Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så da har jeg sett premieren på sangen "Venn" som skal gå til inntekt for flomofrene. må si jeg syns den var mye dårligere enn forventet, men pengene går i alle fall til en god sak.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes den var kjempefin, jeg, og mye bedre enn de små klippene vi har hørt før.

Skrevet

Syns hele greia var helt ok jeg... Sangen var grei og videoen var grei.. Blir nok til at jeg kjøper et eksemplar neste gang jeg er i platebutikken...

Skrevet

Jeg synest faktisk den var bedre enn forventet. Den var iallefall bedre enn den som artistene fra Stavanger laget. Den var bare dødskjedelig. :sove:

Skrevet

Synes det var en helt grei låt for sin sjanger. Ganske som forventet.

Skrevet
Helt ok, men litt ensformig...

Skulle vært litt mer variasjon og futt i den. Men ellers var den ok

Skrevet

Synes sangen var fin, og tanken bak er uansett god. Kommer nok til å kjøpe et eksemplar!

Skrevet

Har hørt sangen og sett videoen bare en gang, men jeg synes den var helt grei. Kan hende jeg synes den blir skikkelig fin når jeg har hørt den noen ganger. Syntes det var kjempefint når Lene Marlin og Espen Lind sang duett - det kunne jeg tenkt meg å hørt mere av :P

Men hvilke sanger er på resten av plata? Forskjellige nye låter av forskjellige norske artister?

Fint tiltak da, så absolutt ikke dumt å kjøpe den!

Skrevet

Skikkelig kjedelig og dårlig! Og umulig å få vekk fra hjernen! Nei, jeg gir heller 200kr isteden for å kjøpe den driten der!

Skrevet

sangen var helt nydelig. Jeg hadde dødslave forventninger. Trodde de skulle servere en typsik dårlig norsk låt, men dette rangere høyt på listen. Skal definitivt kjøpe den.

Skrevet

Synes sangen var kjempe fin. Skal kjøpe cd'en på mandag.

Gjest LoisLane
Skrevet

Synes den er småfin, men som flere nevner - litt ensformig. Det beste er Lene Marlins strofe - der hører du at det er "hennes" sang.

Den har festa seg på hjernen, dah!

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Helt grei, men kan virkelig styre meg for Sissel Kyrkjebø, jeg takler bare ikke gnålet hennes!

Skrevet

Syns sangen vinner seg. Den blir bedre jo fler ganger man hører den. :enig_animasjon:

Skrevet

Hvem er det som synger helt på starten? Noen som vet det?

Gjest Anonymous
Skrevet

Sivert Høyem fra Madrugada synger først.

Skrevet

TAKK! Fantastisk flott stemme han har foresten!

Skrevet

Trodde det var Espen Lind og Lene Marlin som sang først, jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...