Gå til innhold

Jeg synes det er trist at det nordiske og vest europeiske utseende forsvinner på grunn av innvandring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er trist at det nordiske og vest europeiske utseende vil forsvinne på sikt på grunn av innvandring. Det vil i fremtiden bli færre og færre som ser slik ut. Både fordi folk har lite i mot å bli i lag med migrantene og fordi norske kvinner føder for få barn. Sistnevnte skyldes sannsynligvis at damer sliter seg ut med utdanning og arbeid, samtidig som de ikke ønsker å være i lag med en del flere menn.

Anonymkode: a80ab...9f0

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det vil i fremtiden bli færre og færre som ser slik ut.

Da er du ikke lenger i live, så det trenger du vel strengt tatt ikke å bekymre deg så mye om?

• Liker 18
Skrevet

God bedring 

Anonymkode: a5c82...f1c

• Liker 10
Skrevet
Just now, T-Rex said:

Da er du ikke lenger i live, så det trenger du vel strengt tatt ikke å bekymre deg så mye om?

Jeg vil sannsynligvis være i live når det blir sjeldnere.

• Liker 1
Skrevet

Syns da ikke nødvendigvis at nordiske er så mye mer attraktive enn en folk fra andre land. Tiltrekkes ikke afrikansk utseende da. Det er nok fordi de er så annerledes enn meg selcv. Og disse synes jeg r for ivirige på å lage barn. Mange av dem klarer heller ikke å oppføre seg, selv om jeg også har møtt gode personer med denne bakg.

Anonymkode: c7813...0dc

• Liker 2
Skrevet
1 minute ago, AnonymBruker said:

Jeg vil sannsynligvis være i live når det blir sjeldnere.

Skal jeg være grei og legge ut et bilde av min heilnorske hoppbakkenese? Sånn at du ikke synes det er så trist?

• Liker 6
Skrevet

De fleste norske kvinner er ikke sammen med innvandrere. Kun en mindre andel av norske kvinner (og menn) er sammen med ikke-norske, og flertallet av disse har nordisk eller vest-europeisk partner. Jeg er (etnisk norsk) fra Oslo og alle jevnaldrende har vestlige kjærester.

Når det er sagt stemmer det at norske kvinner føder få barn og innvandrerkvinner mange. Forhåpentligvis vil kutt i bidrag stoppe noen av fødemaskinene. 

Anonymkode: 85384...3ca

• Liker 11
Skrevet

Syns da ikke nødvendigvis at nordiske er så mye mer attraktive enn en folk fra andre land. Tiltrekkes ikke afrikansk utseende da. Det er nok fordi de er så annerledes enn meg selcv. Og disse synes jeg r for ivirige på å lage barn. Mange av dem klarer heller ikke å oppføre seg, selv om jeg også har møtt gode personer med denne bakg.

Nå har jeg ikke nevnt attraktivitet da. Om det nordiske utseende er mer attraktivt enn et annet, vil det på sikt utkonkurrere de andre.

Skrevet

Ingenting slår nordisk utseende. 

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg ikke nevnt attraktivitet da. Om det nordiske utseende er mer attraktivt enn et annet, vil det på sikt utkonkurrere de andre.

Det er ikke automatikk i dette. Vi er underlegne i både antall og gener. Vi vil dø ut.

Anonymkode: 76702...403

Skrevet

Hvordan er det mulig å bli trist på grunn av naturlig evolusjon?

Skrevet

Nå får du faen meg gi deg. 

Anonymkode: 8797a...669

• Liker 12
Skrevet
5 minutes ago, yeans said:

Hvordan er det mulig å bli trist på grunn av naturlig evolusjon?

Det er jo ikke evolusjon, men et resultat av iherdig jobbing av eliten som styrer oss. Utenom FrP da.

• Liker 3
Skrevet

Så var du i gang igjen, ja.

Anonymkode: fe130...886

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke hvorvidt noen av oss personlig synes nordisk utseende er flottest eller ikke som har betydning her; alle burde bry seg om sin arv og sitt folk- det er dine og mine forfedre som gjør at landet vårt er så fint. Vi har en plikt og et kulturelt ansvar i å ivareta landet vårt og opprettholde det vi har og er gitt! Å si ting som at det ikke spiller noen rolle fordi du/jeg/vi er døde innen det eller det skjer, er på grensen til barnslig. Svært uansvarlig og egoistisk! Hva med barna dine? Har du ingen? Skal du ikke ha noen? Hvis det er genuint dette som er holdningen din, så er det kanskje greit at du ikke formerer deg likevel. Bakgrunnen for hele din livskvalitet ligger i at et annet menneske HAR vært bevisst på disse tingene, HAR tatt et ansvar for folket sitt, HAR fått barn og gjort det de mente var best for kommende generasjoner. Alle dere som er opptatt av "flerkultur", tenk på dette: nordiske/norske mennesker og nordisk kultur er under 1% av verdens befolkning. VI er et prima eksempel på flerkultur i verden som må og bør bevares! Vi har en enorm verdi fordi vi er unike og små og spesielle og har så mange nasjonalskatter vi må ivareta. Når vi utsletter oss selv til fordel for kulturer/religioner/mennesker som kommer fra land og områder der det allerede finnes hundrevis av millioner av helt like mennesker, da er det DU som er "for flerkultur" som er ansvarlig for at vår kultur som er spesiell i verden, blir utvannet og borte. 

Anonymkode: 9d354...202

• Liker 8
Skrevet
15 minutter siden, T-Rex skrev:

Skal jeg være grei og legge ut et bilde av min heilnorske hoppbakkenese? Sånn at du ikke synes det er så trist?

Jeg er helnorsk, men har bosnisk nese... dvs stor og klumpete.

Anonymkode: ed9ae...589

Skrevet

Er det verre enn hoppbakkenese?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke hvorvidt noen av oss personlig synes nordisk utseende er flottest eller ikke som har betydning her; alle burde bry seg om sin arv og sitt folk- det er dine og mine forfedre som gjør at landet vårt er så fint. Vi har en plikt og et kulturelt ansvar i å ivareta landet vårt og opprettholde det vi har og er gitt! Å si ting som at det ikke spiller noen rolle fordi du/jeg/vi er døde innen det eller det skjer, er på grensen til barnslig. Svært uansvarlig og egoistisk! Hva med barna dine? Har du ingen? Skal du ikke ha noen? Hvis det er genuint dette som er holdningen din, så er det kanskje greit at du ikke formerer deg likevel. Bakgrunnen for hele din livskvalitet ligger i at et annet menneske HAR vært bevisst på disse tingene, HAR tatt et ansvar for folket sitt, HAR fått barn og gjort det de mente var best for kommende generasjoner. Alle dere som er opptatt av "flerkultur", tenk på dette: nordiske/norske mennesker og nordisk kultur er under 1% av verdens befolkning. VI er et prima eksempel på flerkultur i verden som må og bør bevares! Vi har en enorm verdi fordi vi er unike og små og spesielle og har så mange nasjonalskatter vi må ivareta. Når vi utsletter oss selv til fordel for kulturer/religioner/mennesker som kommer fra land og områder der det allerede finnes hundrevis av millioner av helt like mennesker, da er det DU som er "for flerkultur" som er ansvarlig for at vår kultur som er spesiell i verden, blir utvannet og borte. 

Anonymkode: 9d354...202

Så du mener at om jeg forelsker meg i en med annen religionsbakgrunn i et annet land så må jeg uansett kutte han ut fordi jeg MÅ finne meg en norsk eller vestlig mann?? 

Jeg er forelsket i en slik nå og jeg hoppet ikke ut i det. Jeg er fremdeles ulykkelig, og jeg vet ikke om jeg gjorde en bommert. Folk er veldig for og imot når jeg nevner det. Noen kaller muslimer og alt som ikke er vestlig for skrot, mens andre sier at det er rasisme, at det ikke har noen ting og si at kjærlighet er kjærlighet. 

Så jeg vet ikke hvem jeg skal høre på. Om jeg ikke finner noen i norge så blirjeg barnløs uansett. 

Skrevet

Og jeg er helnorsk og har en nese som er litt krokete. Omvendte av hoppbakkenese.

• Liker 1
Skrevet

Det vil være 4-5% med europeisk utseende på sikt. Men hovedsakelig vil det være asiatere og afrikanere og mix av europeisk/afrikansk (Sør-Amerika) utseende i verden.

Anonymkode: 4e0b4...dbb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...