AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #1 Skrevet 28. oktober 2017 Har møtt en fyr 8 ganger. Men føler det er noe som ikke stemmer helt i forhold til hyppigheten på kontakt og hvor ofte vi sees. Er det opp til han sees vi én gang i uken og har minimalt med kontakt mellom.. Hva tenker dere? Tidligere menn jeg har datet har villet treffes så ofte som mulig og har vært ivrig på kontakt mellom treff.. ..og ja, jeg tar kontakt og initiativ selv. Anonymkode: 3ad48...6be
Gjest Annetnavn_ Skrevet 28. oktober 2017 #2 Skrevet 28. oktober 2017 Hvor ofte man møtes avhenger av mye, avstand, eventuelle barn, jobb, andre forpliktelser. Å møtes en gang i uka er kanskje det man i perioder av livet klarer å få til, men da ville jeg forventet kontakt på melding, Skype eller lignende i mellom hver gang.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #3 Skrevet 28. oktober 2017 Har dere vært på så mange dater, så burde dere begynne å bli kjent. Og da må du snakke med personen om det er noe du ikke er fornøyd med. Og er du fortsatt ikke fornøyd etter praten, nei da må du vurdere om dette er noe du kan leve med. Det finnes ingen regler i dating, alle mennesker er forkjellige, dermed må man prate sammen og finne ut ting sammen. Verre er det faktisk ikke. Anonymkode: 77c61...687 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #4 Skrevet 28. oktober 2017 Hva slags timeplaner har dere da? Jeg har hatt 7-8 dates med en fyr og vi treffes ikke stort mer enn en gang i uken, men det er rett og slett vanskelig å få til når begge jobber en del. Anonymkode: 9ec27...15c
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #5 Skrevet 28. oktober 2017 Jeg og min date har også vært på 8 dates, og det har vært iløpet av 3 uker da, så to ganger i uka. Hadde nok møttes mer om han ikke hadde hatt den kveldsjobbingen sin pluss at vi har barn på hver vår kant - jeg har mine barn når han ikke har sine. Han snakket faktisk om at han ville bytte uker med eksen sin slik at vi hadde barnefri samtidig. Vi snapper og prater gjerne litt i tlf på kveldene mellom hver gang vi møtes. Vi møttes i går også sa han at han ville møte meg i kveld også. Jeg blir så glad når det er sånn! Har datet en tidligere som gjerne bare ville møtes en gang i uka også, men da klarte ikke jeg å bli ordentlig interessert. Jeg trenger å møte daten min litt hyppig for å klare å utvikle noe form for følelser. Anonymkode: 01a69...864
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #6 Skrevet 28. oktober 2017 Høres ut som eksen min. eksen min Anonymkode: 7b796...845 4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #7 Skrevet 29. oktober 2017 Har du tatt dette opp med han? Anonymkode: 3f910...6c0
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #8 Skrevet 29. oktober 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som eksen min. eksen min Anonymkode: 7b796...845 Høres ut som en dårlig match gitt Anonymkode: 3f910...6c0
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #9 Skrevet 29. oktober 2017 Da tar det 2mnd å bli lite kjent med noen. Noe som er ganske teit, siden dere hadde kjent hverandre mye bedre av å henge sammen én uke med dårlige og bra dager. Man blir ikke kjent på den måten. Man går lei før man starta, fordi der er kjeeeedelig. Hadde aldri orket kaste bort tid på sånt. Anonymkode: 1a46d...e88
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #10 Skrevet 29. oktober 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da tar det 2mnd å bli lite kjent med noen. Noe som er ganske teit, siden dere hadde kjent hverandre mye bedre av å henge sammen én uke med dårlige og bra dager. Man blir ikke kjent på den måten. Man går lei før man starta, fordi der er kjeeeedelig. Hadde aldri orket kaste bort tid på sånt. Anonymkode: 1a46d...e88 Da er ikke du interessert nok. Jeg og kjæresten min så hverandre sjeldnere på grunn av avstand..Det var veldig kjipt og kjedelig, men mest på grunn av sterke følelser og savn. Om jeg bare kunne slått av følelsene mine fordi jeg ikke så han ofte nok så hadde neppe følelsene vært sterke fra før av, for jeg var aldri i tvil mens vi ble sammen. Så nei. Alle sammen vil ikke dumpe oss som ikke kan henge sammen daglig Anonymkode: fe1ed...71e 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #11 Skrevet 29. oktober 2017 Du spør om hva som er normalt? Skjerpings, når du dater så treffer du mennesker på individnivå, du treffer ikke et kollektiv/en gruppe. Håper du skjønner forskjellen? Du vil altså få høre at den ene mener at noe annet er normalt mens den andre mener noe annet, rett og slett fordi man treffes på forskjellige måter. Det eneste som teller er hva du selv synes. Hvis du synes at dere sees altfor sjeldent så kan du ta det opp med han og fortelle hva DU synes og mener, ta grunnlag på hva du føler selv og hva han føler. Hva jeg eller en annen fremmed mener om det spiller vel ingen rolle? Om du ikke vil date han lenger så avslutter du det. Om du vil date han og finner grunner til at det kan bli noe fint så fortsetter du. Kommunikasjon er viktig uansett. Anonymkode: 83e32...fbf 2
Uni Skrevet 29. oktober 2017 #12 Skrevet 29. oktober 2017 23 hours ago, AnonymBruker said: Er det opp til han sees vi én gang i uken og har minimalt med kontakt mellom.. Hva tenker dere? Anonymkode: 3ad48...6be Jeg tenker at det er et elendig tegn. Hvis han kun viser interesse for deg når dere er face to face, så skyldes dette etter min erfaring ofte at fyren tenker med feil hode. Han skiter ihvertfall i deg som person, når han ikke har motivasjon til å bli kjent med deg.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #13 Skrevet 30. oktober 2017 Det kommer helt an på årsaken til at dere ses så sjeldent. Men hvis dere bor relativt nært hverandre, ingen har barn og dere ikke er fullstendig i utakt når det gjelder arbeidstid, så tror jeg du kan konkludere at han ikke er så veldig interessert. I verstefall er du en av flere han dater. Ta en prat med han! Anonymkode: 921a5...372
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #14 Skrevet 30. oktober 2017 Jeg hadde personlig blitt mindre interessert i en som tar lite kontakt og til slutt ville det dabbet helt av. Hvordan skal man holdes varm og utvikle følelser hvis det er ikke er en viss pågåenhet? Vi er vel alle ulike men jeg er ærlig om mitt eget oppmerksomhetsbehov, både når vi datet og i forholdet vi har. Vi pratet konstant på chat eller telefon i dating perioden. Han har barn og en normalt hektisk jobb, men vi pratet likevel konstant. Sikkert unormalt mye. Det var heldigvis lik intensivitet for oss. Vær ærlig om dine behov for oppmerksomhet og kontakt. Hvis han ikke gidder vise noe oppmerksomhet uten om når dere møtes, ville jeg selv følt det var kun sex han var på jakt etter. Anonymkode: c37d0...a54
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #15 Skrevet 30. oktober 2017 Han har kone og barn!! Skygg unna! Anonymkode: bdabf...c8f
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. november 2017 #16 Skrevet 1. november 2017 Om han er skikkelig interessert og dere bor nærme, høres det lite ut med bare en gang i uken. Som regel så har de problemer med å holde seg unna når de er forelsket i deg. Det er iallefall min erfaring
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #17 Skrevet 1. november 2017 1 time siden, Mysticgirl skrev: Om han er skikkelig interessert og dere bor nærme, høres det lite ut med bare en gang i uken. Som regel så har de problemer med å holde seg unna når de er forelsket i deg. Det er iallefall min erfaring Jepp.. er litt redd for at det er tilfelle. Får vel spørre rett ut om han er intr. eller om det bare er tidsfordriv når han kjeder seg.. Han har ikke barn (ikke kone heller, jeg har vært hos han flere ganger), han har en helt normal 8-16 jobb og har ikke noe hobby som opptar så mye tid... TS Anonymkode: 3ad48...6be
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #18 Skrevet 2. november 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jepp.. er litt redd for at det er tilfelle. Får vel spørre rett ut om han er intr. eller om det bare er tidsfordriv når han kjeder seg.. Han har ikke barn (ikke kone heller, jeg har vært hos han flere ganger), han har en helt normal 8-16 jobb og har ikke noe hobby som opptar så mye tid... TS Anonymkode: 3ad48...6be Vet ikke hva du legger i 8-16-jobb, men mange jobber som ikke er turnus, kan likevel være slitsomme nok nå på høst/vinterstid. Kanskje han synes det holder å møtes en gang i uka? Noen synes jo det er nok i startfasen. Hva gjør dere sammen? Anonymkode: fb599...5c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå