Gå til innhold

Vil ha jentesex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er jente men har kjempe lyst til å prøve jentesex. Jeg har prøvd en gang før med ei jente men da var jeg ganske ung. Jeg vet ikke hvor jeg kan finne ei jeg kan kose med da jeg er ganske flau å bare snakke åpent med folk rundt meg . Jeg har prøvd gaysir men fikk bare ekle perverser gamle menn som skrev til meg. Er det et sted man kan møte noen?bli kjent eller noe? 

Anonymkode: c6e3f...0a0

Videoannonse
Annonse
Gjest Coolaid
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jente men har kjempe lyst til å prøve jentesex. Jeg har prøvd en gang før med ei jente men da var jeg ganske ung. Jeg vet ikke hvor jeg kan finne ei jeg kan kose med da jeg er ganske flau å bare snakke åpent med folk rundt meg . Jeg har prøvd gaysir men fikk bare ekle perverser gamle menn som skrev til meg. Er det et sted man kan møte noen?bli kjent eller noe? 

Anonymkode: c6e3f...0a0

Cupido.no kanskje?

Skrevet

Prøv IRL i stedet? Gay-steder?

Anonymkode: 93319...e58

Skrevet

På gaysir kan du nå gjøre sånn at bare de av kjønnet du søker, kan kontakte deg. 

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke hvor gammel du er.  De fleste unge opp til 25 har vel veldig lyst å prøve, men er i samme situasjon som du.  Be inn en venninne som du tror er litt klar.  Flere enn du tror.  Og kanskje de du tror minst om.  Drikk litt hvitvin.  Ha det litt for varmt.  Prat om det meste. Si du er stiv i nakken. Ikke MAS om det.  Si du har lyst å prøve jentesex.  Så ser du reaksjonen. Er den ikke tilstede snakker du fort om noe annet, så har du ikke dummet deg ut.  Nevner hun at hun har gjort det, spør du hvordan det var.   Har fått sex med mange av venninnene mine på denne måten.  Og det er deilig, og vi har jevnlig sex, selv om nesten alle har type og barn.  Hvordan skal det ikke bli KLEINT dagen etter?   Når du ser henne, smil over hele deg.  Og si at det var dødsdeilig i går, slik at det oppfattes som noe helt naturlig.  Si at du gjerne vil ha sex med henne i kveld også.  Dagen etter føler hun at hun har vært for pysete, og har gjort for lite, og vil gjerne gjøre MER.  Og er så glad for at DU spurte.  Neste kveld blir mye bedre enn første.  Da er det bare å vaske seg skikkelig og skru opp varmen igjen.  Noen skikkelige orgasmer gjør deg gladere, sunnere, gir deg mer livslyst, flottere hud og slankere.  Om det er en gutt eller jente, hudkontakt er veldig viktig.  Lykke til. Her kan helsebudsjettene spare mange penger også.

Anonymkode: a5ed1...ac9

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hvor gammel du er.  De fleste unge opp til 25 har vel veldig lyst å prøve, men er i samme situasjon som du.  Be inn en venninne som du tror er litt klar.  Flere enn du tror.  Og kanskje de du tror minst om.  Drikk litt hvitvin.  Ha det litt for varmt.  Prat om det meste. Si du er stiv i nakken. Ikke MAS om det.  Si du har lyst å prøve jentesex.  Så ser du reaksjonen. Er den ikke tilstede snakker du fort om noe annet, så har du ikke dummet deg ut.  Nevner hun at hun har gjort det, spør du hvordan det var.   Har fått sex med mange av venninnene mine på denne måten.  Og det er deilig, og vi har jevnlig sex, selv om nesten alle har type og barn.  Hvordan skal det ikke bli KLEINT dagen etter?   Når du ser henne, smil over hele deg.  Og si at det var dødsdeilig i går, slik at det oppfattes som noe helt naturlig.  Si at du gjerne vil ha sex med henne i kveld også.  Dagen etter føler hun at hun har vært for pysete, og har gjort for lite, og vil gjerne gjøre MER.  Og er så glad for at DU spurte.  Neste kveld blir mye bedre enn første.  Da er det bare å vaske seg skikkelig og skru opp varmen igjen.  Noen skikkelige orgasmer gjør deg gladere, sunnere, gir deg mer livslyst, flottere hud og slankere.  Om det er en gutt eller jente, hudkontakt er veldig viktig.  Lykke til. Her kan helsebudsjettene spare mange penger også.

Du har sex med venninnene dine selvom de har type? Du hjelper venninne dine til å være utro? 

Anonymkode: b7207...b2f

• Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har sex med venninnene dine selvom de har type? Du hjelper venninne dine til å være utro? 

Tenk dette om det var mannen din som hadde guttesex når han var sammen med kompisene sine! Kanskje ikke så populært?

Anonymkode: 25a22...61a

• Liker 2
Skrevet

Nå snakker vi den fantasien jeg også vil prøve 😂👍🏻 

Skrevet

Det er komisk og lese om alle disse "heterofile" kvinnene som fantaserer om å slikke en annen kvinne.

Dere er ikke heterofile men bifile som lever i skjul eller skaplesber.

Og før dere angriper meg, Det er ikke noen forskjell på og være bifil og biseksuell det er bare noe som norske og skandinaviske kvinner har som unnskyldning for og skjule sin legning. Er man heterofil så tenner man ikke på eller fantaserer om å ha seksuelle tendenser med motsatte kjønn.

Skrevet
På 28.10.2017 den 13.17, AnonymBruker skrev:

Da er du og dine partnere bi eller lesbiske som lever i skjul.

Skrevet
På ‎28‎.‎10‎.‎2017 den 22.36, AnonymBruker skrev:

Om en venninne har sex med en venninne har ingenting med utroskap å gjøre.  Man drømmer ikke om hus, barn og Volvo sammen?   Bare herlig hudkontakt, og å gjøre noe deilig sammen med en venninne.  Typen får tilbake en jente som smiler enda mer, og som er enda mer lysten med sex med han også.  Hun blir ikke oppbrukt....Mye billigere enn at hun reiser på shopping til London med venninnen.  Man trenger ikke nevne alt for alle.  Dette er noe du og hun andre jenta vet om. Ingen andre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...