Gå til innhold

Anropsloggen slettet...?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg oppdaget at alle telefoner inn/ut/ubesvarte fra en bestemt person er blitt slettet fra telefonen min, inkludert alle meldingene mine til/ fra han. Andre anrop og meldinger fra andre personer ligger der. Hvordan kan dette ha skjedd? Jeg har ikke blokkert han eller slettet nummerert hans. Har grunn til å tro at det er god sjanse for at han på en eller annen måte overvåker telefonen min, men kan det være mulig for han å slette alle spor etter kontakt "på avstand", som i at han overstyrer telefonen min...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han trenger ikke overstyre din telefon. En app nedlastet på hans egen telefon sørger for at anrop og meldinger fra ham slettes på mottakerens telefon.

En app som ikke finnes på Google play eller App Store, for å si det sånn...

Anonymkode: 7d7da...a61

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han trenger ikke overstyre din telefon. En app nedlastet på hans egen telefon sørger for at anrop og meldinger fra ham slettes på mottakerens telefon.

En app som ikke finnes på Google play eller App Store, for å si det sånn...

Tusen takk for svar!👍 Men nummerene og anropene har ikke blitt slettet underveis, de må ha blitt slettet på et visst tidspunkt. Kan han da få til dette uten å ha hatt fysisk tilgang til min telefon? Og ett spørsmål til: finnes det noen måte jeg kan få tilbake loggen med hans nummer og meldinger?

Skrevet

Kan du ha slettet dette selv ved en feil TS? Eventuelt kan han ha hatt tilgang på telefonen din på et tidspunkt?

Skrevet
2 minutter siden, Sirah skrev:

Kan du ha slettet dette selv ved en feil TS? Eventuelt kan han ha hatt tilgang på telefonen din på et tidspunkt?

Nei det er ingen sjans for at jeg har gjort det selv. Dette er en eks, så han har tidligere hatt masse tilgang til telefonen min, men ikke etter at vi gjorde det slutt (og det var etter det at alt ble slettet) Har oppdaget masse rart om han i etterkant, og det er absolutt i hans interesse at jeg ikke sitter på bevis for kontakt oss imellom, ettersom det viser seg at han har kjørt et grovt dobbeltspill i lang tid.. (Dreier seg om kontakt gjennom flere måneder)

Skrevet
5 minutter siden, Randi10 skrev:

Nei det er ingen sjans for at jeg har gjort det selv. Dette er en eks, så han har tidligere hatt masse tilgang til telefonen min, men ikke etter at vi gjorde det slutt (og det var etter det at alt ble slettet) Har oppdaget masse rart om han i etterkant, og det er absolutt i hans interesse at jeg ikke sitter på bevis for kontakt oss imellom, ettersom det viser seg at han har kjørt et grovt dobbeltspill i lang tid.. (Dreier seg om kontakt gjennom flere måneder)

Så merkelig! Og ikke minst ekkelt 😱 Jeg vil jo tro det finnes måter å hacke telefonen din på, selv om jeg ikke har PEILING på dette. Kanskje du kan ta kontakt med en plass de reparerer din type telefon og spørre?

Skrevet
17 minutter siden, Sirah skrev:

Så merkelig! Og ikke minst ekkelt 😱 Jeg vil jo tro det finnes måter å hacke telefonen din på, selv om jeg ikke har PEILING på dette. Kanskje du kan ta kontakt med en plass de reparerer din type telefon og spørre?

Ja skikkelig ekkelt! Ja det kan jeg jo gjøre🤔

Skrevet
2 minutter siden, Randi10 skrev:

Ja skikkelig ekkelt! Ja det kan jeg jo gjøre🤔

Jeg aner ikke om det har noe for seg, men det er jo en plass å starte? Der er det jo i det minste folk med peiling på telefoner......

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, Randi10 skrev:

Så ekkelt.. Hvis folk til og med kan gjøre at loggen på den de feks er utro med, forsvinner, så en er sikker på at alle bevis er borte, og aldri kommer ut til feks en forsmådd elskerinne.. 

Skremmende hvis det finnes apper som er med på å skjule kontakt såpass godt, at til og med mottageren av meldinger/telefon, ikke kan velge om å beholde/slette bevis..

Lykke til ts, har ingen tips desverre. 

Anonymkode: 5a57b...fd8

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så ekkelt.. Hvis folk til og med kan gjøre at loggen på den de feks er utro med, forsvinner, så en er sikker på at alle bevis er borte, og aldri kommer ut til feks en forsmådd elskerinne.. 

Skremmende hvis det finnes apper som er med på å skjule kontakt såpass godt, at til og med mottageren av meldinger/telefon, ikke kan velge om å beholde/slette bevis..

Lykke til ts, har ingen tips desverre. 

Anonymkode: 5a57b...fd8

Japp, det finnes apper som kan sendes som mms (ser ut som et bilde) men ingen gidder å sjekke størrelsen på bildet (filsize). Når man da åpner bildet installerer man et program (med forskjellig hensikt) på sin tlf.

Filene kan selvsagt også sendes med moderne meldingsapper som Viber eller Whatsapp, men disse er mye høyere sikkerhet på. Sms og mms har stort sett stått stille sikkerhetsmessig siden de kom...

Skrevet

Det går nok fortsatt ann å bestille spesifisert telefonregning fra teleselskapet ditt.. 

Anonymkode: 49cde...3b9

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går nok fortsatt ann å bestille spesifisert telefonregning fra teleselskapet ditt.. 

Anonymkode: 49cde...3b9

Bare 90 dager tilbake i tid dessverre, og det er "too little too late" i mitt tilfelle.. Skulle helst hatt et helt halvår tilbake:/

Skrevet

Hvis du tror det er en slik app som det snakkes om, så lagre alle bilder og andre ting på google disk eller last det over på en ekstern harddisk, og gjenopprett hele telefonen - så slettes alt som er inne på den.

Anonymkode: a4e7c...523

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du tror det er en slik app som det snakkes om, så lagre alle bilder og andre ting på google disk eller last det over på en ekstern harddisk, og gjenopprett hele telefonen - så slettes alt som er inne på den.

Anonymkode: a4e7c...523

Ok, takk for tips!😃 Men er det noen ting jeg kan gjøre for å gjenopprette det han har slettet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...