Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg leter og jeg leter etter en parfyme til meg selv. Jeg sliter med å finne noen jeg er helt fornøyd med. Jeg har forsøkt å lese om folks favoritter osv men finner liksom ingen som passer helt min nese. Likevel: om noen vet om en god parfyme eller har litt peiling setter jeg pris på flere anbefalinger! 

Nyeste kjøp er lancome la vie est belle. Lilla flaske. Denne elsket jeg i butikken , men syns nå at den er for søt. Men denne er den nærmeste jeg har kommet en favorittlukt. 

Likte også veldig godt jessica simpson parfymen , men husker ikke hva den heter. Hvit flaske med stor "gullkork" og skrift i gull. 

Jeg kjøpte også paco rabanne lady million parfymen. Likte lukten , men etter å ha brukt den i 2 uker syntes jeg den stinket. Lukter ikke godt på andre heller fant jeg ut. 

Så har jeg en som heter viva la juicy edp. Jeg liker vaniljelukt, men den har et eller annet kvalmende over seg og lukter fryktelig sterkt. 

Ellers har jeg når jeg var yngre brukt britney spears curious og syntes denne var veldig god. ( om jeg finner denne igjen kunne jeg tenkt meg å luktet og sett om den kunne brukes) Og jeg brukte også ralph lauren edt. Den grønne flaska. 

Lukter jeg vet jeg  ikke liker er roselukt. Sånn typisk fra såper osv. 

Håper noen har noen anbefalinger å komme med og om noen har peilibg kan hjelpe meg ut fra de luktene jeg har nevnt. 

Anonymkode: 3f08a...ca6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde samme problem som deg helt til jeg tilfeldigvis fant denne:
https://www.fragrantica.com/perfume/Jeanne-Arthes/Boum-Vanille-Sa-Pomme-d-Amour-14768.html

Virker veldig søt med en gang, men har en frisk og fruktig lukt som ikke blir for tung slik som vanilje fort kan bli. Bare synd jeg ikke har funnet den igjen i Norge..

Anonymkode: 5306b...2fe

Tusen takk for anbefaling. Men kjipt å ikke få luktet den før kjøp om den må kjøpes på nett.  

• Liker 1
Skrevet

Hva med Flowerbomb av Victor & Rolf eller Angel av Thierry Mugler?

Skrevet
31 minutter siden, O.G. skrev:

Hva med Flowerbomb av Victor & Rolf eller Angel av Thierry Mugler?

Tank skal se om jeg finner dem i butikk så jeg får luktet 😊

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tank skal se om jeg finner dem i butikk så jeg får luktet 😊

Be om prøver du, sånn at du får prøvd dem hjemme. Hvis de ikke har prøver så ikke kjøp. 

Skrevet
1 time siden, O.G. skrev:

Be om prøver du, sånn at du får prøvd dem hjemme. Hvis de ikke har prøver så ikke kjøp. 

Går det an i butikker som kicks. Føler at det er frekt å spørre

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bare går inn og tar en spray på håndleddet fra prøvene. Trenger ikke spørre om det. 

Anonymkode: 634cd...2fd

Skrevet

Jo det har jeg selvfølgelig gjort og på sånne papirlapper. Men tenkte på små prøver slik at jeg kan spraye hjemme. 

Skrevet

Problemet med å spraye prøver på håndledd i butikk er jo at det henger mye parfymeduft i luften allerede slik at det lukter annerledes når du tar på parfymer hjemme. De lukter så søtt og vanilje mye av mange av disse kjendisparfymene (fra syngedamer) at jeg vurderer de ikke lengre. Be om prøver av de parfymene du syns virker mest lovende.

Stella McCartneys Stella og Chanel nr 19 er to friske lett syrlige parfymer jeg nå foretrekker. Riktignok er den første litt rose duft men den er bedre enn mange andre. 

Anonymkode: d753a...bb3

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo det har jeg selvfølgelig gjort og på sånne papirlapper. Men tenkte på små prøver slik at jeg kan spraye hjemme. 

Du kan spørre om de har noen små parfymeprøver i sylindere eller du kan bestille slike på nettet.

Anonymkode: 634cd...2fd

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er frekkere å forvente at kunden skal kjøpe en parfyme de bare har prøvd i butikken. Kunden har jo rett til å levere tilbake varen og få pengene tilbake hvis varen ikke tilsvarer forventningene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...