Gjest Gjesta Skrevet 24. januar 2005 #1 Skrevet 24. januar 2005 Tittelen på innlegget sa vel sitt, jeg bare lurer på hva din drøm er? Hva har du lyst til å oppnå med livet ditt?? :D
Anglofil Skrevet 24. januar 2005 #2 Skrevet 24. januar 2005 Hei! Jeg har mange drømmer jeg, og her er noen av dem; * Oppnå 1. dan svarte belte i karate(neste grad for meg) * Komme inn på lærerhøgskolen og bli lærer på barneskolen. * Gi ut mine dikt og romaner. * Gifte meg med Mr.E2 * Få barn, gutt; Alexsander, jente; Aurora * Studere eller bo i Storbritannia i 1 år, elsker språket der. * Studere kriminologi, statsvitenskap, engelsk, japansk eller historie etter lærerhøgskolen. * Få større verv innen politikken * Spille inn cd eller noe i den duren - egne sanger eller Frank Sinatra * Besøke og oppleve Japan og karateskolene der borte. Også besøke Italia, Frankrike, USA osv. Mvh Yvonne
Gjest Valhalla Skrevet 24. januar 2005 #3 Skrevet 24. januar 2005 Reise rundt. Få 4 barn, 3 sønner og 1 datter. Ha 1 ekteskap og kun 1 som varer til jeg blir en gammel mann. Kanskje flytte til Usa. Arbeide uten å gå igjennom skammen å være avhengig av at andre skal betale for at jeg snylter på samfunnet. Bli en far og bestefar som mine etterkommere er stolte av. Opprettholde fokus på meg selv og mine og ikke la andre tråkke på meg. Alltid søke kunnskap. Hjelpe min mor når hun blir eldre og sørge for at hun ikke føler seg ensom. Sånn, det var noe.
Gjest Seleena Skrevet 24. januar 2005 #4 Skrevet 24. januar 2005 Har ingen draumar om å bli popstjerne eller ein pengesterk og populær forfattar eller noko i den dur, eg. Men har meir kvardagse draumar *Finne drømmeyrket *Finne mannen i mitt liv som er like reiseglad som meg og gjerne deler nokre av mine interessar. *Reise - få oppleve andre verdensdelar og kulturar/Backpack/jordomreise. *Gjerne bu eit år i Australia. *Komme heim og busetje meg her i kommunen, bu i eit søtt lite hus med plass til 3 høns og 2 geiter ute på eit jorde saman med mannen min *I ein alder av 34 år ha et barn på 4 og et på 1 år som er friske. Gjerne gut og jente! *At vi og alle rundt oss som vi er glad i skal få leve eit sunt og lykkeleg liv.
koldbruna Skrevet 24. januar 2005 #5 Skrevet 24. januar 2005 *Finne drømmehuset *Være gift med mannen min *Få flere barn,har to jenter nå på 8 år og 6 mnd * Bli ferdig med fagbrevet mitt *Få fast jobb Det er sikkert masse masse mer men kommer ikke på flere nå.... Koldbruna
Gjest Hel Skrevet 24. januar 2005 #6 Skrevet 24. januar 2005 - Få jobb i dyrehage (eller bare jobbe med dyr generelt) - Få en bra utdanning - Reise til hvert kontinent minst en gang - Gifte meg og få barn
Gjest lilletroll Skrevet 25. januar 2005 #7 Skrevet 25. januar 2005 Min drøm ville være å bli økonomisk uavhengig....DET hadde vært noe, det....
Belba Skrevet 25. januar 2005 #8 Skrevet 25. januar 2005 Akkurat nå er drømmen å ta en lengre reise i Asia. Jeg har ingen store drømmer; men mange små, som jeg prøver å realisere.
pusla Skrevet 25. januar 2005 #9 Skrevet 25. januar 2005 Drømmer om å reise mye mer. Og å finne mannen jeg skal gifte meg med og få barn med (hvis han finnes, men det er jo drømmer vi prater om).
Gjest Gjesta Skrevet 25. januar 2005 #10 Skrevet 25. januar 2005 Min drøm: ~jeg skal gjøre meg ferdig med denne påbegynte konsulentutdannelsen og håper jeg kommer meg inn på skole til høsten for å studere interiørdesign og ender opp som interiørarkitekt. ~etter endt skolegang skal jeg jobbe hardt for å skaffe meg drømmejobben.God økonomi vil heller ikke være et minus ~at jeg og kjæresten endelig får flytta sammen når vi har fått gjort oss ferdige med utdannelsene våre, og at forholdet fortsetter å være like trygt og godt som nå. ~jeg vil reise.Se Paris,Italia,Asia og India og ikke minst oppleve andre kulturer. ~jeg kunne tenke meg og jobbe som bistandsarbeider i et eller annet u-land.Gjærne i en barnelandsby. ~når tiden er inne for det, få 4 friske barn.Gjærne 2 gutter og 2 jenter. ~leve i et godt samliv med mannen min og gi barna våre en trygg og god oppvekst. Og ikke minst være frisk selv :D
Gjest gjest1 Skrevet 26. januar 2005 #11 Skrevet 26. januar 2005 Mine drømmer er: ~Få barn (gjerne 3-4 stk) ~Finne ut hvilken utdnnelse jeg virkelig vil ta ~ Bli frisk!!!! ~Fortsette det ekteskapet jeg er inne i nå ~Få et stabilt og normalt A-4 liv
Suzy Skrevet 26. januar 2005 #12 Skrevet 26. januar 2005 Jeg drømmer om å ta Engelsk hovedfag bare for moro skyld Å ha råd til å jobbe littegranne mindre så jeg kan ha en dag fri hver uke. Å gjøre barnet mitt så lykkelig, strek og selvstendig som overhodet mulig. Å tørre mer. Å gi ut en bok en dag. Sikkert mye, mye mer... :oops:
BayliZ Skrevet 26. januar 2005 #13 Skrevet 26. januar 2005 *Bli lykkelig gift med min kjære *Vinne en del penger er en stor drøm :-) *Få 3 barn med min kjære *Holde meg frisk når jeg blir gammel og grå *Hus i syden når jeg slutter å jobbe *En kraftig lønns økning *Finne det rette huset å kjøpe snart :-) *også et punkt til div. som jeg sikkert har glemt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå