AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #1 Skrevet 28. oktober 2017 Noe her som vet. Evt. Om et sted de har bra utvalg hen at det trenger være billig? Har de det i Sverige? Anonymkode: 0bddf...d9f
Sphynx Skrevet 28. oktober 2017 #2 Skrevet 28. oktober 2017 De har en del i Sverige. Hvilket type sukkerfritt godteri skal du ha? Pleier å bestille fra iherb
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #3 Skrevet 28. oktober 2017 2 timer siden, Maju Mjau skrev: De har en del i Sverige. Hvilket type sukkerfritt godteri skal du ha? Pleier å bestille fra iherb Er ikke så nøye med hvilken type, liker både sjokolade og gele/gummi, karamell, godteri er godteri Men takk for tips, skal sjekke ut iherb. Må man forresten betale noe moms, skatt, frakt etc som ikke kommer med når man ser prisene inne på siden der? Anonymkode: 0bddf...d9f
Sphynx Skrevet 30. oktober 2017 #4 Skrevet 30. oktober 2017 På 28.10.2017 den 16.24, AnonymBruker skrev: Er ikke så nøye med hvilken type, liker både sjokolade og gele/gummi, karamell, godteri er godteri Men takk for tips, skal sjekke ut iherb. Må man forresten betale noe moms, skatt, frakt etc som ikke kommer med når man ser prisene inne på siden der? Anonymkode: 0bddf...d9f Du må betale toll om det er over 300 iallefall Haha husk at godteri med kunstig søtning er som avføringsmiddel da. Jeg spiser det av og til, men noe får man skjetta av. Du driter deg nesten ihjel .....
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #5 Skrevet 30. oktober 2017 6 timer siden, Sphynx skrev: Du må betale toll om det er over 300 iallefall Haha husk at godteri med kunstig søtning er som avføringsmiddel da. Jeg spiser det av og til, men noe får man skjetta av. Du driter deg nesten ihjel ..... oki, skal ikke ha så mye at det går over 300 Jeg reagerer ikke på det, har treg fordøyelse, så kan jo egentlig bare håpe haha Anonymkode: 0bddf...d9f
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #6 Skrevet 30. oktober 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: oki, skal ikke ha så mye at det går over 300 Jeg reagerer ikke på det, har treg fordøyelse, så kan jo egentlig bare håpe haha Anonymkode: 0bddf...d9f Da er sikkert kunstig søtet godteri helt 👍 for deg. Jeg sliter med forstoppelse og kjøper alltid med sukkerfri drops, karameller, vingummi osv fra Sverige når jeg er der. Får jæææævlig vondt i magen om jeg spiser litt for mye, men har lært meg hvor grensa går for at det hjelper mot forstoppelsen, men ikke forsårsaker mageknip innbiller meg at denne metoden er bedre enn å hele tiden innta preparater fra lege og apotek 😝 Anonymkode: 476b6...31a 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #7 Skrevet 30. oktober 2017 Sverige. Unngå maltitol. Anonymkode: ee172...8ee
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #8 Skrevet 30. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Da er sikkert kunstig søtet godteri helt 👍 for deg. Jeg sliter med forstoppelse og kjøper alltid med sukkerfri drops, karameller, vingummi osv fra Sverige når jeg er der. Får jæææævlig vondt i magen om jeg spiser litt for mye, men har lært meg hvor grensa går for at det hjelper mot forstoppelsen, men ikke forsårsaker mageknip innbiller meg at denne metoden er bedre enn å hele tiden innta preparater fra lege og apotek 😝 Anonymkode: 476b6...31a 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Sverige. Unngå maltitol. Anonymkode: ee172...8ee hvor i Sverige kjøper dere det? Anonymkode: 0bddf...d9f
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #9 Skrevet 30. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvor i Sverige kjøper dere det? Anonymkode: 0bddf...d9f I matbutikker og godisbutikker Anonymkode: 476b6...31a
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #10 Skrevet 30. oktober 2017 Du drit deg fullstendig ut med sånt sukkerfritt dritt. Får rappelshjetttaaa Anonymkode: 02f1c...34d
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #11 Skrevet 31. oktober 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du drit deg fullstendig ut med sånt sukkerfritt dritt. Får rappelshjetttaaa Anonymkode: 02f1c...34d Nei jeg gjør ikke det. Ikke alle gjør det. Anonymkode: 0bddf...d9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå