AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #22 Skrevet 28. oktober 2017 Banh Mi Cousins - knallgod vietnamesisk mat Anonymkode: 14ee6...b8c
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #23 Skrevet 28. oktober 2017 Ikke gå på Egon Anonymkode: 17e9f...8a4 4
Rosalie Skrevet 28. oktober 2017 #24 Skrevet 28. oktober 2017 Habibi i Strøgetpassasjen. Nydelig og billig libanesisk mat, både med og uten kjøtt. 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #25 Skrevet 28. oktober 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hold dere unna Sudøst. Anonymkode: 71d55...927 Hvorfor? Jeg har vært fornøyd de gangene jeg har vært der til lunsj og middag, min veganervenninne også. De har gode vegetariske og veganske retter, til og med egen treretters. Dessuten god variant av Crispy Duck. Jeg liker Südøst. Anonymkode: e1c7f...ad1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #26 Skrevet 28. oktober 2017 Asia på Aker Brygge har også mange gode vegetarretter. Men som andre skriver, de fleste steder lager vegetarretter hvis man spør. Anonymkode: e1c7f...ad1
casablancas Skrevet 28. oktober 2017 #27 Skrevet 28. oktober 2017 (endret) Punjab Tandoori. Rimelig og veldig god indisk, på Grønland. Tullins Café på Holbergs plass, veldig koselig. Oslo mekaniske, koselig, med peis. Diverse steder rundt Youngstorget, både Thai, pizza, vietnamesisk, meksikansk. Saras Cafe i Hausmannsgate, all slags mat, store porsjoner og et kreativt og studentbasert klientell. Ellers forskjellige filialer av Bagel & Juice og Åpent Bakeri for allraighte, vanlige sandwicher og salater. Ellers er Mathallen mitt beste tips. Der kan man velge og vrake fra ulike spisesteder og likevel sitte sammen å spise, samt mange smaksprøver. Endret 28. oktober 2017 av casablancas 1
casablancas Skrevet 28. oktober 2017 #28 Skrevet 28. oktober 2017 (endret) Kunne sikkert gitt deg flere konkrete tips, hvis jeg visste hva slags mat dere er ute etter. Hvis det er helt greie baguetter/sandwicher/salater osv, er det United Bakerier og Kaffebrenneriet og de to nevnt ovenfor, eller litt mer kontinental lunsj? Pizza på Villa Paradiso, på Grunerløkka. Proseccheria Lunch i Rådhusgata, god italiensk. (Trattoria Populare til middag☺️). Fiskeriet, god fish and chips. Rice Bowl, Thai. Og det finnes mye god tapas og sushi, kommer an på prissjiktet. Bondeheimen, i Rosenkrantz gate, for norsk tradisjonsmat, billig. (Min far liker seg der 😏) Endret 28. oktober 2017 av casablancas
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #29 Skrevet 28. oktober 2017 10 minutes ago, AnonymBruker said: 12 minutes ago, AnonymBruker said: Hvorfor? Jeg har vært fornøyd de gangene jeg har vært der til lunsj og middag, min veganervenninne også. De har gode vegetariske og veganske retter, til og med egen treretters. Dessuten god variant av Crispy Duck. Jeg liker Südøst. Anonymkode: e1c7f...ad1 Utrolig dårlig sevice og kjedelig mat. Anonymkode: 71d55...927 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #30 Skrevet 28. oktober 2017 Hotel Bristol. Afternoon tea eller smørbrød. Flott atmosfære. Anonymkode: 1e478...a84
Atea Skrevet 29. oktober 2017 #32 Skrevet 29. oktober 2017 20 hours ago, casablancas said: Punjab Tandoori. Rimelig og veldig god indisk, på Grønland. Tullins Café på Holbergs plass, veldig koselig. Oslo mekaniske, koselig, med peis. Diverse steder rundt Youngstorget, både Thai, pizza, vietnamesisk, meksikansk. Saras Cafe i Hausmannsgate, all slags mat, store porsjoner og et kreativt og studentbasert klientell. Ellers forskjellige filialer av Bagel & Juice og Åpent Bakeri for allraighte, vanlige sandwicher og salater. Ellers er Mathallen mitt beste tips. Der kan man velge og vrake fra ulike spisesteder og likevel sitte sammen å spise, samt mange smaksprøver. Der skrev du det jeg skulle si. Punjab Tandoori er i tillegg ikke et dyrt sted, får en middag til rundt hundrelappen. Vinen er ikke dyr, men god (husets vin). Er et sted de fleste bare stikker innom for en lunsj eller middag, stille og rolig og veldig god mat. På Tullins kan det være en del fnisete unge studenter, men ok mat og ølet er rimelig. Cafe Sara er stille og passer godt til å sitte og prate i mange timer. Bagel & juice har jeg ingen erfaring med. Blitz serverer kun vegertarisk, men ikke alkohol.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå