Memira Skrevet 28. oktober 2017 #1 Skrevet 28. oktober 2017 Hei, jeg vet ikke om jeg er på riktig forum men jeg regner med jeg ikke er helt på bærtur. Jeg har hatt p-stav i 1,5 år nå. Jeg har hele tiden hatt regelmessig mens og vært uten bivirkninger. Sett vekk fra en smule mer kviser enn før. Jeg hadde mens for 4 uker siden, to uker etter hadde kjæresten og jeg sex. Nå venter jeg mensen men den kommer ikke, ikke er det tegn til den heller. Det jeg derimot opplever er helt andre symptomer. Veldig såre og hovne brystvorter, slik har de vært i 1,5 uke nå. I tillegg stikker det voldsomt i eggstokken på venstre side og jeg våkner av at jeg er kvalm om morgenen. Jeg har kjøpt en graviditetstest, men ville høre med noen andre før jeg tar den i morgen tidlig. Jeg vet jo at staven skal være det sikreste prevensjonsmiddelet, men dette har jeg aldri vært borti før? Har noen av dere erfaringer med pstaven, eller tanker rundt det jeg skriver nå?
calium Skrevet 29. oktober 2017 #2 Skrevet 29. oktober 2017 Dette er et forum for de som er ufrivillig barnløse og strever med å bli gravid. Du er bekymret for at du er gravid, på tross av prevensjon. Tror du har bommet litt på hvor du valgte å henvende deg.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #3 Skrevet 29. oktober 2017 7 minutter siden, calium skrev: Dette er et forum for de som er ufrivillig barnløse og strever med å bli gravid. Du er bekymret for at du er gravid, på tross av prevensjon. Tror du har bommet litt på hvor du valgte å henvende deg. Hvis du leser en gang til er det også for prøvere. Anonymkode: 2eabd...21f
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #4 Skrevet 29. oktober 2017 Det er ofte staven som gjør en gravid, ja. Anonymkode: c8a31...afa
calium Skrevet 29. oktober 2017 #5 Skrevet 29. oktober 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du leser en gang til er det også for prøvere. Anonymkode: 2eabd...21f Ikke ofte jeg hører om noen MED prevensjon som også er prøver.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #6 Skrevet 29. oktober 2017 Det sies at feilprosenten til p-staven er hvis den på en eller måte har forsvunnet fra plasseringen sin. Glidd eller noe. Så lenge du kjenner den, skal den være 100% sikker. Jeg mistet mensen etter 6 mnd på staven, og den kom tilbake 2,5 år senere når jeg fjernet staven. Anonymkode: 0dbd6...9db
Sillyline Skrevet 29. oktober 2017 #7 Skrevet 29. oktober 2017 Jeg tipper heller at det er mensen som er på vei. Syklusen kan endre seg med p-staven, du kan også miste mensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå