Gå til innhold

26 år, og "leter" enda etter en mor

Anbefalte innlegg

Gjest Sol-nede
Skrevet

Er dette vanlig? Jeg hadde aldri en mamma da jeg vokste opp, og tar meg selv i å fantasere om å være et lite barn mange ganger. Ser jeg mødre som virker så fantastisk gode, så kjenner jeg en så sterk trang til å ville ha denne kvinnen som min mor. Flere ganger kan jeg beundre noen kvinner og hvordan de er som mødre, og ønske at jeg var liten igjen og at de var moren min... Dette skjer ofte..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klem til deg! 

Hva skjedde med moren din?

Anonymkode: c22ac...bfb

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 39 år, og har det lignende. Men jeg er mer i bøker og tv serier, hvor jeg ser/leser om flotte familier som stiller opp hvor hverandre, så lever jeg meg veldig inn i det. Jeg fantaserer og om å møte en mann, som har en fantastisk mor og familie, hvor jeg blir tatt veldig godt imot.

Jeg hadde en grusom barndom, og ble utsatt for grusomme ting, og fikk ikke kjærlighet. Og i dag, så har jeg svært lite familie, og de ser jeg veldig sjelden. Jeg ble selv gift, fikk 2 barn, og skilte meg. Og jeg er i dag alene med barna, skjer noe er jeg alene. Og jeg skulle gjort nesten hva som helst for å ha hatt en familie, som stilte opp og var der.

Jeg ble i går ferdig med å se serien parenthood, og bare elsket den, levde meg helt inn i den.

Anonymkode: 93512...baf

Skrevet

Jeg har mistet min mor i en alder av 32, og ser veldig opp til damer i 60 årene. Jeg ser også etter morsskikkelser, spesielt de som ser rolige snille og omtenksomme ut. Savner en mamma, det er definitivt. Men toget har gått, alt jeg har er minner. JEg har svigermor da, men plutselig snur hun om og er avvisende, så jeg orker ikke knytte meg så mye til henne.

Anonymkode: c0b2c...bd7

Skrevet

Jeg er motsatt etter å ha vokst opp uten en mor, ingen skal komme her å tro de kan være en slags mor for meg. Aldri savnet noe jeg ikke har hatt, tips og råd osv ber jeg sjeldent/aldri om og liker å klare meg selv. Vet flere f.eks tante i familien eller svigermoren min som syns det er så synd at jeg har vokst opp uten en mamma. Da prøver de liksom å ha en slik rolle ovenfor meg, noe jeg absolutt ikke har behov for. 

Anonymkode: d6ff8...6d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...