Gå til innhold

Date hvor lenge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge er det vanlig å date før man tar "praten"? Har vært på rundt 7 dates med daten min nå og jeg kjenner at jeg begynner å bli litt forelska. Merker veldig godt på han at det er gjensidig - måten han ser på meg på og prioriterer å møte meg. Veldig fint og jeg føler ingen usikkerhet rundt det at han liker meg. Men jeg lurer på - hvor lenge er det normalt å date før man snakker om "vi"? Han har fortalt om meg til datteren og eksen sin vet jeg (hun er nylig gift men de er bestevenner og jeg kjenner henne ganske godt også). Så dette tar jeg som gode tegn da. Men så har jeg ei venninne som sier at hun tror han er en såkalt "fuckboy" som ikke ønsker forhold osv (hun har fått det inntrykket fra tidligere) og da begynner jeg å overanalysere alt med én gang. Sykt irriterende, så nå føler jeg liksom for en bekreftelse på at han faktisk er ute etter et forhold. Er det innafor å spørre? Kjenner at det blir litt vanskelig 🤔

Anonymkode: 74d4c...3fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt innafor å spørre. Prøv å tenk at en mann som blir skremt av en slik samtale er en mann det ikke er verdt å innlede et seriøst forhold med uansett. Det er helt greit, til og med viktig, å stille noen krav til menn (og kvinner) man dater.

Anonymkode: c2ff5...2b5

• Liker 7
Gjest Annetnavn_
Skrevet

Ta praten du. Usikkerhet kan ødelegge mer enn en rolig prat.

Skrevet

Om han moden og oppegående så tåler han den praten.

Skrevet

Ikke ta en prat, bare spør om han vil være kjæresten din da vel. Trenger ikke gjøre så mye ut av det :)

Anonymkode: 4c2bb...9a2

Skrevet

.

Anonymkode: 06e1f...327

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...