Gå til innhold

Tidsreise! Når vil du tilbake og hva vil du endre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva ville vært annerledes i ditt liv i dag?

Anonymkode: 028b3...6c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg hadde nok vore så egoistisk at eg hadde reist tilbake til dagen då sonen min døyde og gjort kva som helst for å unngå det.

Heile livet mitt hadde vore annleis.

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, Stiv Heks skrev:

Eg hadde nok vore så egoistisk at eg hadde reist tilbake til dagen då sonen min døyde og gjort kva som helst for å unngå det.

Heile livet mitt hadde vore annleis.

:hug:

Anonymkode: 028b3...6c2

• Liker 1
Skrevet

Tilbake til tiden før de store kjøpesenter kom. 

Anonymkode: 5157b...8cb

Skrevet

Jeg ville nok ikke endret noe. Den jeg er i dag, er et resultat av livet jeg har levd. Hvis jeg hadde forandret på noe så hadde jeg kanskje vært et annet sted i livet i dag. Jeg føler at jeg har hatt godt av å gå gjennom det jeg har gått gått gjennom, og lært det jeg har lært.

Nå må det nevnes at jeg aldri har opplevd noe slikt som å miste eget barn, så det kan godt være jeg hadde ønsket annerledes hvis livet mitt hadde vært annerledes. Men det er det jo ikke...

Skrevet

Jeg vil tilbake til til tiden før jeg ble utsatt for seksuelle overgrep. Jeg ville ungått et visst sted.

Anonymkode: 6aee3...73c

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville ikke endret noe da å endre en liten ting vil ha store konsekvenser for alt annet. Da ville det vært bedre å reise noen timer frem og hente lottotallene. 

Anonymkode: 22c27...a99

Skrevet

Jeg ville dratt 4 år tilbake i tid bare for å høre for første og siste gang at mormor elsket meg. ❤️

Anonymkode: a9055...a49

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Dratt 8 år tilbake, og tatt en omveg hjem fra fest. Hele livet kunne vært forandret, men om ikke mye ble forandret så hadde jeg muligens blitt ferdig med utdannelsen min i allefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...