Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg blandet ut en semi-permanent lillafarge med balsam og tok det i håret. Det var nesten 1L balsam, og en halv tube med farge. Brukte Schwarzkopf Live Color XXL HD Ultra Brights i fargen Purple punk. Jeg fikk ønsket effekt i nesten hele håret, da det ble rosegull. Men! Etter kun 10 minutter med fargen i hodbunnen så ble det knallrosa! Hodebunnen min er med andre ord magenta, mens resten av håret er rosegull. Dette skjedde fordi jeg hadde lysere hår i hodebunnen. Bleika håret i går, så det kan jeg ikke gjøre igjen på en stund. Har ingen ønske om å legge over en mørkere farge, da jeg er i en lysningsprosess for første gang i livet. Jeg har lært at jeg ikke skal putte den knæsjfargen i hodebunnen neste gang.. Men er det noe jeg kan gjøre for å dempe forskjellen? Det er jo veldig tydelig en varm farge i lengdene og en iskald farge i hårbunnen. Det ser egentlig ut som jeg kun har farget hodebunnen rosa 😂 Hjeeelp! Hårkrise! Også, er det noen som har erfaring om hvor lenge en slik pastellfarge fra Schwarzkopf sitter i? Vil den hodebunnen bli mer lik lengdene etter noen vask?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vask håret som ville helvete med Head & Shoulders (hårfargedødare #1), og se an situasjonen etterpå.

Anonymkode: 0de36...4b1

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vask håret som ville helvete med Head & Shoulders (hårfargedødare #1), og se an situasjonen etterpå.

Anonymkode: 0de36...4b1

Tusen takk! Dette skal jeg prøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...