blå Skrevet 24. januar 2005 #1 Skrevet 24. januar 2005 Noen som følger med? Brødrene Dal er mine store helter, og har gledet meg som bare det til serien. Favoritten er Spektralstinene serien. Foreløpig er jeg ikke helt overbevist over den nye serien, er allerede litt irritert over nevøene og niesen, som jeg nå er redd for at skal ta for mye plass i serien.
Gjest gjest1 Skrevet 24. januar 2005 #2 Skrevet 24. januar 2005 Følger med jeg også...men kanskje jeg bare var ung, men husker ikke at Brødrene Dahl var SÅ politisk... Blir nesten litt irritert til tider.
LarsLarsere Skrevet 24. januar 2005 #3 Skrevet 24. januar 2005 må si meg enig anngående nevøen og niesen,men ellers synes jeg den nye serien er kjempeartig. spesielt 2 episode var knallgod og jeg gleder meg til fortsetelsen!
Gjest Virvel Skrevet 25. januar 2005 #4 Skrevet 25. januar 2005 Jeg er kjempefan av Brødrene Dal, og er veldig lei meg for at jeg gikk glipp av mesteparten av lørdagens episode. (Kanskje noen kunne gi meg et lite sammendrag? :D ) Ble for øvrig bittelitt skuffet over fortelleren, han pleier da å snakke myyye fortere, og det er jo da han er morsom! :-?
Grooo Skrevet 25. januar 2005 #5 Skrevet 25. januar 2005 Uæh! Fikk ikke sett lørdagens episode jeg heller *snufs*
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #6 Skrevet 25. januar 2005 Uæh! Fikk ikke sett lørdagens episode jeg heller *snufs* alle episodene legges ut på nrk.no's webtv! no worries!
Trude29 Skrevet 27. januar 2005 #7 Skrevet 27. januar 2005 Brødrene Dahl var barndommens store helter, og jammen var det topp med gjensyn ! Og særlig siden min egen by Halden er i søkelyset ! Synes riktignok ikke at han obersten på festningen snakka så ille bra Halden - dialekt men... Det er vel satt på spissen ! Kult at fortelleren har fått en litt større rolle.
Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2005 #8 Skrevet 27. januar 2005 De har så morsomme ordspill... Hehehe. Jeg ler meg skakk. Og jeg digget NSB-satiren!
LarsLarsere Skrevet 28. januar 2005 #9 Skrevet 28. januar 2005 De har så morsomme ordspill... Hehehe. Jeg ler meg skakk. Og jeg digget NSB-satiren! det var vel strengt tatt satire over politikerenes nedskjæringer men ja. det var genialt. fatter lo seg SKAKK ettersom han står midt oppi nedskjæringene som ansatt i jernbaneverket. og det var sikkert mange i samme situasjon! :D 1
Grooo Skrevet 28. januar 2005 #10 Skrevet 28. januar 2005 I morgen skal jeg prøve å huske å få det med meg... Noen som kan hjelpe meg litt med å huske det?? Takk!
LarsLarsere Skrevet 28. januar 2005 #12 Skrevet 28. januar 2005 I morgen skal jeg prøve å huske å få det med meg... Noen som kan hjelpe meg litt med å huske det?? Takk! jada.er jo hos deg da
Lille frk Tussi Skrevet 31. januar 2005 #13 Skrevet 31. januar 2005 Noen som følger med? Brødrene Dal er mine store helter' date=' og har gledet meg som bare det til serien.[/quote'] :enig_animasjon:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå