AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #1 Skrevet 28. oktober 2017 spor av blod på papiret ikveld, og oppi skjeden... Jeg er så redd.. Sitter her og griner og griner. Føler med en gang at det er over og ut. Min største frykt frem til nå har kommet, det å finne blod.. Har ikke ord og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Vil bare sjekke at alt er greit, men det er jo lørdagskveld. Må gå med dette helt til mandag! Anonymkode: 5550d...67a
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #2 Skrevet 28. oktober 2017 Dersom det er noen trøst blødde jeg både i forrige svangerskap samt i dette. Har en 1-åring og baby i magen, så det behøver ikke bety noe. Hold deg i ro og vær obs dersom blødningene forverrer seg samt dersom dj får smerter. Lykke til! Anonymkode: 92994...443
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #3 Skrevet 28. oktober 2017 Ikke pill og grav oppi skjeden og på livmortappen iallefall! Har dere hatt samleie de siste dagene? Slimhinnene er skjøre og lettblødelige under en graviditet og mange blør etter sex. Det kan også være et blodkar som har sprukket. Anonymkode: 2abd4...5d6 1
malicious Skrevet 28. oktober 2017 #4 Skrevet 28. oktober 2017 Jeg blødde begge mine svangerskap, og har likevel to friske og fine barn Slimhinnene er skjøre, og det skal jo ingenting til før man blør. Jeg blødde av enkle ting som rask gange, eller å sykle. Det går nok helt fint skal du se Krysser fingrene for deg <3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #5 Skrevet 28. oktober 2017 Har ikke hatt sex på 4 dager, så er ikke derfor.. Måtte stkke en finger "oppi der" for å forsikre meg at det ikke var av noe rift eller noe i skjeden, var helt rødt oppi der, ikke st det renner, men ligger oppi der, og kommer bare bittd litt ut på papire ved dobesøk. Jeg er helt knust akkurat nå, har hjemme doppler og fant heller ingen hjertelyd, ble ikke akkurat så mye roligere av det... Anonymkode: 5550d...67a
våren14 Skrevet 28. oktober 2017 #6 Skrevet 28. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ikke hatt sex på 4 dager, så er ikke derfor.. Måtte stkke en finger "oppi der" for å forsikre meg at det ikke var av noe rift eller noe i skjeden, var helt rødt oppi der, ikke st det renner, men ligger oppi der, og kommer bare bittd litt ut på papire ved dobesøk. Jeg er helt knust akkurat nå, har hjemme doppler og fant heller ingen hjertelyd, ble ikke akkurat så mye roligere av det... Anonymkode: 5550d...67a Ang hjertelyd så fant ikke fastlegen min hjertelyd da jeg var 17+2, så hjemmedoppler er veldig skummelt å drive med, sier litt om hvor vanskelig det kan være.... var full futt i hjertet inni her, lå bare så langt nedi bekkenet at hun ikke fant det uten UL... håper det kan berolige seg litt. I tillegg startet jeg dette svangerskapet med en helt normal mensblødning hele uke 5... var absolutt ikke noe galt med svangerskapet Blødninger er ganske vanlig og kan skyldes så mangt. Så lenge du ikke får sterke smerter ville jeg faktsik tatt det ganske rolig frem til du får sjekket årsaken til blødningen. 3
Sheherasade Skrevet 28. oktober 2017 #7 Skrevet 28. oktober 2017 Det trenger ikke å være noe galt. Helt normalt å blø litt. Spesielt hvis det er mere rosa enn rødt. Men jeg ville nok bestilt legetime og bestilt tidlig ultralyd privat for å sjekke, om jeg var deg. Lykke til!!!
Humlefot Skrevet 28. oktober 2017 #8 Skrevet 28. oktober 2017 Har du smerter? Hvis ja kan du alltids ta deg en tur på legevakten for å få hjelp til å finne Evt hjertelyd eller avklaring. Hvis nei, prøv å ta det med ro. Det er mest sannsynlig ingenting å uroe seg for. har du vært på ul eller kontrollert at alt er som det skal med fosteret frem til nå?
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #9 Skrevet 28. oktober 2017 Dersom det er SA du er redd for, så må blødningene være kraftige og i samband med sterke smerter, for at der skal være det så seint i svangerskapet. Litt blod er helt innenfor normalen i et svangerskap. Man har mer følsomme slimhinner når man er gravid. Anonymkode: ed2a4...137 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #10 Skrevet 28. oktober 2017 Tusen takk for alle svar! Blødningen har ikke tatt seg opp, og har ikke noe smerter. Men jeg er rett å slett så redd at jeg ringte føden og får komme inn dit imorgen tidlig på sjekk. Mulig jeg er hysterisk, men synes det er bedre å få sett at alt er bra så jeg får slappet av, og er ikke alt som det skal så er det bedre å få det avkreftet også. Ts Anonymkode: 5550d...67a 1
Ayesh Skrevet 29. oktober 2017 #11 Skrevet 29. oktober 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for alle svar! Blødningen har ikke tatt seg opp, og har ikke noe smerter. Men jeg er rett å slett så redd at jeg ringte føden og får komme inn dit imorgen tidlig på sjekk. Mulig jeg er hysterisk, men synes det er bedre å få sett at alt er bra så jeg får slappet av, og er ikke alt som det skal så er det bedre å få det avkreftet også. Ts Anonymkode: 5550d...67a Hvordan gikk det
Vera Vinge Skrevet 29. oktober 2017 #12 Skrevet 29. oktober 2017 Håper alt står bra til, ts. Jeg har blødd litt, jevnt og trutt i dette svangerskapet, sist i uke 14. Sist ul var i uke 12, og alt så fint ut. Hadde det samme da jeg var gravid med de to andre barna mine.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #13 Skrevet 29. oktober 2017 Alt var bra, heldigvis! Livmorhalsen var lang og lukket. Babyen hadde det kjempe brs og sprellet som bare det! Skal kkke bli hysteisk om jeg opplever litt blod igjen! Greit å få det sjekka, så man slipper å gå å bekymre seg! Takk for beroligende ord og erfaringer❤️ Ts Anonymkode: 5550d...67a 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå