AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #41 Del Skrevet 30. oktober 2017 Det var mamma som lærte meg at jeg måtte ha et fast håndtrykk. Tror det er kanskje derfor noen er litt slappe,har rett og slett ikke fått opplæring,og det er jo helt greit,er jo ikke det viktigste man lærer.😊Og så er det jo som flere sier her ulike tilstander som gjør at noen hilser litt slapt,og det er også helt greit. Viktigste er at folk kan strekke hånden mot hverandre og hilse,slapt eller fast😊 Anonymkode: 86cb3...a17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #42 Del Skrevet 30. oktober 2017 Grusomt. De virker jo helt uinteressert. Anonymkode: 64e6f...5e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #43 Del Skrevet 30. oktober 2017 Jeg har en kronisk skade i hånden. Hvorfor er noen folk så lite smarte og korttenkte? Anonymkode: 5acb2...4f4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobler Skrevet 30. oktober 2017 #44 Del Skrevet 30. oktober 2017 På 27.10.2017 den 21.15, Runnershigh skrev: Og folk som hilser med bare fingertuppene... hvorfor det? hva betyr det å hilse med fingertuppene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #45 Del Skrevet 30. oktober 2017 På 28.10.2017 den 19.41, Katten skrev: Noen med slappe håndtrykk her som har en forklaring? Bortsett fra skader/sykdom osv, da er du så klart unnskyldt! jeg er lat og en veldig laid back person, er slapp i alt jeg gjør, inkludert håndhilsingen Anonymkode: 0f455...20a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #46 Del Skrevet 30. oktober 2017 Så lenge man ikke har en skade eller sykdom så er det dessverre svært lite appellerende med både kvinner og menn med slapt håndtrykk. Man signaliserer svakhet og den andre personen kan tro man ikke har interesse for å prate med den andre. Det skaper er dårlig førsteinntrykk. Anonymkode: e0b4d...2f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #47 Del Skrevet 30. oktober 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så lenge man ikke har en skade eller sykdom så er det dessverre svært lite appellerende med både kvinner og menn med slapt håndtrykk. Man signaliserer svakhet og den andre personen kan tro man ikke har interesse for å prate med den andre. Det skaper er dårlig førsteinntrykk. Anonymkode: e0b4d...2f6 N annen ting som er veldig lite appelerende er mennesker som dømmer mennesker i øst og vest uten å gi de en sjanse. Anonymkode: 1eabe...d38 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #48 Del Skrevet 30. oktober 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så lenge man ikke har en skade eller sykdom så er det dessverre svært lite appellerende med både kvinner og menn med slapt håndtrykk. Man signaliserer svakhet og den andre personen kan tro man ikke har interesse for å prate med den andre. Det skaper er dårlig førsteinntrykk. Anonymkode: e0b4d...2f6 Som jeg skrev tidligere, hvordan vet du hvem som har en skade eller sykdom, og hvem som ikke har det? Når man møter et nytt menneske så er det ikke normalt å fortelle om slike ting, med mindre man ikke kan håndhilse. Altså, burde man kanskje vurdere et menneske utfra andre ting? Anonymkode: e6a94...e21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #49 Del Skrevet 30. oktober 2017 Fordi det er chill.. Anonymkode: 96d30...b58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alexis Skrevet 30. oktober 2017 #50 Del Skrevet 30. oktober 2017 10 timer siden, bobler skrev: hva betyr det å hilse med fingertuppene I stedet for å ta tak i hele hånden som man pleier å gjøre, er det noen som legger tommelen inni hånden og bare legger fingertuppene inni hånden til den andre på en måte. Jeg syns det er den verste måten å hilse på fordi det virker som man ikke vet hvordan man håndhilser og det er veldig forvirrende for meg hvordan jeg skal ta i mot. Heller slappe, klamme eller harde hilsner enn disse fingertuppene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #51 Del Skrevet 30. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så lenge man ikke har en skade eller sykdom så er det dessverre svært lite appellerende med både kvinner og menn med slapt håndtrykk. Man signaliserer svakhet og den andre personen kan tro man ikke har interesse for å prate med den andre. Det skaper er dårlig førsteinntrykk. Anonymkode: e0b4d...2f6 Jeg har som nevnt et par ganger tidligere i denne tråden, leddgikt. Det kan du ikke se på meg. Hvis vi to møttes og skulle håndhilst og mitt håndtrykk er slapt pga usynlig sykdom. Basert på det du skriver her så hadde du fått dårlig første inntrykk av meg og du ville dømt meg som en svak person som ikke vil prate. Noe jeg ikke er. Du vet ikke på forhånd at jeg har en sykdom. Går ikke rundt med skilt eller forteller alle jeg møter at jeg har leddgikt. Håper folk flest kan dømme folk basert på annet enn kun håndtrykket! Anonymkode: 6a857...b4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #52 Del Skrevet 30. oktober 2017 Jeg lurer selv. Jeg har en tante som har så slapt håndtrykk at det er som å hilse på en tom hanske. Mens onkelen min er helt i andre enden av skalaen - det gjør direkte vondt å hilse på ham. Jeg er bevisst på et fast, men ikke hardt, håndtrykk. Jeg har fått tilbakemelding på at jeg har litt hardt håndtrykk, og prøver nå være litt mindre knipete og mer fast i stedet. Om man er i tvil, øv med en venn Anonymkode: 6074b...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå