Gå til innhold

Til dere damer med utringning og kløft

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er noe jeg lurer på. Når dere damer kler dere for å gå på byen eller fest er det flere av dere som viser kløft og utringning. Ok. Hvorfor i all verden blir dere sure om menn ser på kløfta deres? Er det ikke det som er hele poenget? Å framstå som pen og sexy? Svar meg noen. 

Anonymkode: dbbd5...775

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

NeineiNEI!, jenter bruker disse kjolene og toppene fordi de er fine i seg selv! IKKE for å vise frem kløfta/muggene sine! Det er bare en tilfeldighet.. skjønner du ingenting??

Anonymkode: a12f2...b6e

• Liker 12
Skrevet

Narr meg ikke til å le. Selvsagt velges disse kjolene/toppene for å få oppmerksomhet. At man da blir sur som faen og skriker "øya mine er her oppe!!" er bare kleint..

Anonymkode: e530a...fb4

• Liker 13
Skrevet

Jeg går med litt utringning i blant, og jeg blir ikke sur om jeg ser at menn kikker. De kikker jo uansett, det handler bare om hvor blikket faller først.

Om man oppfører seg upassende er det selvsagt en annen sak.

Anonymkode: c4182...a33

• Liker 10
Skrevet

Altså.. Noen av oss har ikke mye valg med mindre man går I høyhalset genser.. når man går over en viss cupstr får man utringning I ca alt... 

En annen ting er om det er bevisst. 

• Liker 17
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

NeineiNEI!, jenter bruker disse kjolene og toppene fordi de er fine i seg selv! IKKE for å vise frem kløfta/muggene sine! Det er bare en tilfeldighet.. skjønner du ingenting??

Anonymkode: a12f2...b6e

Er du helt fjern? Selvfølgelig er det det! Finnes nok av fine kjoler og topper uten utringning. IQ er en fin bil. 

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du helt fjern? Selvfølgelig er det det! Finnes nok av fine kjoler og topper uten utringning. IQ er en fin bil. 

LOL. Du er helt fjern. Les innlegget et par ganger til  og tenk deg om. Antar du ikke kjører IQ

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, Theya skrev:

Altså.. Noen av oss har ikke mye valg med mindre man går I høyhalset genser.. når man går over en viss cupstr får man utringning I ca alt... 

Joda. Man har alltid et valg. 😌 

Den andre tingen er om man alltid trenger kløft for å tiltrekke seg menn, eller om man kan tiltrekke seg menn på andre måter. Man vet jo hvilke menn man får som kun går etter kløft for å si det sånn. 😌

Anonymkode: 4e80f...51f

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ganske sikker på at vedkommende var ironisk. :ler:

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Den andre tingen er om man alltid trenger kløft for å tiltrekke seg menn, eller om man kan tiltrekke seg menn på andre måter. Man vet jo hvilke menn man får som kun går etter kløft for å si det sånn. 😌

Som sagt.. I noens tilfelle er det umulig å ikke vise noe kløft, med mindre man har høyhalset topp (som jeg noen gang faktisk bruker ute av grunnen du nevner)  

Men man burde kunne kle seg i det man vil, uten at det skal bli kommentert eller nistirret på (igjen.. En annen ting er om man har på wonderbra og dypt utringet kjole nettopp for å vise seg frem)

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får menn som liker pupper, en underlig og sær liten gruppe av menn :ironi:

Anonymkode: c4182...a33

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Theya skrev:

Som sagt.. I noens tilfelle er det umulig å ikke vise noe kløft,

Tull å tøys. 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, FrodeF skrev:

LOL. Du er helt fjern. Les innlegget et par ganger til  og tenk deg om. Antar du ikke kjører IQ

:ler:

For meg har det aldri vært et tema så jeg kan skjønne at man undrer seg over logikken.

Men jeg opplever jo også at de få kjolene som selges i butikker tilgjengelige for de fleste utenom byene oftest har dyp utringning. Selv jeg synes ofte at det blir for mye av det gode, og jeg har ikke verdens største cupstørrelse å vise til.

Skrevet

Synes det er greit, men han bør kunne se meg i øynene under en samtale. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er uendelig mye pene og lekre topper og kjoler uten utringning i butikkene.

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, Theya skrev:

Eh, denne skjønte jeg ikke. Jeg har veldig store pupper til å være slank selv, men jeg får da ikke utringning i gensere som stopper ved halsen, som de fleste av genserne mine gjør. Man ser selvfølgelig gjennomat jeg har store pupper, men man ser null kløft. Hvordan får man til å få utringning i vanlige gensere som de under her?

390165-5927_01.jpg

228253-2244_01.jpg

Anonymkode: 6c5bf...a69

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh, denne skjønte jeg ikke. Jeg har veldig store pupper til å være slank selv, men jeg får da ikke utringning i gensere som stopper ved halsen, som de fleste av genserne mine gjør. Man ser selvfølgelig gjennomat jeg har store pupper, men man ser null kløft. Hvordan får man til å få utringning i vanlige gensere som de under her?

390165-5927_01.jpg

228253-2244_01.jpg

Anonymkode: 6c5bf...a69

Men akkurat de du linket til var jo veldig hverdagslige. Skjønner at man vil stæsje seg litt mer opp enn det der når man skal på byen.

• Liker 7
Skrevet

Jeg kler meg ofte utringet for å fremheve brystene ( ikke Harry/trashy), men sexy! Jeg er veldig fornøyd med stellet mitt og liker at menn kikker på dem, om jeg ikke vil bli kikket på så må jeg dekke meg til!:)

Anonymkode: d0a35...f10

• Liker 5
Skrevet

Dette skjønner ikke jeg heller. Jeg har selv store pupper, og går jeg på byen, så kler jeg meg etter humør. Noen ganger tar jeg på meg min overzie college kjole, som ikke viser noen ting, da har jeg ikke lyst på oppmerksomhet. Så kan jeg ta på meg den sexy kjolen som viser formene mine og utringning, fordi jeg ønsker da oppmerksomhet.

Og blir mer oppgitt av de jenten som løper ute på byen med omtrent pupper og rumpe hengende ut, desperate etter oppmerksomhet. Og de elsker å få oppmerksomhet fra de kjekke, men gud forby om en middels eller mindre pen mann gir de oppmerksomhet, da er det ikke måte på hvor frekk og idiot han er.

Anonymkode: d02f2...d02

Skrevet

På byen viser man frem godene, enkelt og greit. -Alle- pynter seg før de går på byen, så å si noe annet blir tull. Kvinner vet hva menn vil ha. Men! Det betyr ikke St vi tolererer ufin oppførsel! Oppfør dere fint, gi oss sjarmerende komplimenter og nyt synet som en -voksen- mann. Er dere heldige blir det noe på dere.

Anonymkode: ea0a0...eee

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...