Scheherazade Skrevet 24. januar 2005 #1 Skrevet 24. januar 2005 Skal til Asia snart og trenger ny solkrem til ansiktet. Den perfekte solkrem har minst 15 i faktor og er lett og oljefri. Har prøvd Cliniques City Block, men den ble litt for farget. (Selv om det var den uten farge... :o ) Noen som har prøvd for eksempel Decleor sin eller har noen andre strålende tips?
Gjest Gjesta Skrevet 24. januar 2005 #2 Skrevet 24. januar 2005 MD Formulations Total Protector finnes i faktor 15 og 30, og i to versjoner, en som har litt farge, og en helt vanlig. Ingen kjemiske solfiltre man kan reagere på, og er lett, trekker fort inn, og gir et matt resultat.
Junebug Skrevet 24. januar 2005 #4 Skrevet 24. januar 2005 Jeg liker også godt MDs solkrem. Jeg bruker den til ansiktet og litt forskjellige til kroppen. Jeg liker spesielt godt spraysolkremer til kroppen fordi de har lettere konsistens.
Gjest Gjesta Skrevet 24. januar 2005 #5 Skrevet 24. januar 2005 Solkremsprayen fra Eucerin (apotek), med faktor 20, er helt super! Trekker raskt inn, og er uparfymert Muligens også vannfast (husker ikke helt der).
Scheherazade Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #6 Skrevet 24. januar 2005 Ser ut som det er avgjort! Sjekket på Beautybridge, der kostet den 20$. Med porto blir jo det en 220 kroner cirka. Noen som vet hva den koster på hudpleieren? Jada, vet jeg kan rusle til byn og sjekke selv, men det var dette med latskap da...
Junebug Skrevet 24. januar 2005 #7 Skrevet 24. januar 2005 Den MDFormulations solkremen jeg har kostet 295,-. Den har faktor 30 og er uten farge.
Gjest gjest1 Skrevet 25. januar 2005 #8 Skrevet 25. januar 2005 Jeg bruker Cliniderm sin (kjøpes på apoteket) og er strålende fornøyd med den
Junebug Skrevet 25. januar 2005 #9 Skrevet 25. januar 2005 Den MDFormulations solkremen jeg har kostet 295,-. Den har faktor 30 og er uten farge. Dette er pris på parfymeri, så du sparer litt hvis du kjøper på nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå