AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #1 Skrevet 28. oktober 2017 Jeg aner ikke hvor dette egentlig hører hjemme, så håper kanskje jeg traff riktig. Er det bare meg, eller er det flere enn meg som så og si aldri ler av humorprogram eller filmer? Selvom du egentlig synes det er morsommere enn andre ting? Jeg har en ganske grei humor, gjerne litt i stil Jon Almaas og Thomas Gjertsen. Jeg elsker norsk humor:) Men ler sjeldent. Jeg er ganske pokerfjes når jeg sitter og ser på TV, og ler inni meg. Er jeg i godt humør generelt den dagen, hører du kanskje en "heh" og ser et lite skjevt smil. Men latteren kommer sjeldent av seg selv. Er det flere enn meg som sjeldent ler av TV? Anonymkode: a48b3...cf7 1
Salka Skrevet 28. oktober 2017 #2 Skrevet 28. oktober 2017 Hehe, jeg er totalt motsatt av deg. Jeg ler rått av alt jeg syns er morsomt. 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #3 Skrevet 28. oktober 2017 11 minutter siden, Salka skrev: Hehe, jeg er totalt motsatt av deg. Jeg ler rått av alt jeg syns er morsomt. Herlig 😁 Nå er det jo slik at en god latter forlenger livet. Jeg misunner dem får trent magemusklene sine på den måten. Ts. Anonymkode: a48b3...cf7
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #4 Skrevet 28. oktober 2017 Jeg liker egentlig INGEN sånne humor-programmer som for eksempel "the big bang theroy" eller andre ting. Det er stort sett bare tåpelig og barnslig... Anonymkode: daadc...2c9
BiancaH96 Skrevet 28. oktober 2017 #5 Skrevet 28. oktober 2017 Sjelden jeg ler høyt av humorprogrammer / serier, men jeg kan humre innimellom og kose meg for det 1
Gjest Alexis Skrevet 28. oktober 2017 #6 Skrevet 28. oktober 2017 Jeg ler ikke så ofte av film og serier, men om jeg gjør det ler jeg høyt og lenge
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 28. oktober 2017 #8 Skrevet 28. oktober 2017 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest Winza Skrevet 29. oktober 2017 #9 Skrevet 29. oktober 2017 17 timer siden, Salka skrev: Hehe, jeg er totalt motsatt av deg. Jeg ler rått av alt jeg syns er morsomt. Samme her
Gjest Catalina Culès Skrevet 29. oktober 2017 #11 Skrevet 29. oktober 2017 Ler er noe jeg svært sjeldent gjør, men ler aldri høyt.
Gjest Winza Skrevet 29. oktober 2017 #12 Skrevet 29. oktober 2017 Akkurat nå, Calandria skrev: Ler er noe jeg svært sjeldent gjør, men ler aldri høyt. Må være kjedelig /:
Gjest Catalina Culès Skrevet 29. oktober 2017 #13 Skrevet 29. oktober 2017 Akkurat nå, Winza skrev: Må være kjedelig /: Kanskje, men jeg er bare sånn. Kan være at det har noe med at jeg fikk kjeft da jeg lo som barn, at det sitter i meg.
Gjest Winza Skrevet 29. oktober 2017 #14 Skrevet 29. oktober 2017 Akkurat nå, Calandria skrev: Kanskje, men jeg er bare sånn. Kan være at det har noe med at jeg fikk kjeft da jeg lo som barn, at det sitter i meg. Så trist
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #15 Skrevet 29. oktober 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker egentlig INGEN sånne humor-programmer som for eksempel "the big bang theroy" eller andre ting. Det er stort sett bare tåpelig og barnslig... Anonymkode: daadc...2c9 Hvordan kan du ikke elske tbbt? What?! Jeg elsker tbbt. Og ler masse av de. Om jeg ler av TV-program eller ikke kommer litt an på humøret. Hvis jeg er sliten eller deppa ler jeg ikke selv om jeg godt kunne ha gjort det på en bra dag. Andre ganger kan jeg le høyt, og få latterkrampe for eksempel. Hvis jeg er alene. Hvis jeg er med folk, prøver jeg å ikke le for folk kommenterer ALLTID latteren min. Anonymkode: a79b9...9b7
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #16 Skrevet 29. oktober 2017 Det er veldig mange av de amerikanse sit-com'ene som bare er tragisk når det kommer til komedie. Setter mer og mer pris på norske serier. Dog, Nytt på nytt synes jeg virker mer anstrengt enn spontant morsomt for tiden, men må se på det i tilfellet det kommer noe morsomt Anonymkode: ce439...f92 1
Husholdning1 Skrevet 29. oktober 2017 #17 Skrevet 29. oktober 2017 Lo nesten aldri av TV og film før, men nå kan jeg se gamle episoder av flere sitcoms le stadig vekk
Elaine Marley Skrevet 29. oktober 2017 #18 Skrevet 29. oktober 2017 Synes ikke så mye av de typiske sitcom-seriene er spesielt morsomme, og spesielt de som har publikum som ler eller har latter i bakgrunnen. Mye av det er jo så lite morsomt, og det blir så opplagt at "nå skal du le". Mange komedier blir så overdrevet at jeg ikke klarer å le av det. Men det er noen serier og filmer jeg ler av. The fundamentals of caring er for eksempel en film hvor jeg lo ofte.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #19 Skrevet 29. oktober 2017 Ler av klovn, Seinfeld, peep show, curb your enthusiasm. Anonymkode: 973c0...687
Infinitum Skrevet 29. oktober 2017 #20 Skrevet 29. oktober 2017 Typisk "idiotidumhet" amerikanske serier/filmer ler jeg aldri av, men norske humorserier/klipper ler jeg mye av, som side ved side, nrk underholdning osv osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå