Gå til innhold

Han her betyr så mye mer enn han andre jeg hadde lignende kontakt med :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en mann fra et annet land for 6 år siden. Ble tidlig betatt. Den svake utgaven av forelskelse. Vi hadde to uker vi så hverandre. Vi holdt kontakt på nett til i fjor. Det ga meg ingenting å få melding hos han etter hvert. Skrev bare for selskaps skyld. 

Men så traff jeg en annen fyr. Som jeg ble betatt av, men mye sterkere ila en uke og følelsene har forblitt :( jeg blir spesielt glad når jeg får melding fra han! Jeg har ikke møtt igjen han forrige. Ikke behov for det heller,  men han her, klarer jeg fremdeles ikke å innse at jeg aldri skal møte igjen. Jeg kan jo møte han. Det er ikke umulig. Men jeg får abstinenser på en måte å aldri høre fra han. Hører fra han i ny og ne. Men naturligvis ikke hver dag siden vi ikke ble så godt kjent eller treffes. Men jeg vet jo aldri når det på en måte er over :/ det bare stoppet med han forrige, men han her føler jeg noe mye sterkere for :( det føles som at han kom inn i livet mitt for en god grunn. 

Anonymkode: fc288...1f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring han litt du også da, hvis det går så lenge mellom hver gang du hører fra han :)

Anonymkode: 62223...84e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...