AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #1 Del Skrevet 28. oktober 2017 Jeg har snoket på flørten sin åpne instagramkonto og blant annet sett på de historiene han legger ut på profilbildet sitt. Da ser han jo brukernavnet mitt og har kanskje sjekket det ut, men kontoen min er privat og verken brukernavn eller profilbilde kan knyttes til mitt navn. MEN så kom jeg på at man kan knytte sine telefonkontakter opp mot Instagram og legge til dem. Og han har jo lagret mitt nummer på sin telefon. Vil han da kunne få opp min profil under min kontaktinformasjon og dermed se at den profilen faktisk er meg? Vet det høres fjortis ut, men jeg føler meg teit som har snoket! Har skikkelig noia nå! Anonymkode: 4c029...675 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #2 Del Skrevet 28. oktober 2017 Ja Anonymkode: 2b594...8e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #3 Del Skrevet 28. oktober 2017 Har han tlfnr og mailadressen din knyttet til sin tlf på kontaktlister så får han deg opp som forslag til kontakter han kan følge. Vil du unngå det så må du blokkere han på instagram og unblokke når du vil sniktitte. Dvs hvis han har åpen profil. Anonymkode: 35d48...d76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoop Skrevet 29. oktober 2017 #4 Del Skrevet 29. oktober 2017 Men hva gjør det om han ser det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 30. oktober 2017 #5 Del Skrevet 30. oktober 2017 16 timer siden, Scoop skrev: Men hva gjør det om han ser det? Det er jo litt snikete å sjekke ut storyen til flørten uten å følge vedkommende. Om man vil følge med på noen så trykker man "følger" i tillegg. Ellers virker det som man vil følge vedkommende i skjul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #6 Del Skrevet 1. november 2017 Takk for svar! Fant ut at jeg kun har registrert instakontoen min med en Hotmail-adresse, og den har han ikke. Så da er det ingen grunn til at mitt navn skal dukke opp. Heldigvis! For jeg synes det er litt pinlig å snoke uten å legge ham til 🙈 Anonymkode: 4c029...675 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #7 Del Skrevet 2. november 2017 Alle kontoer får snokere opp som forslag til å følge eller å søke på. Hvertfall skjer det hos meg. Jeg får stadig forslag til noen jeg ikke vet hvem er eller som ikke har mitt tlfnr eller mailadresse. Anonymkode: 35d48...d76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 2. november 2017 #8 Del Skrevet 2. november 2017 Men gjør dette noe TS? Hele greia med instagram er jo at at man skal snoke Jeg sitter stadig å blar meg gjennom kontoer til venner/bekjente/ukjente fordi jeg syntes det er morsomt å se hva folk legger ut. Har aldri ansett dette som rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #9 Del Skrevet 2. november 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle kontoer får snokere opp som forslag til å følge eller å søke på. Hvertfall skjer det hos meg. Jeg får stadig forslag til noen jeg ikke vet hvem er eller som ikke har mitt tlfnr eller mailadresse. Anonymkode: 35d48...d76 Men kan ikke det være tilfeldige folk da? Eller bekjente av dine følgere? Jeg får også opp forslag, men har privat konto så disse kan umulig ha snoket på meg ☺️ Anonymkode: 4c029...675 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #10 Del Skrevet 3. november 2017 13 hours ago, AnonymBruker said: Men kan ikke det være tilfeldige folk da? Eller bekjente av dine følgere? Jeg får også opp forslag, men har privat konto så disse kan umulig ha snoket på meg ☺️ Anonymkode: 4c029...675 Hver gang de ser på profilen din blir de registrert. Selv om du har privat konto. Anonymkode: 35d48...d76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå