Gå til innhold

Det er vondt for oss tapermenn å bli totalt oversett av damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fleste kvinner, uansett hvor lite attraktive de er, vil en eller annen gang møte en ukritisk mann å ha sex med og sannsynligvis bli i lag med. For tapermenn slik som meg, så er det små sjanser. 

Særlig i dag, når damer ikke trenger en mann til å gi dem økonomisk støtte når de får barn. Før så ble de mer tiltrukket av menn, fordi de følte at flere menn var skikkelige. I dag føler de ikke nødvendigvis det og dermed blir mindre tiltrukket av dem.

Jeg kommer sannsynligvis til å gå gjennom livet uten å oppleve familielivet, om jeg ikke eksempelvis henter meg ei fattig kvinne fra et annet land. Noe som ikke er så fristende. 

Anonymkode: 9e28f...e0b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva en tapermann er, men du kan vel bare forbedre deg selv.

Anonymkode: 9d774...9ef

• Liker 17
Skrevet
4 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg vet ikke hva en tapermann er, men du kan vel bare forbedre deg selv.

Anonymkode: 9d774...9ef

Jeg har selvsagt prøvd å forbedre meg.

• Liker 1
Skrevet

Så slutt å vær en taper da. Det er jo du selv som har gjort deg til en taper. Hva enn du nå legger i det begrepet. 

Bli heller en vinner om du er lei av å være taper. 

Og hva gjør en vinner til en vinner? Ikke å gi opp i hvert fall ;) 

Anonymkode: df10a...7d2

• Liker 14
Skrevet

Hva er en tapermann?

Anonymkode: 59b3b...563

• Liker 1
Gjest Rosetelys
Skrevet

Hva har du gjort selv for å forbedre sjansene dine på datingmarkedet?

Hva har du å tilby en kvinne?

Skrevet

Det er fælt for deg fordi all din verdi ligger i å få deg dame. Samfunnet forteller deg at du burde få deg dame og barn. Skal du la det dominere hele livet ditt?

Anonymkode: 852ea...ec6

• Liker 13
Skrevet

Hva er en "tapermann"? 

Anonymkode: 8865c...8e4

• Liker 2
Skrevet

Javel, men hvis du er så taper hvorfor jobber du ikke for å bli en vinner? 
Ingen får ting servert i fanget, man må jobbe for å få den utdannelsen man vil, presentere seg bra for å få den jobben man vil, og dette gjelder også for å få dame om man vil det. Er du en taper så ta grep for å bli en bedre versjon av deg selv - det livet handler om! Stadig utvikle seg og bli en bedre versjon av seg selv! 

Anonymkode: 569cc...ff1

• Liker 12
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har selvsagt prøvd å forbedre meg.

Hvordan ? 

Anonymkode: 569cc...ff1

Skrevet
12 minutes ago, AnonymBruker said:

Hva er en tapermann?

Det er en mann som er en taper, relativt i forhold til andre. Han skårer lavt på disse karakteristikkene: kjekk, har jobb, inntekt, utdanning, ekstroverthet osv.

• Liker 1
Skrevet

Du synes synd på deg selv. Men tror du at det er så mye bedre for taper kvinner ? jeg er en taper kvinne uten fast jobb, sex erfaringer, mann eller barn, pluss div helseproblemer.  Likevel ville jeg aldri ha hatt sex med en mann bare for å ha sex...,nei takk  såpass respekt har jeg for meg selv. Pga mine handikapp kommer ikke jeg heller til å få oppleve familie livet, men livet er da mer enn bare sex og familie liv ? Løsningen er å ikke bli så selvfokusert.  Men å få fokuset bort fra seg selv og heller engasjere seg i feks hobbyer og frivillig hjelpe arbeid. Det er så mange ensomme mennesker rundt omkring her i landet, så hva med å bli feks en besøks venn eller støttekontakt  ? Det Kan hende du lettere kommer i kontakt med damer på denne måten. Ikke alle går på byen eller bruker dateing apper.  Det er iallefall bedre enn å bare sitte hjemme og ikke ta noen initiativ.

Anonymkode: 688ba...f25

• Liker 21
Skrevet

Snu det på hodet, om du klarer det. Hvordan hadde du synes det hadde vært om kvinner fortsatt var fullstendig ufri? At de ikke kunne ta egne valg? Ikke hadde egen økonomi, egne eiendeler? Var lovprist en mann til enhver tid? En gang i tida var kvinner som store barn, med men intelligensen til en voksen å regne. Nå har vi mulighet til å velge selv. Vi trenger ikke finne oss i menn som drikker opp penger eller slår oss helseløse. Vi kan klare oss selv. 

• Liker 13
Skrevet

Det finnes ingen" tapermenn". Alle menn er hedersmenn i regi av å være mann.

Anonymkode: 8865c...8e4

• Liker 2
Skrevet
23 minutes ago, Rosetelys said:

Hva har du gjort selv for å forbedre sjansene dine på datingmarkedet?

Hva har du å tilby en kvinne?

Ja, jeg har gjort mye. Men det er vanskelig å gjøre noe med det. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er en mann som er en taper, relativt i forhold til andre. Han skårer lavt på disse karakteristikkene: kjekk, har jobb, inntekt, utdanning, ekstroverthet osv.

Kanskje du bør slutte å sammenligne deg med andre menn? Det er ikke andre menn du trenger oppmerksomhet fra, men kvinner. Kvinner vektlegger andre ting enn menn. En koselig fyr som klarer vise at han er glad i folk og er til å stole på pleier få seg kjæreste uten noen av de karakteristikkene du mener man må ha. 

• Liker 13
Gjest Rosetelys
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg har gjort mye. Men det er vanskelig å gjøre noe med det. 

Jeg spurte ikke om du hadde gjort noe, det skrev du lenger opp i tråden. Jeg lurte på HVA du har gjort?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje du bør slutte å sammenligne deg med andre menn? Det er ikke andre menn du trenger oppmerksomhet fra, men kvinner. Kvinner vektlegger andre ting enn menn. En koselig fyr som klarer vise at han er glad i folk og er til å stole på pleier få seg kjæreste uten noen av de karakteristikkene du mener man må ha. 

:riste:

Anonymkode: 4a344...3ed

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Inntekt og utdannelse er en av de viktigste faktorene når kvinner leter etter en partner. Hjelper lite å være "en snill kar" om lommeboka er stusselig :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...