Gå til innhold

Pris på brudebukett!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk tilbakemelding på min forespørsel av pris på brudebukett i dag...og lurer bare på hva som er vanlig, eller hva som betegnes som dyrt!

Buketten skulle de ha 1 700,- for, og evt. 100,- stk. for knappehullsblomster - er det greie priser???

Jeg skal ha denne buketten :-).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns det var helt greie priser jeg. selv betaler jeg ca.1500 kr for brudebuketten, og ca 100 kr for knapphullsblomstene. så er ikke gale det, fin bukett forresten... :)

Skrevet

kommer jo helt ann på hvor dyre de blomstene er pr stykk

jeg betaler 1500 for en som minner om denne med 4 knapphullsblomster og 1 brudepikebukett

Skrevet

Jeg har fått høre at det "ikke er mulig" å få fine brudebuketter til under 2000, men etter hva dere sier er det jo HELT mulig. Heldigvis :-D Er det kanskje "Oslopriser" det er snakk om da?

Nydelige buketter forresten!

Skrevet
Jeg har fått høre at det "ikke er mulig" å få fine brudebuketter til under 2000, men etter hva dere sier er det jo HELT mulig. Heldigvis :-D Er det kanskje "Oslopriser" det er snakk om da?

Nydelige buketter forresten!

Oi, det har ikke jeg hørt før, så det vet jeg ikke! Men jeg gifter meg i Oslo, og prisen er fra blomsterforhandler i Oslo...:wink:

Skrevet
Ingenting er bedre enn det :-)

:Nikke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ville bare si at det var en nyyydelig bukett, TeddyToria.

Prisen var grei den. Selv betalte jeg 1600 for en flott hengende bukett inkludert tre knapphullsblomster.

2004-brud

Skrevet

Min koster 1650 så det høres ut som en grei pris :)

Gjest Betty Boop
Skrevet

Prislisten til min "blomsterdame" sier 500 for en "håndbukett" og 600 for en "dråpebukett". I England, da.

Skrevet

Jeg betaler 1200 for buketten :blomst_opp:

En rosebukett med grønne "dingser" som henger nedover. Enkel og fin.

Skrevet

Syntes den prisen var helt ok. Selv betalte jeg 1000 for bukett, men jeg bor i nord, så kanskje det er litt billigere her.

Tips: du kan høre med flere forhandlere og kanskje ikke gå til de store kjedene, da kan du spare mange penger og buketten blir like fin om ikke bedre!!

Lykke til!!!!

Gjest Allerede gift
Skrevet

Min mann kjøpte blomsternuketten min hos blomster Finn, og den kostet 3000 Kr inkl. 4 knappehullsblomster.... Det er den nydeligste butikken jeg har sett,,, men det synes jo alle om sin egen. Masse hvite rose og masse liljekonvaller. Årsaken til at den var så dyr, var at liljekonvallene ble importert fra Amsterdam... men Finn schøll k

lager skikkelig fine brudebuketter med særpreg, og som passet perfekt til meg og min kjole.....

Kjolen var sydd til meg spesielt, slik jeg ville ha den, og jeg hadde " designet " den selv... er forresten til salgs nå......

Skrevet

Var på brudemesse i helgen og var så heldig at min søster vant gavekort på brudebukett til meg på 2000 kr. Besøkte butikken dagen etter for å snakke litt om hva jeg får for den prisen ect, og de sa at de hadde en "minste pris" på 2000. Hvorfor får "alle andre" billigere buketter som er utrolig flotte :forvirra:

Nå som jeg har vunnet gavekortet kommer jeg jo til å bruke den butikken selvom det kanskje er litt dyrt...

• 2 uker senere...
Skrevet
Min mann kjøpte blomsternuketten min hos blomster Finn, og den kostet 3000 Kr inkl. 4 knappehullsblomster.... Det er  den nydeligste butikken jeg har sett,,, men det synes jo alle om sin egen. Masse hvite rose og masse liljekonvaller. Årsaken til at den var så dyr, var at liljekonvallene ble importert fra Amsterdam... men Finn schøll k

lager skikkelig fine brudebuketter med særpreg, og som passet perfekt til meg og min kjole.....

Kjolen var sydd til meg spesielt, slik jeg ville ha den, og jeg hadde " designet " den selv... er forresten til salgs nå......

Nå ble jeg spent på hvordan den kjolen ser ut!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...