Gjest Cocosa Skrevet 28. oktober 2017 #1 Skrevet 28. oktober 2017 Har et familiemedlem som er 18 og krevende å kjøpe gaver til. Hun sendte oss ønskeliste med GhD rettetang og Michael Kors-veske. Har ingen aning om hvor mye ting koster. Hva kjøper man til dagens 18-åringer? Jeg er fan av gavekort, men har dere forslag til andre ting? Hun liker å trene og å drikke, men både vin og treningsting har hun fått i gave før. Budsjett:200-300. Vil ikke kjøpe tullegave, men noe hun faktisk blir glad for.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #2 Skrevet 28. oktober 2017 Gavekort på kr 200- 300 på Elkjøp eller annen butikk som selger rettetenger? Eller evt pengegave, slik at hun kan legge pengene i noe av det hun ønsker seg? Anonymkode: 77edf...4aa
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #3 Skrevet 28. oktober 2017 OBS. Det er mulig at slikt ikke finnes på Elkjøp. Da ville jeg gitt pengegave på 200- 300. https://prisguiden.no/kategorier/rettetang?f[m][]=GHD Anonymkode: 77edf...4aa
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #4 Skrevet 28. oktober 2017 11 minutter siden, Cocosa skrev: Har et familiemedlem som er 18 og krevende å kjøpe gaver til. Hun sendte oss ønskeliste med GhD rettetang og Michael Kors-veske. Har ingen aning om hvor mye ting koster. Hva kjøper man til dagens 18-åringer? Jeg er fan av gavekort, men har dere forslag til andre ting? Hun liker å trene og å drikke, men både vin og treningsting har hun fått i gave før. Budsjett:200-300. Vil ikke kjøpe tullegave, men noe hun faktisk blir glad for. Her ser du prisforskjellene og prisutviklingen på en slik rettetang https://prisguiden.no/produkt/ghd-platinum-styler-249099 Anonymkode: 77edf...4aa
Persephone Skrevet 28. oktober 2017 #5 Skrevet 28. oktober 2017 Det jeg skal kjøpe til søsteren min på 18 i år er i hvertfall et par forskjellige typer øl som jeg tror hun vil like. Hun drikker kun pils og syns ikke noe særlig om det. Derfor tenkte jeg at jeg skulle kjøpe noe annet hun kunne smake på.
Gjest Cocosa Skrevet 28. oktober 2017 #6 Skrevet 28. oktober 2017 (endret) Hei dere! Ønskelisten ble sendt i fjor, så rettetang er ikke lenger aktuelt. Poenget var å vise at hun ikke skjønner hva ting koster. Beklager at det skapte forvirring. Ser at det ble veldig fokus på denne rettetangen.. Endret 28. oktober 2017 av Cocosa
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #7 Skrevet 28. oktober 2017 2 minutter siden, Cocosa skrev: Hei dere! Ønskelisten ble sendt i fjor, så rettetang er ikke lenger aktuelt. Poenget var å vise at hun ikke skjønner hva ting koster. Beklager at det skapte forvirring. Ser at det ble veldig fokus på denne rettetangen.. Oj. Sorry.Uansett ville jeg gitt en pengegave på den summen som du nevnte, og skrevet på kortet at pengene er til å legge i til det som hun ønsker seg. Anonymkode: 77edf...4aa 2
Zinatara Skrevet 28. oktober 2017 #8 Skrevet 28. oktober 2017 Jeg har flere ganger kjøpt gavekort til amfi-sentrene til ungdommer. Da får de selv velge hvilken butikk de vil handle i. 1
Gjest Cocosa Skrevet 28. oktober 2017 #9 Skrevet 28. oktober 2017 40 minutter siden, Zinatara skrev: Jeg har flere ganger kjøpt gavekort til amfi-sentrene til ungdommer. Da får de selv velge hvilken butikk de vil handle i. Tror nesten det ender med det 😅
gobbledigook Skrevet 29. oktober 2017 #10 Skrevet 29. oktober 2017 Gavekort er ikke noe gøy - da gir du heller penger. Hilsen j20 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #11 Skrevet 29. oktober 2017 10 timer siden, gobbledigook skrev: Gavekort er ikke noe gøy - da gir du heller penger. Hilsen j20 Som mottager av en gave er du ikke i posisjon til å stille krav, jenta mi. Hvis du ikke vil ha gavekortet så behoolder jeg det selv Anonymkode: 36489...bc1
Themee Skrevet 29. oktober 2017 #12 Skrevet 29. oktober 2017 Går jo an å kjøpe et par flasker vin? Folk på den alderen har jo stort sett alt de trenger, og vin blir som regel alltid drukket opp uansett!
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #13 Skrevet 29. oktober 2017 Hva med noe shampo/balsam/hårkur som hun kan bruke? Eller en type barberskum. Det er noe alle 18 år gamle jenter får bruk for Anonymkode: 55d10...696
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå