AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #1 Skrevet 28. oktober 2017 https://www.vg.no/nyheter/innenriks/kristendom/kristen-kanal-gi-50-000-kroner-bli-velsignet-av-gud/a/24170714/ Anonymkode: aa24b...525
Minitroll Skrevet 28. oktober 2017 #2 Skrevet 28. oktober 2017 50 000 kr er da virkelig en liten pris for en velsignelse som varer livet ut, eller... 1
Gjøksuppe Skrevet 28. oktober 2017 #3 Skrevet 28. oktober 2017 Dette er svindel. Guds nåde gjennom Jesus koster ikke penger, ved å tro på Guds nådes evangelium får du alle himmelske velsignelser! Din plass blir beseglet og du får del i Hans arv. 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #4 Skrevet 28. oktober 2017 Hvorfor skulle folk tro noe mindre på dette akkurat i år? Anonymkode: fccbc...cab
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #5 Skrevet 28. oktober 2017 Vi liker å tro at vi stadig blir mere opplyste og kloke, men de som går på dette blir det ikke uansett årstall. Anonymkode: aa24b...525
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #6 Skrevet 28. oktober 2017 4 hours ago, AnonymBruker said: Vi liker å tro at vi stadig blir mere opplyste og kloke, men de som går på dette blir det ikke uansett årstall. Anonymkode: aa24b...525 Men det er ikke nødvendigvis sant. Vi er f.ex. ikke så opplyste og kloke at vi kan bygge pyramidene idag. Anonymkode: fccbc...cab 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #7 Skrevet 28. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det er ikke nødvendigvis sant. Vi er f.ex. ikke så opplyste og kloke at vi kan bygge pyramidene idag. Anonymkode: fccbc...cab Eh. 😂 Anonymkode: 26773...4a5 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #8 Skrevet 28. oktober 2017 3 minutes ago, AnonymBruker said: Eh. 😂 Anonymkode: 26773...4a5 Og hva mener du med det, eh? Anonymkode: fccbc...cab
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #9 Skrevet 28. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det er ikke nødvendigvis sant. Vi er f.ex. ikke så opplyste og kloke at vi kan bygge pyramidene idag. Anonymkode: fccbc...cab Teorien er at vi fikk kunnskapen fra Gudene på den tiden. Stonehenge, pyramider og andre tunge byggverk ble levitert på plass og ikke på de andre måtene som vi ellers velger å tro på. Anonymkode: aa24b...525
Gladius Veritatis Skrevet 28. oktober 2017 #10 Skrevet 28. oktober 2017 12 hours ago, Gjøksuppe said: Dette er svindel. Guds nåde gjennom Jesus koster ikke penger, ved å tro på Guds nådes evangelium får du alle himmelske velsignelser! Din plass blir beseglet og du får del i Hans arv. Hanvold er ein luring. Det sagt står det i Bibelen om lova om å så og å hauste. Galatarbrevet 6:7. Altså, det å så inn i Guds rike handlar om prioriteringar. Kva hjartet er fylt av kjem til uttrykk i korleis vi brukar tida vår, korleis vi brukar pengane våre. På fruktene skal de kjenne dei. I Bibelen står det om den gamle enka som gav sine siste to skjervar. Ein annan stad står det om den vesle guten som gav nistepakken sin til Jesus. Gud har hugnad i menneske som gir så det svir. Det motsette er folk som berre tenkjer på seg sjølv. Slik som den rike bonden i Bibelen, som samla og samla, inntil han ein dag døydde og mista alt saman. Det du skriv om Guds nåde er bibelsk, og eg trur Hanvold også vil vere samd i dette, men det finst altså eit anna aspekt. Det har blitt gitt kollekt og tiend i tusenvis av år før Hanvold, og det handlar ikkje om å kjøpe seg frelse eller å kjøpe seg velsigning. Kollekt er fyrst og fremst ei kjærleikshandling, der ein får lov til å gi litt tilbake til Gud som takk for alt han har gitt til oss. Det er eit privilegium. For inkje har de fått det, for inkje skal det gje det. Du er heldig som har nåde igjen. Du er heldig som har mulighet til å gi. Vér glad for det. Eg ser inga meining med tilvéret lengre. Eg har brukt opp mine sjansar. Så eg brukar tid og pengar på meg sjølv, sjølv om eg veit Gud ikkje likar det. Men for deg som Guds nådesol framleis lyser, bruk dagen vel. Gud elskar ein glad givar. Du kan tenkje på kollekt litt som eit barn som får lommepengar til jul. Det kan bruke dei på snop til seg sjølv eller julegåver til andre. Foreldra krev ingen ting, men vert glad når barnet viser takksemd og kjærleik tilbake.
Gjest yeans Skrevet 28. oktober 2017 #11 Skrevet 28. oktober 2017 Gi meg 50000 cash så skal jeg velsigne deg uten bibelske ord
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #12 Skrevet 28. oktober 2017 Noen ber om å bli lurt. Anonymkode: 60884...48f
Gjøksuppe Skrevet 28. oktober 2017 #13 Skrevet 28. oktober 2017 9 minutter siden, Gladius Veritatis skrev: Hanvold er ein luring. Det sagt står det i Bibelen om lova om å så og å hauste. Galatarbrevet 6:7. Altså, det å så inn i Guds rike handlar om prioriteringar. Kva hjartet er fylt av kjem til uttrykk i korleis vi brukar tida vår, korleis vi brukar pengane våre. På fruktene skal de kjenne dei. I Bibelen står det om den gamle enka som gav sine siste to skjervar. Ein annan stad står det om den vesle guten som gav nistepakken sin til Jesus. Gud har hugnad i menneske som gir så det svir. Det motsette er folk som berre tenkjer på seg sjølv. Slik som den rike bonden i Bibelen, som samla og samla, inntil han ein dag døydde og mista alt saman. Det du skriv om Guds nåde er bibelsk, og eg trur Hanvold også vil vere samd i dette, men det finst altså eit anna aspekt. Det har blitt gitt kollekt og tiend i tusenvis av år før Hanvold, og det handlar ikkje om å kjøpe seg frelse eller å kjøpe seg velsigning. Kollekt er fyrst og fremst ei kjærleikshandling, der ein får lov til å gi litt tilbake til Gud som takk for alt han har gitt til oss. Det er eit privilegium. For inkje har de fått det, for inkje skal det gje det. Du er heldig som har nåde igjen. Du er heldig som har mulighet til å gi. Vér glad for det. Eg ser inga meining med tilvéret lengre. Eg har brukt opp mine sjansar. Så eg brukar tid og pengar på meg sjølv, sjølv om eg veit Gud ikkje likar det. Men for deg som Guds nådesol framleis lyser, bruk dagen vel. Gud elskar ein glad givar. Du kan tenkje på kollekt litt som eit barn som får lommepengar til jul. Det kan bruke dei på snop til seg sjølv eller julegåver til andre. Foreldra krev ingen ting, men vert glad når barnet viser takksemd og kjærleik tilbake. Jeg er litt usikker på ditt ståsted ut fra hva du skriver over, du har brukt opp dine sjanser? Hvordan kan en bruke opp sine sjanser om en er beseglet i Kristus? Ef. 1:13 Å gi tiende er en handling under loven og ikke nåden, og om en tror penger vil kjøpe en velsignelser (hva Hanvold faktisk selger i dette tilfellet) forkaster en jo Guds nåde! Gal. 2:21 Ja, det å gi gaver etter sitt hjertes lyst er rett og godt. Å hjelpe andre mennesker se Guds nådes evangelium er vår oppgave fra Gud, men er det hva Hanvold gjør med sitt lureri? Eller gjør han evangeliet noe knyttet til pengegriskhet og det som verre er i øynene til dem som måtte se slike saker i media? Jesus ber oss gjørde de gode handlinger i det skjulte, og Paulus minner oss stadig om å ikke rose oss selv. Matt. 6:1, Ef. 2:9 Hvordan stemmer dette overens med de uttalelser i artikkelen om hvor godt disse kostbare velsignelser gjorde, både økonomisk og ellers? For 50.000kr kan du få Peters! velsignelse, hvordan denne skal på noen som helst måte gi deg noe ikke "alle himmelske velsignelser" allerede har gitt og fremdeles er av Gud kan jeg ikke fatte!
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #14 Skrevet 2. november 2017 Velkommen til Nigeria! Anonymkode: 54a26...1f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå