AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #1 Del Skrevet 28. oktober 2017 Jeg hadde problemer med bilen og sendte en morsom og oppgitt Snap til flere venninner. Fikk mange oppmuntrende og morsomme svar tilbake. Men fra denne ene venninnen får jeg til svar at de har en "skikkelig bra bil, så sånt er ALDRI noe problem for de". Altså, i stede for å støtte meg eller gi en hyggelig tilbakemelding brukte hun anledningen til å skryte. Eller er jeg bare hårsår? Anonymkode: 2c19c...a2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 28. oktober 2017 #2 Del Skrevet 28. oktober 2017 Litt hårsår kanskje? Jeg kunne kanskje synes det var spesielt å få et slikt svar, men ikke tenkt noe mer over det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #3 Del Skrevet 28. oktober 2017 Kommer vel litt an på hvordan hun er ellers. Hørtes lite medfølende ut. Anonymkode: c86dc...f5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #4 Del Skrevet 28. oktober 2017 Jeg hadde ikke lagt noe i det. Hun er ikke akkurat en venninne du har kommet til for sårt trengte råd, hun er en av flere som har mottatt en av dine generiske snapper.. Anonymkode: 7b484...dad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C.Tramell Skrevet 28. oktober 2017 #5 Del Skrevet 28. oktober 2017 Hvis hun hadde lagt på en sånn hadde det bare vært morsomt, men uten den høres det litt skrytete ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #6 Del Skrevet 28. oktober 2017 Altså, jeg hadde kanskje stusset litt selv, men glemt det like etterpå. Men, nok til å lage en tråd på er forum om det, da synes jeg du er i overkant hårsår. Anonymkode: ea593...c94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GT-R Skrevet 28. oktober 2017 #7 Del Skrevet 28. oktober 2017 Hadde ikke reagert på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #8 Del Skrevet 28. oktober 2017 Jeg hadde ofret det én tanke og deretter glemt det. Ikke bruk energi på trivialiteter. Anonymkode: 24d40...752 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #9 Del Skrevet 28. oktober 2017 Hadde aldri tenkt noe mer over det der. Syns du er altfor hårsår. Hva forventet du? At alle skulle svare deg meg stakkars så uheldig du er klem og nuss gid ? Anonymkode: f5feb...faf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #10 Del Skrevet 28. oktober 2017 Hadde bare tenkt at hun hadde litt lite sosiale antenner. Anonymkode: ba968...6ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #11 Del Skrevet 28. oktober 2017 Jeg tenker at det var et spesielt svar. Men når du kjenner henne må du jo ha merket før at hun er skrytende? Det kan da ikke være bare et enkeltstående tilfelle. Anonymkode: 4074b...8bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #12 Del Skrevet 28. oktober 2017 Svaret er litt spesielt, men hadde ikke gadda å bry meg nevneverdig om det. Anonymkode: c3433...5a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 28. oktober 2017 #13 Del Skrevet 28. oktober 2017 Hvis du ble lei deg eller såret av det så er du hårsår ja. Det er et sært svar, hadde nok flirt godt om jeg fikk det, spesielt dersom hun er typen som pleier å skryte mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå