AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #1 Skrevet 28. oktober 2017 Jeg traff ei dame som er litt eldre enn meg i sommer, jeg er 29 og hun 37. Vi møttes på dating side og bare ett par uker senere møttes vi da hun kjørte til oslo fordi jeg var i oslo og vi møttes ett par dager og det var bare for å prate. Hun hadde ei venninne som bodde der som hun var hos om natten. Hun ba meg opp til seg da vi bor på to forskjellige steder av landet. (Jeg i tromsø og hun i ålesund) Jeg reiste opp til henne 3 uker senere og vi hadde det kjempe fint, hun var så overassket fordi vi likte mye av de samme tingene. (Positivt) hun spurte om jeg ville komme tilbake igjen, og det sa jeg ja til. Jeg reiste hjem Og jeg skulle flytte ut fra der jeg bodde firdi husleiekontrakten gikk ut snart. Jeg var hjemme så ringte jeg henne å spurte om hva hun hadde sagt om jeg flyttet i nærheten så vi kan utforske å kjenne hverandre bedre . Litt sprøtt sa jeg men samme det, jeg hadde jobb i nordsjøen så det var ikke noe problem, jeg hadde fortsatt barn der jeg kom i fra da og det er ingen problem å ha de når man jobber turnuså keg hadde nok av tid til å hente de også. Men hun syns det var litt tøfft kanskje, var litt skremmende men vi gledet oss begge to til at jeg skulle flytte å vi skulle se hverandre mere. jeg reiste ned til henne igjen å det er 1. Mnd siden jeg så henne sist å vi skulle se på leilighet denne gangen. vi hadde det kjempe fint denne gangen,nok en gang. var ute å koset oss, gikk turer og rundt i byen, alt virket kjempe bra, perfekt etter min mening. Vi så på en leilighet som jeg kanskje skulle kjøpe men bestemte meg ikke noe for denne dagen. Neste dag så reiste jeg hjem igjen og sent på kvelden da jeg hadde kommet hjem til tromsø så fikk jeg melding om at hun syns det at jeg skulle flytte ditt for hennes del var altfor tidlig. Hun trengte tid å tenke på, hun begynnte å spørre meg ut masse på meldinger hva jeg likte osv, jeg svarte på dette og etter hvert så trodde hun jeg likte det fordi hun hadde sagt at hun likte det. Jeg var ærlig, hun ville ikke snakke noe på tlf etter dette( kun 2 ganger og før hadde vi snakket ofte med hverandre i tlf i 3-5 timer) Det ble kun med tekst mld etterpå, senere på meldinger så var det galt fordi vi så hverandre så sjelden, så var hun redd for å bli skuffet. Hun som sa vi var så like sa også nå at vi var så ulike så vi passet ikke sammen og plutselig hadde vi lært hverandre å kjenne fort sa hun. Hun hadde tatt valget om å gi videre uten å være i forhold. Hun ville beholde kontakten med meg. Det virket som om hun snudde alt opp ned, hun lot meg møte vennene sine på date 2 og hun sa jeg ikke var sosial, jeg var sjennert og hun følte ansvar. Hun sa hun hadde koset seg med meg når vi var sammen men hun hadde en dårlig magefølelse. Men allikevel så fikk hun alt til å virke galt. jeg ble sjokkert når jeg fikk den, jeg hadde svart sant men hun ville ikke finne ut i praksis. F. Eks på tredje date om noe mere. Er dette en sykdom eller hva kan Det være ? Den flotte hærlige damen jeg reiste i fra var aldri den flotte dama jeg snakket med på tekstmeldinger senere. Fikk vondt i hjertet. Virket som hun ville bli bedre kjent med meg på 1000 sms istedet. Noen som vet hva det kan være ? Hun hadde flott bil, hus å bra jobb så det var ikke noe med det. Anonymkode: 11ee9...5a3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #2 Skrevet 28. oktober 2017 Du har gått alt for fort frem!!! Anonymkode: 2a9e7...0b9 8
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #3 Skrevet 28. oktober 2017 Mister man interessen selvom ting går litt for fort ? Anonymkode: 11ee9...5a3
Honey Dew Skrevet 28. oktober 2017 #4 Skrevet 28. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mister man interessen selvom ting går litt for fort ? Anonymkode: 11ee9...5a3 Ja, en blir skremt bort 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #5 Skrevet 28. oktober 2017 Hun har gått for fort fram i starten, og nå begynner hun å få kalde føtter så hun legger alt over på deg istedetfor. Anonymkode: 465d0...cf6 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #6 Skrevet 28. oktober 2017 1 minute ago, AnonymBruker said: Hun har gått for fort fram i starten, og nå begynner hun å få kalde føtter så hun legger alt over på deg istedetfor. Anonymkode: 465d0...cf6 Synes nå det høres ut som det er han som har pusjet veldig på her. Anonymkode: 2a9e7...0b9 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #7 Skrevet 28. oktober 2017 Men hvis hun også syns alt virket så bra, hvorfor ville hun ikke møtes mere ? Det virker ikke som hun har følelser. Jeg bodde hos min mor til jeg fant meg leilighet. Men det endte med at vi kranglet på sms,sier mye stygt men angrer veldig etterpå å jeg er ikke lang-sint ? Hun har slettet meg fra facebook å svarer ikke på smd lenger. Hva gjør jeg ? Jeg klarer ikke la det være før min unnskyldning har nådd henne. Hun er virkelig damen i mitt liv. Tips ? Anonymkode: 11ee9...5a3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #8 Skrevet 28. oktober 2017 Jeg begynner egentlig å tenke på om du kanskje har noe sykdom ts, siden du tror at hun har det? Asperger eller noe og vanskelig for å forstå sosial omgang og kontakt? Ikke slemt ment altså.... Og siden du mener hun er damen i ditt liv etter å bare møtt hun to-tre ganger... Ja det er jo ALTFOR tidlig å flytte til andre kanten av landet kun for hennes del. Hun skjønte at da hadde hun måttet bli en slags støttekontakt for deg, og ville følt seg forpliktet til å være med deg og vise deg rundt og nesten følt seg tvunget til å date deg og bli sammen med deg. Om du hadde hatt mange egne venner i den byen som var de du hovedsaklig flyttet for å være med så hadde det vært anderledes, men det er rett og slett creepy at en mann man knapt kjenner plutselig vil flytte til byen man bor i kun for å bli bedre kjent. Det legger utrolig mye press på henne! Jeg ville også tatt en helomvending om det var meg, blitt redd av din intensitet og avsluttet kontakten. Det er ikke noe du kan gjøre nå, du har skremt henne vekk, og du har kjeftet på hun og skjelt hun ut. Hun har slettet deg og vil ikke ha noe mer med deg å gjøre fordi du var altfor creepy , intens, skummel, desperat, og ufin i oppførselen og kranglet med henne og ikke respekterte at hun syntes det ble for drøyt at du skulle flytte til hennes by kun for å være med hun. Ingen normale mennesker gjør det, det tar kjempe lang tid å bli kjent og veldig mye som skal kartlegges før man vet om man kan bli langvarige venner eller kjærester, og her har du blitt betatt i en fantasi og et desperat håp og ikke selve henne. Hun har sikkert fått unnskyldningen din men syntes du er gal og vil ikke svare deg, du er nødt til å slutte å kontakte hun... Livet går videre, håper du har lært å holde litt mer igjen i fremtiden. Anonymkode: 46af6...97d 2
WubWub Skrevet 28. oktober 2017 #9 Skrevet 28. oktober 2017 Hun ble nok skremt av tempoet ditt. Det ville jeg også blitt. Jeg mistenker ikke sykdom. Blir for tidlig å lage flytteplaner etter bare 3 treff.
heipådegsann Skrevet 28. oktober 2017 #10 Skrevet 28. oktober 2017 Jeg tror nok også du har skremt henne bort dessverre. Jeg hadde nok også trukket meg unna i hennes situasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå