AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #1 Skrevet 28. oktober 2017 Hva tenker dere om folk som hele tiden skriver kun OK på chatten eller meldinger? Eller svarer med ;-) Anonymkode: 293c8...4c7
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #2 Skrevet 28. oktober 2017 At det er Ok eller greit. Eller istedet for å skrive å ja, skriver man Ok. Anonymkode: 22bac...837 2
Lykkehjerte Skrevet 28. oktober 2017 #3 Skrevet 28. oktober 2017 At det er OK! Setter dog pris på mer utfyllende beskjeder selv! Kommer selvsagt an på hva slags beskjed/samtale det gjelder. (Ved eks raske spørsmål/beskjeder er det bra med raske svar, som ok) Dersom jeg selv har lagt litt flid i å skrive en innholdsrik melding, må jeg innrømme at det føles en smule traust å motta en svært knapp melding tilbake! Men kommer som sagt helt an på hva saken gjelder og hvilket tema det skrives om. Det er lett å tenke at folk som konsekvent skriver minst mulig i beskjeder/svar, og helst holder seg til bruk av knappe ord som kun ok, at det er folk som ikke bryr seg eller for late til å skrive mer osv. Det kan handle om så mye, både som nevnt, eller knapt med tid, eller ikke liker/er flink til å skrive eller annet. Kjenner til enkelte som skriver/svarer konsekvent med kun ok, ja, nei, eller en smilefigur, og disse er like ordknappe i det virkelige liv. Så kjenner jeg til de som er svært ordknappe på beskjeder, som kan oppfattes som svært sure via beskjeder, men som skravler og sprudler bestandig i det virkelige liv. Man bør ikke legge for mye i måten folk skriver/svarer på meldinger, da det i blant kan være svært vanskelig å fange opp det riktige humøret til senderen, og derfor lett å feiltolke! Har dog opplevd i flere sammenhenger, at det har blitt en snakkis om enkelte personer, om de svært ofte svarer med kun ok osv. Min oppfatning sånn generelt sett, er at mange finner det irriterende/frustrerende, å motta slike ordknappe svar over tid!
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #4 Skrevet 28. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere om folk som hele tiden skriver kun OK på chatten eller meldinger? Eller svarer med ;-) Anonymkode: 293c8...4c7 Blunket betyr noe ala jepp, det har dem. 😉😏 Ok? «Ja», antar jeg det betyr. Anonymkode: 1cc91...cae
BiancaH96 Skrevet 28. oktober 2017 #5 Skrevet 28. oktober 2017 Jeg får alltid en vond følelse når noen svarer "OK" uten noen smiley, får inntrykk av at de er sure, og/eller at det de svarer OK på absolutt ikke er OK. Da foretrekker jeg et smil heller. 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #6 Skrevet 29. oktober 2017 På 28. oktober 2017 den 14.25, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere om folk som hele tiden skriver kun OK på chatten eller meldinger? Eller svarer med ;-) Anonymkode: 293c8...4c7 Blunkesmilisen blir kun brukt av flk som ikke eier sjarm IRL. Det er litt rart. Litt som folk som sier de har høy selvtillit. Stikk. OK er greit. 'Jeg har lest den og er fortrolig med det, jeg er up2date' Anonymkode: d2cb3...eb0
saltyliquorice Skrevet 29. oktober 2017 #7 Skrevet 29. oktober 2017 Det betyr ok eller "den er grei". Trenger ikke gjøre mer ut av ting enn hva de er.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #8 Skrevet 29. oktober 2017 42 minutter siden, saltyliquorice skrev: Det betyr ok eller "den er grei". Trenger ikke gjøre mer ut av ting enn hva de er. Ts må få spørre altså. 😏 Anonymkode: 1cc91...cae
saltyliquorice Skrevet 29. oktober 2017 #9 Skrevet 29. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ts må få spørre altså. 😏 Anonymkode: 1cc91...cae Har ikke sagt at TS ikke får spørre? Svarte på hva det som regel betyr, og at man ikke trenger å overanalysere.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #10 Skrevet 29. oktober 2017 8 minutter siden, saltyliquorice skrev: Har ikke sagt at TS ikke får spørre? Svarte på hva det som regel betyr, og at man ikke trenger å overanalysere. Spurte ts om hva det betyr? Ser flere har svart hva ok betyr, og skjønner ikke hvorfor. Det var ikke spørsmålet i hi. Anonymkode: f7596...5a9
saltyliquorice Skrevet 29. oktober 2017 #11 Skrevet 29. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Spurte ts om hva det betyr? Ser flere har svart hva ok betyr, og skjønner ikke hvorfor. Det var ikke spørsmålet i hi. Anonymkode: f7596...5a9 Fordi det er det jeg tenker når jeg får en slik melding. 😌
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå