Gå til innhold

Ny silikontråd!

Fremhevede innlegg

Gjest synseren
Skrevet

Synes personlig at det er trist hvis dere gjør det for å tilfredstille andre. :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest synseren
Skrevet
Jeg spurte deg. Fortell meg hvorfor jeg skulle være fornøyd.

Fordi du er nydelig slik du er :-)

Skrevet

Jeg gjør det iallefall for meg selv, ikke for mannen min. Han er fornøyd med meg slik jeg er. Dette er noe jeg har villet gjort i mange år. Nå har jeg fått barna jeg ville ha, og vil "fylle på" det som er borte. Det er JEG som ikke liker å være flat, har lyst til å bruke akkurat de klærne jeg vil, uten å måtte stappe tykke innlegg i BHen. Føler at det er noe som er borte, at noe mangler. Har alltid vært glad i kroppen min, bare ikke brystene mer. Vil ha tilbake formen på dem; før jeg fikk barn var de flotte! Og ja, jeg vet mange mener at man skal godta at kroppen bærer preg over å ha båret frem barn, men når man kan gjøre noe med det, hvorfor ikke gjøre det når man har råd til det? :wink:

Gjest Ninakanin
Skrevet

Ja det er helt klart det er trist hvis noen gjør det for å gjøre andre fornøyd, men jeg tror det er langt mellom de jentene, for å si det sånn.

Og hva vet du om hvordan jeg var før operasjonen min..? Har ikke lagt noen nakenbilder ut på nettet jeg.

Gjest Bhsiltsk
Skrevet
Personlig vil jeg at folk skal like meg slik jeg er' date=' ikke fordi jeg eventuelt har store pupper... Men for all del jeg respekterer dere som har et annet syn på dette :) Har dere tenkt igjenom hvorfor det blir bedre etterpå?[/quote']

Enten er dette noe av det (unnskyld at jeg sier det) dummeste jeg har lest, eller så klarer du ikke å formulere deg slik du tenker oppi hodet ditt.

Å forstørre brystene har INGENTING med å ville forandre seg slik at andre skal like en. Det går på noe så dypt og personlig at folk som ikke har vært der ikke kan skjønne det.

Ville du bedt en overvektig person om å godta seg selv fordi folk skal like denne personen for den de er, og ikke for hvordan de ser ut?

Jeg håper du ikke mente dette slik innlegget ditt gir uttrykk for...

Gjest synseren
Skrevet

Poenget mitt er hvis man har indre trygghet så har man lettere for å føle godt om seg selv.

Gjest Ninakanin
Skrevet

Jeg ber deg se vekk i fra den glade hoppende smilyen i signaturen min, den er aldeles ikke myntet på deg og dine lite gjennomtenkte utsagn.

Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Det er da ingen som er uenig med deg i det, vel?

Og heldigvis er det opp til hver enkelt hvordan de oppnår indre trygghet...

Gjest synseren
Skrevet

Jeg håper du ikke mente dette slik innlegget ditt gir uttrykk for...

Selvfølgelig mente jeg det jeg har skrevet.

Gjest synseren
Skrevet
Jeg ber deg se vekk i fra den glade hoppende smilyen i signaturen min' date=' den er aldeles ikke myntet på deg og dine lite gjennomtenkte utsagn.[/quote']

Ok

Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Jeg klarer fint å formulere meg skriftlig og muntlig. Dette skriver du bare fordi du er tom for argumenter

:hoho:

Såklart skal en overvektig godta seg selv og ha godt selvbilde. Men å gå ned i vekt er å foretrekke da overvekt går ut over helsa. Å ha små eller stor pupper pleier ikke gå ut over helsa

Å være overvektig behøver ikke å være usunt og gå utover helsa dersom den overvektige har god kondisjon.

Selvfølgelig mente jeg det jeg har skrevet.

I rest my case.

Skrevet

Å ha små eller stor pupper pleier ikke gå ut over helsa

Tror du virkelig at store pupper ikke kan gå utover helsa?? :o

Tror det er mange her inne som har hatt brystreduksjon som er uenige.

Synes personlig at det er trist hvis dere gjør det for å tilfredstille andre. :roll:

Synes personlig du burde lese igjennom innleggene igjen for det er ingen her som har sagt at de har gjort det for noen andre.

Skrevet
Personlig vil jeg at folk skal like meg slik jeg er' date=' ikke fordi jeg eventuelt har store pupper... Men for all del jeg respekterer dere som har et annet syn på dette :) Har dere tenkt igjenom hvorfor det blir bedre etterpå?[/quote']

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Dette er noe av det DUMMESTE jeg hørt i hele mitt liv! :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

(Og jeg har hørt mye dumt!!!)

Hvorfor i all verden skulle jeg gjøre dette for å bli BEDRE LIKT? Jeg har så utrolig mange venner, både kvinnelige og mannlige, som liker meg for den jeg er! De bryr seg da ikke om jeg har store/ små pupper, er feit eller tynn, rødt eller blondt hår! (Hørt om noen som farger håret for å bli bedre likt kanskje? HAHAHAHAHA!!!!)

Oioioi, den tok kaka! Høres ut som om du har noen rare tanker om hva folk gjør for å bli likt...Men på seg selv kjenner man andre... eller noe sånt...

For å svare på det eneste som var fornuftig i innlegget ditt: Jeg har det mye bedre med med selv og har et bedre forhold til kroppen min, min egen seksualitet og kvinnelighet etter jeg gjorde dette. Det igjen har ført til at jeg har blitt tryggere i fht. intimitet med samboeren.

Noe mer du lurte på?

Skrevet

Jeg bare lurer på hvilket grunnlag du har for å komme med en slik påstand?

Gjest Ninakanin
Skrevet

[selvfølgelig mente jeg det jeg har skrevet.

Da håper jeg at du sitter i en liten bygd langt inne i gokk med mellom 1000-4000 innbyggere og at det er forklaringen på dine usedvanlig trangsynte meninger. At du rett og slett ikke har fått anledning til å lukte litt på verden og få litt bedere horisonter.

Skrevet
Såklart skal en overvektig godta seg selv og ha godt selvbilde. Men å gå ned i vekt er å foretrekke da overvekt går ut over helsa. Å ha små eller stor pupper pleier ikke gå ut over helsa

Skrevet

Da håper jeg at du sitter i en liten bygd langt inne i gokk med mellom 1000-4000 innbyggere og at det er forklaringen på dine usedvanlig trangsynte meninger. At du rett og slett ikke har fått anledning til å lukte litt på verden og få litt bedere horisonter.

Må være noe sånt ja....

Skrevet

Må være noe sånt ja....

:Nikke: Jepp, definitivt! H*n forstår oss ikke! :ler::):wink::sjarmor:

Gjest lilletroll
Skrevet

Tror 99 % av alle som tar silikonoperasjon gjør det for SEG SELV!!!

Gjest lilletroll
Skrevet
Poenget mitt er hvis man har indre trygghet så har man lettere for å føle godt om seg selv.

Og indre trygghet er vel vanskelig å få om en føler seg veldig usikker på utsiden....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...