Hadde egentlig bestemt meg, men ombestemte meg igjen - eller bestemte meg for å avvente. Jeg følte meg imidlertid VELDIG klar for operasjon året etter. Du har nok tatt et veldig riktig valg, da det er meget viktig å være 100% sikker på at det er dette du vil!! Lykke til videre uansett hva du velger å gjøre i fremtiden. Klemmer fra Lilletroll
Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2005 #84 Skrevet 7. februar 2005 Er det mulig å amme sjølv om en har silikon?? er det visse risikoa når det kjem til det??
CeeCee Skrevet 7. februar 2005 #85 Skrevet 7. februar 2005 Er det mulig å amme sjølv om en har silikon?? er det visse risikoa når det kjem til det?? Hei Gjest! Ja, det går fint an å amme selv om man har implantater, men som naturlige bryst kan brystene begynne å henge etter ammeperioden er over, eller ikke. Dettee er veldig individuelt og det kommer litt an på hvor elastisk hud man har, om man har brukt en god BH osv. Noen ønsker en ny operasjon etterpå. Det er viktig å ha en god BH som gir mye støtte fra man blir gravid og til man er ferdig å amme. Dersom du planlegger en operasjon, men ikke har fått barn ennå, men vil ha iløpet av 2-4 år vil jeg anbefale deg å vente. Det er kjipt å bruke så mye penger, og så må du kanskje ta ny operasjon om noen få år igjen.... Hilsen CeeCee!
Engeline Skrevet 7. februar 2005 Forfatter #86 Skrevet 7. februar 2005 Tusen takk for all støtte, CeeCee og lilletroll! Må si det er veldig kjekt med gode ord i en travel hverdag Til spørsmålet om amming og silikon: Kirurgen jeg snakket med sa at det er 50% større sjanse for å utvikle hard kapsel om man ammer med silikon. Derfor burde man vente med silikon til etter man har fått barna man skal ha... (Gjelder ikke meg, jeg har to barn og fornøyd med det )
CeeCee Skrevet 8. februar 2005 #87 Skrevet 8. februar 2005 Venter fortsatt på svar fra deg Ienna.... Vil gjerne vite mer om de implantatene du har.... Hilsen CeeCee
Ienna Skrevet 9. februar 2005 #88 Skrevet 9. februar 2005 Venter fortsatt på svar fra deg Ienna.... Vil gjerne vite mer om de implantatene du har.... Hilsen CeeCee Hei, Er litt opptatt.... så derfor leser jeg ikke forumet så ofte. Du vet sikkert mye mere enn meg om dette. Som sagt baserer min erfaring på at jeg har valgt en klinikk jeg stoler på og som jeg får aktiv oppfølging fra. Jeg har overlatt spesialistvurderingene til de. Hvis du ønsker å radbrekke noe så hadde det vært fint om du sendte det til meg privat og skriver det som er av generell interesse her. Mine implantater er: Laboratoires Eurosilicone / Sculpturale Paragel (High Profile) FRANCE. From the above company, you have the high-profile, round, cohesive silicone gel implants. Hilsen Ienna
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2005 #89 Skrevet 9. februar 2005 Hei, Er litt opptatt.... så derfor leser jeg ikke forumet så ofte. Du vet sikkert mye mere enn meg om dette. Som sagt baserer min erfaring på at jeg har valgt en klinikk jeg stoler på og som jeg får aktiv oppfølging fra. Jeg har overlatt spesialistvurderingene til de. Hvis du ønsker å radbrekke noe så hadde det vært fint om du sendte det til meg privat og skriver det som er av generell interesse her. Mine implantater er: Laboratoires Eurosilicone / Sculpturale Paragel (High Profile) FRANCE. From the above company, you have the high-profile, round, cohesive silicone gel implants. Hilsen Ienna Hei! Ja, jeg har hørt om Eurosilicone før, men de er ikke så veldig mye brukt. Jeg skal lese mer om dem. Jeg vet ikke helt hva radbrekke er :oops: , men nå som du har blitt medlem skal jeg sende deg melding privat dersom det er noe jeg lurer på! Tusen takk! Hilsen CeeCee!
Gjest Kameleon Skrevet 10. februar 2005 #90 Skrevet 10. februar 2005 I'm back! Har vaert i tenkeboksen en ukes tid....men jeg har bestemt meg. Jeg er 35, har to barn, ikke tenkt aa faa flere. Litt nysgjerrig paa hvorfor du spoer. Hvis det er for aa bedoemme (fordoemme?) oss, husk at dette er et komplekst tema. Det er ille aa gaa gjennom hele ungdomsskolen og videregaaende som en spiker i forhold til resten av jentene, saant kan paavirke hele din personlighet og gjoere deg mer sjenert og innesluttet. Da kan en operasjon foeles som en god loesning. Det er ogsaa trist om man har vaert fornoyd med kroppen i ungdomstida for saa aa foele seg inntoerka som 30-aaring etter et par ammerunder. men, som jeg har sagt (innroemmet) foer, dette er ren forfengelighet. Noen har plagsom haarvekst og gjoer noe med det, noen har foeflekker som sjenerer, noen kan ikke gaa ut uten sminke fordi de ikke foeler seg vel, noen er alltid opptatt av slanking, noen bruker pengene sine paa hvitere tenner. Skjoennhet har alltid vaert et maal og et tema, i alle kulturer til alle tider, og man har gjort alt mulig rart for aa oppnaa den - fjernet ribbena, bundet foettene, skaaret stripemoenster i ansiktet med barberblad, malt, dandert og fikset. Siden kan mennesker i nye generasjoner kritisere og analysere. Jeg lever naa en gang her og naa, og lar meg paavirke jeg ogsaa. Svake menneske. Dette er min last, jeg foeler meg bedre med en velproposjonert kropp. Herregud, dette ble visst en utblaasning. Var ikke slik ment, det er vel resultatet av den vurderingen jeg har gjort de siste dagene. ENGELINE, er du fortsatt med oss? Skal du operere? Jeg har utsatt operasjonsdagen min, men tar den. CeeCee, takk for at du henger med
CeeCee Skrevet 10. februar 2005 #91 Skrevet 10. februar 2005 Hei Kameleon! Takk for det! Høres ut som du har tatt et valg som føles riktig for deg! Det er lurt å tenke seg godt om og være 110% sikker, og det virker det som du er! Husk å lese i dagboken min! Og gjerne legg inn en hilsen. Vi bør holde kontakten! Klem, CeeCee! :klem2:
Engeline Skrevet 10. februar 2005 Forfatter #92 Skrevet 10. februar 2005 Jo da, jeg er her jeg. Men jeg har altså bestemt meg for å ikke gjennomføre operasjonen. Kan hende jeg gjør det om noen år, men det er ikke helt sikkert. Angrer innimellom, men vil være 100 % sikker før jeg gjør noe så drastisk med kroppen min. Hadde jeg bare vært synsk, og spådd utfallet... Da hadde det vært veldig greit . Men jeg følger uansett diskusjonene her inne. Blitt litt avhengig
Dina Skrevet 10. februar 2005 #93 Skrevet 10. februar 2005 Vil bare si, nok en gang, at for min del var det å legge inn silikon absolutt det rette valget! Etter amming av to barn, midt i trettiårene og uten planer om flere barn nyter jeg nå å endelig ha pupper! Dvs B/C cup, så vi snkker ikke Pamela størrelse her...!!! I de 18 månedene som har gått siden min operasjon har jeg helt ærlig ikke angret ett eneste minutt! Lykke til dere som skal opereres, og til deg Engeline; ikke gjør noe før du føler deg 100% sikker på at dette er riktig for akkurat deg!
CeeCee Skrevet 11. februar 2005 #94 Skrevet 11. februar 2005 Jo da, jeg er her jeg. Men jeg har altså bestemt meg for å ikke gjennomføre operasjonen. Kan hende jeg gjør det om noen år, men det er ikke helt sikkert. Angrer innimellom, men vil være 100 % sikker før jeg gjør noe så drastisk med kroppen min. Hadde jeg bare vært synsk, og spådd utfallet... Da hadde det vært veldig greit . Men jeg følger uansett diskusjonene her inne. Blitt litt avhengig Hehe! Ja det er godt du henger med!!! Ta en tur innom dagboken min og legg igjen en hilsen i ny og ne også, eller still spm. hvis det er noe du lurer på. Don't be a stranger!! Klem, CeeCee!!
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #95 Skrevet 16. februar 2005 Jeg har også lyst på større pupper, men lurer på om jeg skal prøve p-piller først jeg. Det er mange som sier de har fått større av dem. Men vet ikke helt hvilke merker...
CeeCee Skrevet 16. februar 2005 #96 Skrevet 16. februar 2005 Jeg har også lyst på større pupper' date=' men lurer på om jeg skal prøve p-piller først jeg. Det er mange som sier de har fått større av dem. Men vet ikke helt hvilke merker...[/quote'] Heisann! Sjekk ut dagboken min. Der finner du masse god og viktig informasjon og linker om brystforstørrelse! Still gjerne spm. om det er noe du lurer på så skal jeg svare så godt jeg kan! Hilsen CeeCee!
Gjest Mussepigg Skrevet 17. februar 2005 #97 Skrevet 17. februar 2005 For meg hjalp Trionetta, fikk mer pupper (og rumpe...), fra AA til litt fyldigere A. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå