Gå til innhold

Hårmote for menn og gutter for tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så veldig lei av å se de som er kortbarbert på sidene og med langt hår på toppen. ALLE i i venneflokken og alle i familiene har det jo?!? Hva er det for noe rart som skjer når moten slår inn? Klarer vi ikke å finne vår egen stil, eller tør vi ikke velge noe annet? Jeg aner ikke hva som ellers er moderne frisyrer for menn nå. Finnes det ikke flere, eller drukner det i den før nevnte trenden? Noen som kan legge inn bilder eller link til andre klippevarianter som er litt tøffe og på vei inn? 

Anonymkode: 01fb9...70c

• Liker 1
Skrevet

Bolleklipp er på vei inn nå. Jeg synes det ser barskt ut!

Anonymkode: e516d...52a

Skrevet

Seriøst? Link? 

Skrevet
På 28.10.2017 den 16.59, AnonymBruker skrev:

Jeg er så veldig lei av å se de som er kortbarbert på sidene og med langt hår på toppen. ALLE i i venneflokken og alle i familiene har det jo?!? Hva er det for noe rart som skjer når moten slår inn? Klarer vi ikke å finne vår egen stil, eller tør vi ikke velge noe annet? Jeg aner ikke hva som ellers er moderne frisyrer for menn nå. Finnes det ikke flere, eller drukner det i den før nevnte trenden? Noen som kan legge inn bilder eller link til andre klippevarianter som er litt tøffe og på vei inn? 

Ser helt jævli ut og. Ser ut som man går med en drittkladd oppå hodet.

Anonymkode: 37b78...368

• Liker 2
Gjest Uhumskheter
Skrevet

Syns det er sexy jeg, på kvinner og menn.

Skrevet

Langt tynt hår og hestehale. Det er kult.

Skrevet

Det er jo ikke mote lengre når alle har det.

Personlig er jeg lei av skjegg.

Anonymkode: e3e29...0d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...