Gjest Anki Skrevet 29. januar 2005 #41 Skrevet 29. januar 2005 Synes personlig at det er trist hvis dere gjør det for å tilfredstille andre. Tror ikke jeg har hørt om noen som gjør det for å tilfredsstille andre - man gjør det jo for å tilfredsstille seg selv?... Tviler på at noen tror de vil bli bedre likt fordi de får større bryster...
Gjest synseren Skrevet 29. januar 2005 #42 Skrevet 29. januar 2005 Jeg bare lurer på hvilket grunnlag du har for å komme med en slik påstand? Det var ingen påstand, bare et synspunkt
CeeCee Skrevet 29. januar 2005 #43 Skrevet 29. januar 2005 Synes personlig at det er trist hvis dere gjør det for å tilfredstille andre. Det er jo ingen her som har sagt at de gjør det for å tilfredstille andre! Derfor er den synsingen grunnløs....
CeeCee Skrevet 29. januar 2005 #45 Skrevet 29. januar 2005 Synser om det som passer meg Ja, det er jo ikke vanskelig å legge merke til.....
Engeline Skrevet 29. januar 2005 Forfatter #46 Skrevet 29. januar 2005 Foreslår at vi lar diskusjonen med synseren ligge. Tror ikke det kommer noe vettugt ut av den uansett. Folk har forskjellige meninger om det meste... Så over til noe jeg lurer på: Jeg skal jo som sagt operere snart, og skal dra på apoteket snart for å hente ut resepten min med smertestillende og antibiotika. Har kjøpt meg sportsBH fra Triumph, tri-action, eller noe sånt. Noen som har erfaringer med den? Det er knepping foran, og jeg kjøpte 75 C, selv om jeg bare har tenkt meg en fyldig B-skål (den så så liten ut). Jeg lurer også på om jeg må kjøpe tape på apoteket, og i tilfelle hvilken? Er det noe annet jeg bør kjøpe inn før den store dagen? :klø:
Gjest synseren Skrevet 29. januar 2005 #47 Skrevet 29. januar 2005 Enig vi lar diskusjonen ligge Lykke til med operasjonen da
CeeCee Skrevet 29. januar 2005 #48 Skrevet 29. januar 2005 Foreslår at vi lar diskusjonen med synseren ligge. Tror ikke det kommer noe vettugt ut av den uansett. Folk har forskjellige meninger om det meste... Så over til noe jeg lurer på: Jeg skal jo som sagt operere snart, og skal dra på apoteket snart for å hente ut resepten min med smertestillende og antibiotika. Har kjøpt meg sportsBH fra Triumph, tri-action, eller noe sånt. Noen som har erfaringer med den? Det er knepping foran, og jeg kjøpte 75 C, selv om jeg bare har tenkt meg en fyldig B-skål (den så så liten ut). Jeg lurer også på om jeg må kjøpe tape på apoteket, og i tilfelle hvilken? Er det noe annet jeg bør kjøpe inn før den store dagen? :klø: Oi, har mange tips til deg! Men for å gjøre det enklest mulig så anbefaler jeg å printe ut denne siden, og krysse av på/ stryk under det som er aktuelt for deg! : http://www.justbreastimplants.com/surgery/tipsheet.htm Den hjalp meg kjempemasse!!! Jeg kjøpte 2 75C Triumph Tri action bh'er før opersjonen. Har bare godt å si om dem. Veldig praktisk med borrelåsen på stroppene og lukking i front! (i og med at man er litt bevegelseshemmet de første dagene, så er dette supert!) Ang. Tape... Kjøp Micropore, ikke Scanpor, for den puster ikke skikkelig! Håper det hjalp! Snakkes! Hilsen CeeCee!
Allianca Skrevet 31. januar 2005 #51 Skrevet 31. januar 2005 Det går et program i kveld kl.21.30 om silikon. Det var enten på TVNorge eller TV3 Norge. Det skal ihvertfall jeg se på.
CeeCee Skrevet 31. januar 2005 #52 Skrevet 31. januar 2005 Det går på TVNorge... Jeg skal se det også! Takk for påminnelsen! Hilsen CeeCee!
Engeline Skrevet 31. januar 2005 Forfatter #53 Skrevet 31. januar 2005 Jeg skal også se det. Regner med at det bare er de verste skrekkeksemplene vi får høre om... :-?
Engeline Skrevet 31. januar 2005 Forfatter #54 Skrevet 31. januar 2005 OK. Ang. programmet om silikon. Det var skummelt! Ekkelt å se på de sprukne/råtne implantatene! Begynner å tvile jeg nå. Skal operere om 3 uker. Har ikke betalt ennå. Hva skal jeg gjøre? En annen ting er at de brystene som ble vist i programmet var skikkelig store og tydelig falske. De blir vel ikke slik om man tar inn bare litt? Vær så snill, si at alt blir kjempebra!!!
CeeCee Skrevet 1. februar 2005 #56 Skrevet 1. februar 2005 OK. Ang. programmet om silikon. Det var skummelt! Ekkelt å se på de sprukne/råtne implantatene! Begynner å tvile jeg nå. Skal operere om 3 uker. Har ikke betalt ennå. Hva skal jeg gjøre? En annen ting er at de brystene som ble vist i programmet var skikkelig store og tydelig falske. De blir vel ikke slik om man tar inn bare litt? Vær så snill, si at alt blir kjempebra!!! Engeline... Så lenge du gjør jobben din, og tilegner deg skikkelig kunnskap om inngrepet, og de komplikasjoen og risikoer det kan medføre VIL ALT BLI KJEMPEBRA!! Det er ditt ansvar å skaffe deg kunnskap om symptomene på de ulike risikoene og komplikasjonene slik at de kan bli oppdaget og behandlet på et tidlig tidspunkt. Du har også et ansvar i å velge den beste kirurgen. Det er stor forskjell på praksis- og kunnskapsnivået hos de ulike kirurgene. Har du gjort jobben din, og gått på konsultasjoner hos flere kirurger, og har valgt den beste, VIL ALT BLI KJEMPEBRA! Du har selv ansvar for din egen helse! Dersom du fortsatt er usikker bør du avbestille, og ta den tiden du trenger for å gjøre de nødvendige undersøkelsene. Det er ingen skam å snu!! Det kommer alltid til å finnes plastikk kirurger, så inngrepet kan gjøres på et senere tidspunkt. Ikke gamble med helsen din. Jeg har diskutert med deg tidligere, og på meg virker det som om du har gjort jobben din, men som jeg sa, hvis du er usikker så bør du ikke gjennomføre det. Du har fortsatt tid til å lese om de ulike komplikasjonene og risikoene, og symptomene på disse. Bruk tiden godt! Du finner linkene i dagboken min! Klem, CeeCee!!!!
Gjest Kameleon Skrevet 1. februar 2005 #57 Skrevet 1. februar 2005 Jeg skal operere om bare en droy uke (sorry, sitter paa en teit maskin, haaper dere forstaar disse rare tegnene og mangelen paa norske bokstaver!) Legger saltvann bak muskelen, for legen mente jeg var for tynn paa overkroppen til aa legge bak kjertelen...det sier jo litt om stoerrelsen min pr idag, da...Men de sier det gjoer mye mer vondt - noen som kan kommentere dette, please? Det hadde vaert artig aa foelge hverandre i prosessen Engeline. Hvilken dato har du for operasjonen? Jeg saa skrekkprogrammet igaar, men innroemmer at i dette tilfellet er forfengeligheten stoerre enn fornuften! Jeg er villig til aa ta risken. Selv har jeg opplevd aa ha en ok og velproposjonert kropp, men etter barnefoedsler sitter jeg igjen med saa lite at en a-cup sklir opp om jeg loefter paa armene...Greit aa faa dette gjort foer sommeren, ja!
CeeCee Skrevet 1. februar 2005 #58 Skrevet 1. februar 2005 Jeg skal operere om bare en droy uke (sorry, sitter paa en teit maskin, haaper dere forstaar disse rare tegnene og mangelen paa norske bokstaver!) Legger saltvann bak muskelen, for legen mente jeg var for tynn paa overkroppen til aa legge bak kjertelen...det sier jo litt om stoerrelsen min pr idag, da...Men de sier det gjoer mye mer vondt - noen som kan kommentere dette, please? Det hadde vaert artig aa foelge hverandre i prosessen Engeline. Hvilken dato har du for operasjonen? Jeg saa skrekkprogrammet igaar, men innroemmer at i dette tilfellet er forfengeligheten stoerre enn fornuften! Jeg er villig til aa ta risken. Selv har jeg opplevd aa ha en ok og velproposjonert kropp, men etter barnefoedsler sitter jeg igjen med saa lite at en a-cup sklir opp om jeg loefter paa armene...Greit aa faa dette gjort foer sommeren, ja! Hei! Ja, det er vondere å legge under muskelen enn over muskelen, og det tar lengre tid før du ser det endelige resultatet, men det er nok verdt det! Alle bruker forskjellig tid på rekovalisensen, og alle har forskjellig høyde på smerteterskelen, så det er vanskelig å si akkurat hvor vondt du vil får, og hvor lang tid rekovalisensen vil ta. Det går nok kjempefint. Sålenge du har gjort jobben din og har gjort grundig research og vet om alle komplikasjoner og risikoer, og selvsagt symptomene på disse, så er du rimelig trygg! For mer info kan du lese dagboken min. Der finner du også mange veldig nyttige tips og linker. Ønsker deg lykke til!!! Hilsen CeeCee!
Engeline Skrevet 1. februar 2005 Forfatter #59 Skrevet 1. februar 2005 Kameleon: Jeg skal i utgangspunktet operere 18. februar. Problemet er at jeg i de siste dagene har begynt å tvile. Skal -skal ikke? Vurderer sterkt om jeg skal utsette det en stund. Føler at jeg bør tenke meg om både en og to ganger. Det er jo forfengelighet det er snakk om, og om jeg skal være ærlig, så er jeg jo kjempefornøyd med resten av kroppen min. Hvor langt skal jeg gå for å få det perfekte? Jeg er godt gift, har barn og er lykkelig slik ting er i dag. Eneste problemet er at jeg har små pupper. Mannen min mener at jeg ikke skal gjøre det; han er fornøyd med meg slik jeg er, sier han. Saken er jo at jeg faktisk har råd til å gjøre noe med de små puppene, og det hadde jo vært utrolig herlig å kunne hatt på seg "hva som helst"... Men så var jeg da altså så dum (eller smart?) at jeg så på programmet om silikon i går kveld, og jeg heller mer og mer over til det å ikke gjennomføre inntil videre. Skal komme tilbake til saken når jeg har bestemt meg, jeg :-? Men lykke til i alle fall . Vil gjerne høre mer om operasjonen din...
Dina Skrevet 1. februar 2005 #60 Skrevet 1. februar 2005 Engeline; jeg opererte meg for ca. 1 1/2 år siden, og er utrolig fornøyd! Var i samme situasjon som deg. Slank, har barn (skal ikke ha flere), og en kjæreste som absolutt ikke syns jeg hadde behov for silikon i puppene... Jeg valgte å gjøre det for meg selv, og har ikke angret ett sekund! Dette er ihvertfall min erfaring.... Du må gjøre det som føles riktig for deg, men husk at kun 2% får komplikasjoner, og det er faktisk ikke så veldig mange!!! PS! Jeg så også programmet i går, men er like fornøyd, og ikke urolig i det hele tatt!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå