Gå til innhold

Katten er borte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Katten mine er borte. Han forsvant for flere måneder siden, noe han aldri har gjort før. Han kan jo alltids komme tilbake, men det blir mindre sannsynlig jo lenger tid det går. Det er kanskje vanskelig for alle å forstå, men det knuser meg. Jeg tenker ikke på det hver dag lenger, og jeg klarer å se på bilder og mimre uten å bli oppløst i tårer hver gang lenger, men av og til så bare slår det inn i meg. Jeg er så glad i ham! Sånn som nå. Jeg klarer ikke slutte å gråte og jeg skulle så gjerne ønske at jeg visste hvor han er og hva som har skjedd. Det gjør så forferdelig vondt! Det var familiekatten, men han var liksom alltid litt mer min. Vi sov i sengen min sammen og gikk tur på fjellet sammen og han var så kosete og god. Da jeg flyttet hjemmefra var det veldig hardt å ikke skulle se ham daglig mer, men jeg kunne alltid få tilsendt bilder og glede meg til å se ham når jeg dro hjem, men nå er han ikke der lenger. Det bare gjør så vondt. 

Anonymkode: a4447...a52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er han?

Anonymkode: 149a5...65a

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er han?

Anonymkode: 149a5...65a

5 år, altså ikke så gammel. 

Skrevet

Har du gjort noe for å finne han? Satt opp lapp i nærmiljøet, snakket med lokale organisasjoner som tar seg av hjemløse katter der du bor osv?

Skrevet
4 timer siden, Nerine_ skrev:

Har du gjort noe for å finne han? Satt opp lapp i nærmiljøet, snakket med lokale organisasjoner som tar seg av hjemløse katter der du bor osv?

Ja, selvfølgelig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...