AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #1 Skrevet 27. oktober 2017 Noen som har kjøpt noe? Mye fint! Anonymkode: 987a6...11d
Mona123 Skrevet 27. oktober 2017 #2 Skrevet 27. oktober 2017 Har ikke kjøpt, men tok en titt. Mange fine ting, likte spisebordet.
Fanteria Skrevet 27. oktober 2017 #3 Skrevet 27. oktober 2017 Har foreløpig kjøpt den vegghylla. Har etterspurt sofabordet og fått tilbakemelding om at det kommer flere produkter i februar. Syns ikke pyntegjenstandene og putene var noe særlig.
Trude.lutt Skrevet 27. oktober 2017 #4 Skrevet 27. oktober 2017 Kommer det mer i februar? Kjøpe lysestaker og puter. Vurderer stolene som kan stå ute.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #5 Skrevet 27. oktober 2017 Jeg kjøpte settebordet/bordene, veldig praktiske, skal få seg ett strøk maling før de kommer på plass. Syns spisestolene var fine å se på, men de var grusomme å sitt på. Dvs ryggen er formet slik at det skar inn i huden når jeg lente meg tilbake, så det blir ikke dem. Anonymkode: d059e...780
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #6 Skrevet 28. oktober 2017 Regner med st dette blir en Hay b-linje. Har kjøot den originale på Illum fra den kom. Blir jo bare mer og mer mainstream. Dette kunne Hay holdt seg for gode til. Orker ikke samme stil som chabby cheak gjengen med pallebord og drivved Anonymkode: 0d6dc...508 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #7 Skrevet 28. oktober 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Regner med st dette blir en Hay b-linje. Har kjøot den originale på Illum fra den kom. Blir jo bare mer og mer mainstream. Dette kunne Hay holdt seg for gode til. Orker ikke samme stil som chabby cheak gjengen med pallebord og drivved Anonymkode: 0d6dc...508 Snobb altså Hay er allerede relativt mainstream, og langt fra et dyrt designmerke. Produktene deres koster ikke veldig mye mer enn tilsvarende i en vanlig møbelbutikk, i noen tilfeller er de faktisk billigere. Hørte en sak på radioen om en reporter som foreslo at alle burde kjøpe billig spisebord fra hay på ikea, for til vanlig kostet jo det 10 000 kr! 10 000 for et spisebord av kvalitet er ikke dyrt, jeg har nettopp kjøpt meg spisebord til det dobbelte av den prisen, som er både penere, mer funksjonelt, mer holdbart og av betydelig bedre kvalitet enn hay. Det er også dansk design, men ikke like snobbete og "se jeg kjøper design" som det hay er. Og husk at du kan kjøre din stil hjemme, helt uavhengig av hva alle andre kjøper. Det er tross alt du som skal trives der, du lager ikke bolig for å imponere massene. Anonymkode: d059e...780 10
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #8 Skrevet 29. oktober 2017 Jeg liker ikke stilen. Som svaret over her sier, det har allerede blitt mainstream for lenge siden. HAY (og flere merker) er allerede masseprodusert, ikke unikt og noe alle kjøper for tiden. Så til deg som kjøper Hay fordi du ikke orker det samme som alle med chabbycheek, vel... dette er jo den nye "chabbycheek". Anonymkode: 0e290...462 4
KatteLatte Skrevet 30. oktober 2017 #9 Skrevet 30. oktober 2017 På 28.10.2017 den 11.32, AnonymBruker skrev: Snobb altså Hay er allerede relativt mainstream, og langt fra et dyrt designmerke. Produktene deres koster ikke veldig mye mer enn tilsvarende i en vanlig møbelbutikk, i noen tilfeller er de faktisk billigere. Hørte en sak på radioen om en reporter som foreslo at alle burde kjøpe billig spisebord fra hay på ikea, for til vanlig kostet jo det 10 000 kr! 10 000 for et spisebord av kvalitet er ikke dyrt, jeg har nettopp kjøpt meg spisebord til det dobbelte av den prisen, som er både penere, mer funksjonelt, mer holdbart og av betydelig bedre kvalitet enn hay. Det er også dansk design, men ikke like snobbete og "se jeg kjøper design" som det hay er. Og husk at du kan kjøre din stil hjemme, helt uavhengig av hva alle andre kjøper. Det er tross alt du som skal trives der, du lager ikke bolig for å imponere massene. Anonymkode: d059e...780 Hvilket spisebord har du kjøpt? Er på jakt etter nytt!
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #10 Skrevet 31. oktober 2017 Stusser over alle de som tror at HAY er et eksklusivt merke. De er eid av bestseller, som også eier Vero Moda/Jack & Jones. HAY er gode på markedsføring og lager fine ting, men såkalte «designprodukter» er det ikke. Uten at det er noe galt med det. Jeg har kjøpt vegghylla fra kolleksjonen hos IKEA. Syns den er fin. Anonymkode: 94211...def 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #11 Skrevet 31. oktober 2017 Nei, selv har jeg ikke noe imot Hay, men jeg syns denne kolleksjonen var både for dyr og elendig. Bla sovesofaen, som kun kan brukes til en person og ikke har noen løsning for å gjemme bort sengetøy eller plass til to. Jeg er for at ikea kommer med bedre sovesofaer med springfjær madrasser, men hallo.. Gjør en bedre jobb enn dette. Anonymkode: ea705...065
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #12 Skrevet 31. oktober 2017 På 30.10.2017 den 20.52, KatteLatte skrev: Hvilket spisebord har du kjøpt? Er på jakt etter nytt! Et heltre eikebord fra Skovby, som holder til fire stk i hverdagen, men som kjapt og greit kan ordne plass til 12 når det er behov. Skikkelig kvalitetshåndtverk. Anonymkode: d059e...780
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #13 Skrevet 1. november 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Et heltre eikebord fra Skovby, som holder til fire stk i hverdagen, men som kjapt og greit kan ordne plass til 12 når det er behov. Skikkelig kvalitetshåndtverk. Anonymkode: d059e...780 Ja, det har jeg som blir kalt snobb over. Fire ekstra plater. Lett plass til 14 personer. Må snu bordet når vi skal gjøre dette og åpne opp fra spisestuen. Jeg har hatt denne «nordic nature» og danske stilen i 16 år fra jeg flyttet for me sl. Så har mine rettigheter til å si at chabbycheak gjengen ødelegger dette. Er ikke all design som er fin og funksjonell, såndet er sagt. Har fire Wegner stoler. To stykk y-stoler og to stk. Ch25. Den siste er god å sitte i, men den første er kun for samleverdi, interesse og historie (og med slike priser er det eneste chabbycheakgjengen ldelegger er med billige kopier ;-( Teak har jeg styrt bort i fra hele veien. Det blir fort litt desperasjon av jeg skal lage 60 tallsrom Anonymkode: 0d6dc...508
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #14 Skrevet 4. november 2017 Har kjøpt settebordet, for det passer perfekt inn i er prosjekt vi holdt på med her hjemme. Kjøpte et putetrekk også, likte den burgunder fargen og det skrå mønsteret. Likte ikke at stoffet og trykket på puten var på en slik måte at brettingen rundt papplaten ble veldig synlig. Kan bare ha puten én vei uten å få en firkant midt på. Kikket på oppbevaringsboksene, de var veldig upraktiske! Anonymkode: 248b1...cb9
Audrey Hepburn Skrevet 7. november 2017 #15 Skrevet 7. november 2017 Er fan av HAY, kanskje litt skuffa over IKEA-opplegget. Det er jo ikke direkte stygt, men hadde håpet på noen større speil og badehåndklær feks. Liker konseptet med HAY, at man kan få fine ting til ok pris. Det som med mye annet blir før eller siden plukket opp av mainstreamen, men synes ikke det ødelegger for hele merket. Omaggiovasen til Kähler er litt av det samme, men de som har peiling vet at Kähler har eksistert mye lenger enn den vasen liksom.
Million Skrevet 8. november 2017 #16 Skrevet 8. november 2017 Nei, jeg fant ikke noe jeg likte i YPPERLIG serien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå