Gå til innhold

Hvor finne en ekstra mann til sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen hat alltid fantasert om at vi skal ha med en ekstra mann i senga, hvor begge to skal knulle meg. Mennene skal ikke drive med hverandre. Ser ikke for meg dp, men å bli knullet på tur og suge pikk og bli knullet samtidig er det optimale. Vedkommende bør være veltrent/litt muskuløs og ha stor pikk. Det er vel litt av det sim er greia er sr jeg skal få oppleve å bli skikkelig fyllt opp av en diger en, mannen sin er helt vanlig:) Hvordan bør vi gå frem? Noen med relevant erfaring her?

Anonymkode: 37dcc...c36

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Søk på nettet. Der har dere muligheten til å gå skrittvis fram, snakke sammen og utveksle bilder osv. Lyst-club.no er et brukerdrevet swingers-nettsted av folk som synes nakenprat.no er for harry, og cupido er for kjedelig.

Skrevet

Opprett profil på Gaysir.  Mange menn der som vil ha sex med et par, og som vet hva det går i. Da må mannen din også være litt med på menn.  Men man er da i 2017, og det er ikke farlig.  Tror typen din vil sette pris på en pikk i rumpa og litt sæd i munnen.  Men neppe med det samme.

Anonymkode: 91da3...98c

• Liker 1
Skrevet

Kokoo. Gjøk søkes til tamt reir.

Anonymkode: 33d9e...4ca

• Liker 1
Skrevet

Mannen din elsker deg ikke mer, men for all del have fun.

Anonymkode: 2a4d6...706

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mannen din elsker deg ikke mer, men for all del have fun.

Tullball, det vet du ingenting om.

Skrevet

Gaysir.no 

Anonymkode: 1fa2b...796

Skrevet
10 timer siden, Alterego666 skrev:

Tullball, det vet du ingenting om.

:fnise: Vel vi har vært et par i 20 år, så dette har  vært noe han har fantasert om fra dag 1 i forholdet og nå er jeg selv keen på tanken om å få oppleve en stor en. Synes sexlivet etter 20 år er ganske så forutsigbart;) Har du og din partner noen erfaring med en ekstra mann med?

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

:fnise: Vel vi har vært et par i 20 år, så dette har  vært noe han har fantasert om fra dag 1 i forholdet og nå er jeg selv keen på tanken om å få oppleve en stor en. Synes sexlivet etter 20 år er ganske så forutsigbart;) Har du og din partner noen erfaring med en ekstra mann med?

Nå er jeg usikker på hvem jeg snakker med og hva du svarer på. Vanskelig å følge tråden når alle deltakere er anomyme. Mitt forrige svar var til en dømmende og generaliserende kommentat. Det var det jeg kalte tullball, ikke topic som sådan. Jeg synes alle skal finne sin vei for sine lyster. Frivillig sex mellom voksne personer er bra.

Skrevet
17 minutter siden, Alterego666 skrev:

Nå er jeg usikker på hvem jeg snakker med og hva du svarer på. Vanskelig å følge tråden når alle deltakere er anomyme. Mitt forrige svar var til en dømmende og generaliserende kommentat. Det var det jeg kalte tullball, ikke topic som sådan. Jeg synes alle skal finne sin vei for sine lyster. Frivillig sex mellom voksne personer er bra.

Svarte vel egentlig på feil innlegg, jeg er TS☺️

Gjest Alterego666
Skrevet (endret)
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svarte vel egentlig på feil innlegg, jeg er TS☺️

Jeg hadde en liten mistanke om det. Jeg ønsker dere lykke til, og håper dere er på linje her. Det er spennende, men det er også åpenbare fallgruver. Åpenhet er viktig og vanskelig. Jeg og min partner har snakket om det, men vi har ikke hastverk. Vi er ikke i forutsigbar-fasen (ennå). Jeg har erfaring med å være den ekstra mannen.

Endret av Alterego666
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Godt mulig han har fantasert om det, men det ville aldri vært aktuelt tidlig i forholdet da han fremdeles elsket deg. Bare sier det, og det at han lar deg nå ha sex med andre kan bety at han legitimerer det å ha sex med andre damer bak ryggen din, uavhengig av hva han sier eller ikke. Men det burde du vel uansett regne med og godta når du selv har sex med en annen.

Gjest Alterego666
Skrevet

Godt mulig han har fantasert om det, men det ville aldri vært aktuelt tidlig i forholdet da han fremdeles elsket deg. Bare sier det, og det at han lar deg nå ha sex med andre kan bety at han legitimerer det å ha sex med andre damer bak ryggen din, uavhengig av hva han sier eller ikke. Men det burde du vel uansett regne med og godta når du selv har sex med en annen.

Jeg blir skikkelig imponert av folk som utfører dybdeanalyse av folk de aldri har møtt, men fått en indirekte beskrivelse av over ett avsnitt på en chatteside. #ironi

Skrevet
3 timer siden, Alterego666 skrev:

Jeg hadde en liten mistanke om det. Jeg ønsker dere lykke til, og håper dere er på linje her. Det er spennende, men det er også åpenbare fallgruver. Åpenhet er viktig og vanskelig. Jeg og min partner har snakket om det, men vi har ikke hastverk. Vi er ikke i forutsigbar-fasen (ennå). Jeg har erfaring med å være den ekstra mannen.

Aha, hvordan foregikk disse treffene? Og hvordan kom dete i kontakt og var det mange regler?

Gjest Alterego666
Skrevet

Kontakter via nettsider. Det var få regler på forhånd og enda færre underveis. Ganske gode opplevelser, men for min del litt preget av at jeg var den som var utenfor. Ingenting galt i det, bare en observasjon. 

Annonse
Skrevet

cuckold.no 

Anonymkode: 51e78...c25

Skrevet

swingersclub.no

Anonymkode: 51e78...c25

Skrevet

Ryddet for innlegg som bryter med retningslinjene til dette underforumet.

pinar, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...