Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Axl Rose
Skrevet

Det er ikke halloween i dag for faen! Det er på tirsdag for svarte!

Kan ikke mennesker i Norge holde seg til det? 

Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet

100% enig, det er så irriterende at de ikke kan holde seg til rett dato, man feirer da ikke julaften den 22.12 eller 17 mai den 19 mai. Det gjelder for faen med også halloween :angry:

Skrevet

Amen!

Anonymkode: 03b96...fa7

Gjest Axl Rose
Skrevet

De kan faen holde seg til den rette datoen og ikke plage meg og skremme vettet av ei venninne av meg med det, helvete. Bare vent til ekte halloween dagen. Bare tull å finne sin egen dato. Da er det ikke halloween du feirer smartinger. 

Skrevet

Drit irriterende at de ikke kan holde seg til rett dato, ja. Heldigvis ingen som har vært her, håper ingen kommer heller. Godtesnopet mitt skal jeg ha sjæl! 

Gjest Axl Rose
Skrevet
3 minutter siden, Salka skrev:

Drit irriterende at de ikke kan holde seg til rett dato, ja. Heldigvis ingen som har vært her, håper ingen kommer heller. Godtesnopet mitt skal jeg ha sjæl! 

Ja godteriet skal vi ha selv. De kan få noen gamle brød med mugg på.

Skrevet

Strengt tatt har vi ikke Halloween i det hele tatt.

Dog foretrekker jeg at det er i helga så jeg ikke må på jobb i morgen med hangover.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Ja godteriet skal vi ha selv. De kan få noen gamle brød med mugg på.

Præhæhæ! Har de bare godt av, de frekke krypa! :hoppendeglad:

Gjest Axl Rose
Skrevet
6 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Strengt tatt har vi ikke Halloween i det hele tatt.

Dog foretrekker jeg at det er i helga så jeg ikke må på jobb i morgen med hangover.

Hva faen skal vi med jobb når det er Halloween og det skal feires. Vi hadde ikke Halloween, men nå feirer flere og flere det.

2 minutter siden, Salka skrev:

Præhæhæ! Har de bare godt av, de frekke krypa! :hoppendeglad:

.Hell yeah:nori:

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Skal vi pakke rosenkål inn i godtepapir til dem :twisted:

Skrevet

Ingen feirer det da. :icon_lol:

Anonymkode: 0b876...343

Skrevet

Synes folk er litt vel ivrige med feiringen ja, er ikke lenger siden enn i går at jeg passerte noen fulle spøkelser på veien hjem :P

Gjest Axl Rose
Skrevet
3 timer siden, Calandria skrev:

Jaa:nori:

Skrevet

Javel men hvorfor bryr du deg? Tirsdag har folk akuratt kommet hjem fra jobb og får ikke ork til å feire halloween eller bruke timesvis på å kle seg ut, og onsdag er det også arbeidsdag så de som velger å feire med alkohol eller trick or treats på kvelden vil ikke ha samme muligheten til det da. 
Gikk du aldri julebukk som liten? Det gjorde man også i helgene når folk flest var hjemme selvom det falt på en ukedag. 
Hvis du blir skremt av barn som går trick or treat eller unge voksne som har kledd seg ut for å feste i kveld så burde du steppe opp din manlyness hehe 

Anonymkode: d9bbc...e0a

• Liker 2
Skrevet

Trekk de om med et tynt lag sjokolade først da så vi er sikre på at de får tatt seg et godt jafs :P

Skrevet

Jaaaaaa! Og jeg pakker inn hestemøkk og kattemøkk! :twisted::twisted::twisted:

Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Javel men hvorfor bryr du deg? Tirsdag har folk akuratt kommet hjem fra jobb og får ikke ork til å feire halloween eller bruke timesvis på å kle seg ut, og onsdag er det også arbeidsdag så de som velger å feire med alkohol eller trick or treats på kvelden vil ikke ha samme muligheten til det da. 
Gikk du aldri julebukk som liten? Det gjorde man også i helgene når folk flest var hjemme selvom det falt på en ukedag. 
Hvis du blir skremt av barn som går trick or treat eller unge voksne som har kledd seg ut for å feste i kveld så burde du steppe opp din manlyness hehe 

Hvem faen bryr seg om jobb? Det er Halloween! Ikke jeg som ble skremt, bare fly forbanna. Hadde noen gjort noe trick eller hva faen hadde jeg løpt etter de ass.

Endret av Axl Rose
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Amerikanerne klarer å holde seg til riktig dato og de ler så de griner over den norske feiringen

Anonymkode: bcc54...ea4

Skrevet
11 timer siden, Salka skrev:

Jaaaaaa! Og jeg pakker inn hestemøkk og kattemøkk! :twisted::twisted::twisted:

Dere er klar over at det er barna dette kommer til å gå utover? Si heller ifra til foreldrene, eller heng en lapp ute på døren

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere er klar over at det er barna dette kommer til å gå utover? Si heller ifra til foreldrene, eller heng en lapp ute på døren

Du forsto ikke spøken nei? SELVFØLGELIG bare tulla jeg! Jeg er ikke helt blåst heller da! :rolleyes: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...