AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #1 Skrevet 27. oktober 2017 Noen som har dekket over arr med tatovering og kan si noe om resultatet? Tatoveringer man kanskje bør unngå eller farger man bør unngå? Er det slik at man kan sende inn litt ideer eller stikke innom en tatoveringsartist med noen bilder for å få en skisse laget av dem? Hva koster dette, og hva om man ikke er helt fornøyd med skissen, kan man da få de til å lage en annen eller endre noe? Beklager for mulige dumme spørsmål, er helt ny til dette Bør man stikke innom flere ulike artister for å få flere mulige skisser og deretter velge den man liker best? Noen som kan anbefale en tatovør som kanskje har erfaring med å tatovere over arr osv? Takk Anonymkode: 79f20...23d
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #2 Skrevet 28. oktober 2017 Lurer på lage et fiskeskjelett ut av mitt 20 cm lange arr. Anonymkode: 5fe53...172
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #3 Skrevet 28. oktober 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har dekket over arr med tatovering og kan si noe om resultatet? Tatoveringer man kanskje bør unngå eller farger man bør unngå? Er det slik at man kan sende inn litt ideer eller stikke innom en tatoveringsartist med noen bilder for å få en skisse laget av dem? Hva koster dette, og hva om man ikke er helt fornøyd med skissen, kan man da få de til å lage en annen eller endre noe? Beklager for mulige dumme spørsmål, er helt ny til dette Bør man stikke innom flere ulike artister for å få flere mulige skisser og deretter velge den man liker best? Noen som kan anbefale en tatovør som kanskje har erfaring med å tatovere over arr osv? Takk Anonymkode: 79f20...23d Alt det her må du snakke med artisten om. De jobber forskjellig. Det er også de som sitter med kunnskap om farger ol og kan gi deg ett realistisk bilde på hvor mye arret blir dekket. Anonymkode: 53b55...f44
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #4 Skrevet 28. oktober 2017 Jeg ville snakket med en tatovør som har dekket over arr før, for da vet han/hun hva som funker. Google "scar cover up tattoos" Anonymkode: 99849...cfe
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #5 Skrevet 28. oktober 2017 Takk for svar Anonymkode: 79f20...23d
Mnjah Skrevet 28. oktober 2017 #7 Skrevet 28. oktober 2017 Du bør først og fremst finne en tatovør som har en stil tilnærmet den du vil ha. Black/grey? Farger? Tynne linjer? Tykke? Realistisk? Når det er arr bør du la artisten få nok frihet til å tegne noe som hen vet passer til arret. Tatovøren kjenner hud best. De lager oftest ikke skisse før du har booket time, det inngår i prisen, ha dialog underveis så hen slipper endre for mye dagen du skal ta den. De blir gjerne litt gretne over det.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #8 Skrevet 29. oktober 2017 Jeg har tatovert over et arr som er 6-7 cm langt, og ca 1 cm bredt. Tatovøren ville ikke garantere for at resultatet ble perfekt, men jeg ble sykt fornøyd! Jeg ble anbefalt å velge et motiv uten for mye detaljer. Siden huden i arret er annerledes enn huden rundt, er det sannsynlig at blekket kan oppføre seg ulikt. Anbefaler deg å gå innom et studio, vise frem arret, og få tips fra profesjonelle! ☺ Anonymkode: 55c01...1dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå