Aicera Skrevet 28. oktober 2017 #1 Skrevet 28. oktober 2017 Hei! Jeg blandet ut en semi-permanent lillafarge med balsam og tok det i håret. Det var nesten 1L balsam, og en halv tube med farge. Brukte Schwarzkopf Live Color XXL HD Ultra Brights i fargen Purple punk. Jeg fikk ønsket effekt i nesten hele håret, da det ble rosegull. Men! Etter kun 10 minutter med fargen i hodbunnen så ble det knallrosa! Hodebunnen min er med andre ord magenta, mens resten av håret er rosegull. Dette skjedde fordi jeg hadde lysere hår i hodebunnen. Bleika håret i går, så det kan jeg ikke gjøre igjen på en stund. Har ingen ønske om å legge over en mørkere farge, da jeg er i en lysningsprosess for første gang i livet. Jeg har lært at jeg ikke skal putte den knæsjfargen i hodebunnen neste gang.. Men er det noe jeg kan gjøre for å dempe forskjellen? Det er jo veldig tydelig en varm farge i lengdene og en iskald farge i hårbunnen. Det ser egentlig ut som jeg kun har farget hodebunnen rosa 😂 Hjeeelp! Hårkrise! Også, er det noen som har erfaring om hvor lenge en slik pastellfarge fra Schwarzkopf sitter i? Vil den hodebunnen bli mer lik lengdene etter noen vask?
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #2 Skrevet 28. oktober 2017 Vask håret som ville helvete med Head & Shoulders (hårfargedødare #1), og se an situasjonen etterpå. Anonymkode: 0de36...4b1 1
Aicera Skrevet 28. oktober 2017 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vask håret som ville helvete med Head & Shoulders (hårfargedødare #1), og se an situasjonen etterpå. Anonymkode: 0de36...4b1 Tusen takk! Dette skal jeg prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå