Gjest Solstråle94 Skrevet 27. oktober 2017 #1 Skrevet 27. oktober 2017 Hei alle sammen! Nå er jeg ny her på dette forumet, og nå merker jeg at jeg blir sliten av å surfe på nettet for å se etter vinterjakker. Og, nå trenger jeg deres hjelp. For all del ikke angrip meg, når jeg skriver hvilke jakker jeg har sett på. Jeg har nå sett på Woolrich, Canada Goose, Pajar, Parajumper og ikke minst Cedrico. Jeg trenger en varm jakke, da jeg jobber med barn og er så og si ute veldig ofte. Jeg går etter prinsippet 3-lag med klær, men likevell fryser jeg lett og er nærmest en frysepinne. Jeg vil ha en jakke som er varm, god og ikke minst ser ok ut? Jeg ser nå, som dere har fått med dere disse overnevnte merkene, likevel er lurer jeg på om det virkelig er verdt å betale så mye? Jeg lurer på om noen av dere har erfaringer på Cedrico merket? Er jakkene deres varme? Jeg ser da på Coyan versjonen. Jeg har ofte kjøpt jakker fra vanlige kleskjeder som H&M, Cubus og lignende, og nå ser jeg at jeg vurderer å kjøpe jakke og investere litt ekstra. Fint med svar og ikke minst innspill! God kveld!
Honey Dew Skrevet 27. oktober 2017 #2 Skrevet 27. oktober 2017 Jeg er veldig fornøyd med CG-jakken som jeg har. Fryser aldri i den. Jeg synes den er vel verdt pengene
Gjest Solstråle94 Skrevet 27. oktober 2017 #3 Skrevet 27. oktober 2017 1 minutt siden, Honey Dew skrev: Jeg er veldig fornøyd med CG-jakken som jeg har. Fryser aldri i den. Jeg synes den er vel verdt pengene Takk for svar, hvilken har du da?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #4 Skrevet 27. oktober 2017 8000 for en jakke.... nei det blir alt for mye! Anonymkode: 2ea0a...831 1
Honey Dew Skrevet 27. oktober 2017 #5 Skrevet 27. oktober 2017 Akkurat nå, Solstråle94 skrev: Takk for svar, hvilken har du da? Aner ikke. Fikk den i gave, men jeg tror alle de jakkene holder en super kvalitet
Gjest Solstråle94 Skrevet 27. oktober 2017 #6 Skrevet 27. oktober 2017 Akkurat nå, Honey Dew skrev: Aner ikke. Fikk den i gave, men jeg tror alle de jakkene holder en super kvalitet Den er grei! Takk for svar likevel.
Zienna Skrevet 27. oktober 2017 #7 Skrevet 27. oktober 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: 8000 for en jakke.... nei det blir alt for mye! Anonymkode: 2ea0a...831 Enig. Det er jo helt latterlig.. 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #8 Skrevet 28. oktober 2017 10 timer siden, Solstråle94 skrev: Hei alle sammen! Nå er jeg ny her på dette forumet, og nå merker jeg at jeg blir sliten av å surfe på nettet for å se etter vinterjakker. Og, nå trenger jeg deres hjelp. For all del ikke angrip meg, når jeg skriver hvilke jakker jeg har sett på. Jeg har nå sett på Woolrich, Canada Goose, Pajar, Parajumper og ikke minst Cedrico. Jeg trenger en varm jakke, da jeg jobber med barn og er så og si ute veldig ofte. Jeg går etter prinsippet 3-lag med klær, men likevell fryser jeg lett og er nærmest en frysepinne. Jeg vil ha en jakke som er varm, god og ikke minst ser ok ut? Jeg ser nå, som dere har fått med dere disse overnevnte merkene, likevel er lurer jeg på om det virkelig er verdt å betale så mye? Jeg lurer på om noen av dere har erfaringer på Cedrico merket? Er jakkene deres varme? Jeg ser da på Coyan versjonen. Jeg har ofte kjøpt jakker fra vanlige kleskjeder som H&M, Cubus og lignende, og nå ser jeg at jeg vurderer å kjøpe jakke og investere litt ekstra. Fint med svar og ikke minst innspill! God kveld! Hei her er tråder med gode tips om varme jakker Anonymkode: 4de79...345 1
Hanne67 Skrevet 28. oktober 2017 #9 Skrevet 28. oktober 2017 I og med at du jobber med barn og er mye ute, så ville jeg anbefalt varmedress. Det brukte de i barnhagen der junior gikk, og det er det jeg foretrekker når jeg er ute og leker med han. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå